Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

rzuq

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. rzuq odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
    Mudbox 2013 to w wiekszej mierze zaimplementowany na stale SAP - jedyny ficzer jaki poprawia jego funkcjonalnosc to rozbudowany system pracy na curvsach ktory kompletnie nic nowego nie wprowadza na rynek - smutno mi :P
  2. @Coyote - tez sobie od razu pomyslalem ze beda nowe ficzery w mudzie :P wazne ze dystans do zbrusha sie nie zwieksza - obydwie strony maja jakas motywacje ten vertex color z dynamiczna wielkoscia "pixela" ciekawie wyglada
  3. rzuq odpowiedział Plugawiciel → na temat → Game Art
    co mi sie podoba: - pomysl (poza pupa ;) nie jest zly, czytelna postac - ciekawa fryzura, warkocze, moze przydalby sie jakis niesforny kosmyk co mi sie nie podoba (a czego nie napisali koledzy): - cos bym napisal ci o glowie ale niewiele widac na screenach - sam lubie dzielic model na jak najwiecej podmodeli przygotowujac med-poly w programie do modelowania - mozna w ten sposob uzyskac dosyc czytelna granice pomiedzy fakturami (ubranie/cialo; paski,snurowadla ) - kiedy robisz to recznie juz jest ciezej // moze warto wyskrobac proporcjonalne cialo babki a potem je "ubrac" - miejsce wchodzenia nogi w but - nawet skarpetka przylegajaca do ciala nie przecina jego plaszczyzny pod katem prostym - innymi slowy - moze warto by but byl pusty w srodku a nie ucinal noge zaraz pod kolanem - skora jest gietka, plastyczna, poobserwuj jak jest czyms opasana np stringi na tylku - jak sie wtedy zachowuje (u ciebie dekolt/ i linia bioder) - caly model moze byc symetryczny ale nie nie os symetrii - od razu rzuca sie to w oczy (zalamania materialu na plecach) - pupa najbardziej lezy - referek masz mase w necie, troche wyglada jakby przed chwila ktos sprzedal jej kilka klapsow ( poczerwieniala) ( http://images.techtree.com/ttimages/story/99480_heavenly-sword-02a.jpg http://ps3.rocktheconsole.com/posters/heavenly-sword.jpg ) - obserwowac, podpatrywac ni ma źli ;) pozdr
  4. Goblin trzymany w garsci przez ogromnego trolla ktory za chwile da mu wycisk.
  5. a czy beda specjalne nagrody? ;)
  6. @Kirian Dzieki - w zasadzie to sam siebie musze zmotywowac - prace nad Two Worlds 2 dobiegaja konca - przez ostatnie pol roku robilem same korekty i potykacze - malo sculptu. Zdziadzial czlowiek. Mam nadzieje ze teraz przyje... czyms ambitniejszym (reality) bo chcialbym sie troche popompowac nad kolejnymi postaciami :) ps. jak bede mial szczescie po podsumowaniu projektu pochwale sie kilkoma prackami z gry ale poki co nie zapeszam bo a nuz wpadne w nielaski i pogonia mnie kijem
  7. a teraz? :) jakby co to mnie poinstruujcie jak zamieszczac ilustracje bo wieki tego nie robilem
  8. Czesc wszystkim, moj debiut w speedsculptingu :)) obiecuje tu czesciej zagladac. 2.5h ze screenami, postram sie cos jeszcze rzucic bo referek w pracy mam kilka ktore tez zreszta serdecznie pozdrawiam :PP
  9. rzuq odpowiedział Bruneq → na temat → Game Art
    Reality Pump (Kraków)
  10. rzuq odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
    Dla mnie program zaczyna byc w pytke. Ostatnio zainstalowalem triala. Sa pewne zgrzyty jezeli chodzi o intuicje pewnych rozwiazan mimo to moze z godzine zajelo mi rozkminianie teksturowania modelu lp - po 8 godzinach w zasadzie moglbym odinstalwoac program ktorego uzywalem wczesniej w tym samym celu. Ani razu nie zaliczylem zwiecha/utraty danych. Duza szybkosc. Niebawem ugryze kolejne komponenty -> retopo (bardziej autoretopo). Narazie widac ze z organika bedzie sobie dobrze radzic zobaczymy jak z hardedgami - mimo to jak juz tyle lat siedze przy postaciach wydaje mi sie ze to wazny krok do przodu w moim workflow.
  11. Mi tez szkoda ze zostal polkniety przez Pixologic. Z dwojga zlego wolalbym zeby to byl autodesk z mudboxem. Teraz tylko oczekiwac zb 5 za 2-3 lata z jego NOWYMI rewolucyjnymi funkcjami w pieknej oprawie audiowizualnej. Wzrosnie kupno wazeliny wsrod uzytkownikow zbrushcentral.
  12. hejka (program autodesk maya) Nie znacie moze sposobu na przypisanie w trybie Press i Release klawiszy takich jak TAB SHIFT CTRL jak to sie ma np w przypadku mayowego pluginu draster nex? pozdrawiam
  13. Najbardziej podobala mi sie pieciopalczasta dlon larwy ( w polowie filmu ) zmapowana tak ze jeden palec wystaje a reszta to zbita kupa. Z ciekawoscia sprawdze :) czekam na zintegrowany edytor tekstu i generator stron html.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.