Skocz do zawartości

Chc.6:BATMAN - Studium Nastroju by ver-1


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Niestety nie mialem czasu dokonczyc tak jak chcialem, ale na pewno do tego powroce ;), pod ocene:

 

bat004smallxo8.jpg

 

 

 

To ja zaczne

 

 

bat001ed9.jpg

Edytowane przez ver-1
  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie zły chyba :), aczkolwiek myślę że powinieneś w dalszych etapach pracy budować scenę i skupić się na utworzeniu zespolonego mrocznego klimatu całości pracy ;).

 

//pozdr.

  • Like 1
Napisano (edytowane)

No tez tak uwazam ;), mam nawet pomysl nad nim bedzie glowa goblina z rozwarta paszcza, jednak rozwarcie paszczy bedzie dwuznaczne, bedzie mozna na to spojrzec takze jako na smiech a w ksztaltach kto wie, moze nawet bedzie mozna dopatrzyc sie jokera, a moze to sie swiat smieje :) pozdro.

 

albo gdzies z boku za nim ten goblin...

Edytowane przez ver-1
Napisano

goblin bedzie musial dysponowac niezlym rozwarciem, bo nietoperkowi troche wodoglowie zrobiles..- chyba, ze tak ma byc, to sie nie czepiam ;)

 

pozdrawiam

Napisano

glowe jeszcze pomniejsze troche, ale nie bedzie ona w paszczy :) bardziej mailem na mysli kamiennego gargoila albo jakas rzezbe niz goblina :) tak wiec bezsensu zeby trzymal glowe mu w paszczy:) sory jezli to nie bylo jasne. Dzieki za tip i pozdro

Napisano

Fajne, ma klimacik. Ten grymas ma sporo wyrazu. Jak pisze Miriam warto by wzbogacic scene o sugestie przyczyny tego grymasu. To w sumie nie musi byc dodatkowa postac, mysle, ze mozna pewne napiecie zbudowac np jakims brakiem rownowagi w kompozycji.

 

Ta czarna przestrzen negatywna ponad glowa jest teraz dosyc nieciekawa - symetryczna i o malo ciekawym ksztalcie. Warto zwrocic uwage tez na takie szczegoly, zeby i w nich (lub za ich pomocą) budowac niepokoj, groze itp.

Napisano (edytowane)

maly up:

 

bat003yb6.jpg

 

Uklad portretowy podobal mi sie bardziej, moze uda mi sie to wszytsko jakos spowrotem upchac :) pozdro

Edytowane przez ver-1
Napisano

A Ja Widzę błąd .... ale nie wiem jak to wyjaśnić... więc będzie ciężko... chmmm..... przyjrzyj się jego klacie... i teraz spójrz na szyje i w ogóle kark.... on jest lekko wygięty do przodu(tak sugeruje rejon wkoło twarzy) a klata sugeruje że stoi prosto... sorry ale jest późno i już muszę spać.... ale musiałem to napisać (dla dobra twego studium nastroju) ;D

Napisano

racja, pozno, a ja jak zwykle dopiero robote zaczynam :) rozumiem o co ci chodzi, widze to, bym musial troche barow obciac i szyje ustawic, to ze glowa jest przerysowana takze, ale narazie zostawiam,( w koncu to studium nastroju, nie postaci:), tak wiec bardziej mysle o klimacie i charakterze bryly, bynajmniej narazie, zobaczymy jak wyjdzie. najpierw posustawiam wszytsko do konca. teraz chce sprobowac jak wyglada postac w calosci z lekko zakrzywiona pespektywa zeby stopy bylo widac troche od gory i oczywiscie jak stoja na krawedzi gzymsu, pelerynka powiewa, swiatla bija od spodu :) co myslicie, postaram sie dac upa jak najszybciej

Napisano

fajna koncepcja, ogolnie to moj faworyt, klimat i ujecie fajne

klata jest ok, jest lekko zgiety to tyle dlatego taki efekt, zadne wklęsniecie, jedynie czoło troche przyduze, ale to w ps mysle łatwo skorygowac.

 

pzdr.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności