Skocz do zawartości

Postać 3d: Freelancers - John - główny bohater.


und3r

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 64
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

I wersja obecna.

 

test_16.jpg

Ciągle nie mam mięśni brzucha i nad tym ubolewam. Ręce i nogi mają jeszcze błędy i wogóle.. ale mam do was prośbę o wskazanie jakiegoś miejsca na sieci gdzie znaleźć mogę jak dłonie i stopy zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam z powrotem [soczek].

Wydaje mi się, że ma troszkę za szeroką czaszkę (górną część). Nie znam się za bardzo na anatomii tak że niewiele ci pomogę. Jak na razie wygląda ok. Mam tylko nadzieję, że poprawisz mu te gałki oczne.

ps. Ekstra rysunki. Skąd je wytrzasnąłeś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A właśnie, wiem, że cienki jestem w oddawaniu rzeczywistości, ale to ja jestem referencją, no przynajmniej głowa :) Mam bardzo cienkie pixy swojej osoby wyknonane do tego dzieła i dlatego tak się all nie trzyma kupy. Z resztą ciała to nie jestem ja tylko ma wyobrażnia :)

 

No i musiałem się postarzyć na potrzeby filmo-animacji. :)

 

PRZOD.jpg

 

lewo.jpg

 

PS. Proszę bez śmiechów :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważ, że to perspektywa. Ucho jest tuż koło liniii rzuchwy. Zaczyna się na wyskości oka i kończy przy linii dolnej nosa. Jak u każdego z nas. Dlatego nie wiem jak mam zrobić to co mówicie. Przecie nie zamieszczę ucha na policzku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ja nie chcę aby to był idealny pan. Jak każdy z nas ma wady, to uszy odstające to za duże, wargi jakieś itd.

 

Rozumiem, ale z uszami to chyba lekko przesadziłeś. Być może się mylę. Tak jak już wcześniej pisałem: nie znam się na anatomii i dobrze by było jakby wypowiedział się tu ktoś kto się na tym zna (a wiem, że na forum nie brakuje takich specjalistów ;)).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach