co mi sie podoba:
- pomysl (poza pupa ;) nie jest zly, czytelna postac
- ciekawa fryzura, warkocze, moze przydalby sie jakis niesforny kosmyk
co mi sie nie podoba (a czego nie napisali koledzy):
- cos bym napisal ci o glowie ale niewiele widac na screenach
- sam lubie dzielic model na jak najwiecej podmodeli przygotowujac med-poly w programie do modelowania - mozna w ten sposob uzyskac dosyc czytelna granice pomiedzy fakturami (ubranie/cialo; paski,snurowadla ) - kiedy robisz to recznie juz jest ciezej // moze warto wyskrobac proporcjonalne cialo babki a potem je "ubrac"
- miejsce wchodzenia nogi w but - nawet skarpetka przylegajaca do ciala nie przecina jego plaszczyzny pod katem prostym - innymi slowy - moze warto by but byl pusty w srodku a nie ucinal noge zaraz pod kolanem
- skora jest gietka, plastyczna, poobserwuj jak jest czyms opasana np stringi na tylku - jak sie wtedy zachowuje (u ciebie dekolt/ i linia bioder)
- caly model moze byc symetryczny ale nie nie os symetrii - od razu rzuca sie to w oczy (zalamania materialu na plecach)
- pupa najbardziej lezy - referek masz mase w necie, troche wyglada jakby przed chwila ktos sprzedal jej kilka klapsow ( poczerwieniala) ( http://images.techtree.com/ttimages/story/99480_heavenly-sword-02a.jpg http://ps3.rocktheconsole.com/posters/heavenly-sword.jpg ) - obserwowac, podpatrywac
ni ma źli ;)
pozdr