Skocz do zawartości

Scena 3D: Ekspedycja


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Fajne. Podoba mi się (mimo że nie jestem miłośnikiem vue). Z drugiej strony czegoś mi brakuje w tej pracy - czegoś co mogłoby zainteresować stateczki i oglądających. Jakiś wrak statku, potwór, ruiny... Coś co skutecznie łapałoby wzrok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja skrytykuje trochę, drzewa są fatalne bo wszystkie maja taki sam kształt (co widać zwłaszcza na podstawie drzew rosnących na skałach) oraz są z tego samego gatunku, każdy statek ma ten sam nr, na boku czyli 07, jako że odbieram to jako nr. pojazdu jakiejś floty powinny one być różne, model statku ma jak dla mnie za mało detalu(albo nie widać że ma) np: dysze silnikowe czy jak to tam nazwać są na teksturze, a myślę że powinien być tam chociaż mały extrude, cokolwiek, niebo ma paskudnego noisa, i w niektórych miejscach widać krawędzie obróbki w photoshopie.

 

pozdrawiam

sli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze. Wiem ze kompozycja jest niedopracowana ale już nie mam siły tego poprawiać.

 

VegA92 – drzewka zrobione w Vue. Program jest bardzo łatwy w obsłudze – sadzenie lasu zajęło mi może z 5 minut.

 

Slizgi – niestety niebo z Vue ma zawsze noisa, nawet jeżeli podkręci się ustawienia na maksa.

 

W pierwszym poście wrzucam nowy render – poprawiłem trochę niebo i statki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna praca i super klimat, też chwilę wypatrywałem czego mogą szukać te stateczki. Może rzeczywiście przydało by się urozmaicić trochę las, zwłaszcza że w VUE to tylko kilka kliknięć.

 

A co do nieba wcale nie musi być noisa, warto 'pogmyrać' w ustawieniach, chociaż akurat tutaj mi to pasuje do całości.

 

Morphe - robiąc skały na 1wszy plan najlepiej olać mapy proceduralne z VUE i dorwać dobrą teksturę, jako bump displacement, podkręcić quality boost dla bump mapy. Jak wychodzi za ostro podkręcasz dynamic subdivision dla geometrii kamola i tyle. Dobre mapy to podstawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności