Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

"Po silnym sztormie jego statek uległ zniszczeniu a ziomkowie utonęli. Ocalał tylko on, docierając na niewielką wyspę gdzieś pośrodku oceanu. Brak jedzenia i wody daje się we znaki, ale to nic w porównaniu z tym co go czeka najbliższej nocy. Znów nadchodzi ten przeklęty sztorm. Wspomnienia poprzedniej nocy ożywają..."

 

 

"After a strong storm, his ship was destroyed and the countrymen were drowned. He only survived, arriving at a small island somewhere in the middle of the ocean. No food or water can be felt, but it's nothing compared to what awaits him the next night. Again comes this damn storm. Memories of last night alive ..."

 

 

..............................

Software: Blender 2.49(modeling), Blender 2.5(sculpting, rendering, postprodukcja), Gimp(postprodukcja)

..............................

Credits:

W pracy użyto tekstur pochodzących ze strony cgtextures.com oraz mayang.com/textures/

..............................

Pracę uważam za skończoną, życzę powodzenia innym uczestnikom bitwy.

..............................

finalj.jpg

 

\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Hejka,

może w końcu coś z tego będzie. Chciałbym pokazać załamanie, kryzys jaki przechodzi człowiek (mężczyzna- rozbójnik, pirat) po tym jak jego łódź, okręt, załoga zatonęli . Najprawdopodobniej będzie on siedział na plaży i rysował coś na piasku. Będzie to w samo południe albo o zachodzie słońca.

 

Powodzenia dla innych uczestników bitwy

 

....................................03-01-2011

 

 

głowa pirata z texturą, trochę ją jeszcze trzeba dopracować

 

63932767.th.jpg 69586277.th.jpg 10209685.th.jpg

 

..................................06-01-2011

 

sztylet

28443050.th.jpg

 

 

 

 

Edytowane przez kellyq
  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

czyli co bardziej kanciaste je zrobić? materiał jest dość sztywny coś jak flanela, ale nie do końca, mam zamiar również zrobić szeroki szmaciany pas silnie pofałdowany za plecami którego będzie średnich rozmiarów fuzja

37530184.th.jpg

Edytowane przez kellyq
Napisano

Nie wiem czy kanciaste, raczej prostsze, bez takich łuków, bo każda fałda, o ile materiał nie jest bardzo elastyczny, ma tendencję się raczej prostować.

I powinny trochę "żyć własnym życiem", nie iść dokładnie wzdłóż ciała jak na rękawie, ale iść też niekiedy po skosie albo w poprzek, przecinać się itd. Jeśli masz taką koszulę, najlepiej siądź w ten sposób i niech ci ktoś zrobi zdjęcie, będziesz miał idealną referkę.

Napisano

bardziej wygląda na wyluzowanego niż załamanego

zapowiada sie na dść statyczną sene i podkreślenie uczuć bedzie tutaj decydowało o wszystkim

dobrze by mu zrobiło gdybyś go nakolanach zrobił. Może niech ma podarte mokre ciuchy itd. W końcu własnie uratował sie z tonącego okrętu

takie pierwsze z brzegu skojarzenie: http://www.ps-lessons.ru/lesson.php?id=12

Napisano (edytowane)

ee.., poza raczej zostaje

 

tymczasem zrobiłem fuzję

20465761.th.jpg

28850349.th.jpg

63674924.th.jpg

..............................................13-01-2011

 

23016991.th.jpg

Edytowane przez kellyq
Napisano

O, fajny model i fajna tekstura głowy. jedyne co bym zasugerował to mniej uwspółcześnić jego fryzurę: pirat chyba raczej tak starannie się nie goli :)

Napisano

fakt, a może by mu kapelusz na głowę włożyć?

 

jak wykombinuję jak zrobić w blenderze pianę to w lewym dolnym rogu będzie "kawałek oceanu", poza tym trochę pusto tu jest więc jeszcze w tle trzeba będzie coś dać

 

66613428.th.jpg

Napisano
jak ma być kryzys to pasowałoby ją trochę rozpierniczyć, bo jak łódka cała, bo jaki pirat ma kryzys.

 

;) , zapodaję też testową palmę zrobioną cząsteczkami

 

91959657.th.jpg

Napisano
Planujesz jednak w stylu cartoon? Bo teraz te czarne kanty, a tekstura z pierwszego posta była raczej realistyczna.

 

w pierwszym poście jeszcze do końca nie wiedziałem jak to będzie wyglądać, teraz raczej będę się kierował ku shaderowi toon, zobaczymy co z tego wyjdzie

Napisano (edytowane)

pierwszy toon render

 

jeśli ktoś ma jakieś uwagi co do shaderów to pisać

 

75956338.jpg

 

 

............30-01-2011

 

check this out

 

62209324.jpg

Edytowane przez kellyq
Napisano

Ciekawa stylistyka, czy to freestyle, czy Twoje własne eksperymenty? Ile trwa czas renderu takiego obrazka? I czy to kwestia jakości renderu, czy też niedoskonałości samej techniki toon, że obrysy na drugim obrazku są tak postrzępione?

Napisano

Moim zdaniem kolory mogłyby być odrobinę żywsze, jeśli to toon. Zwłaszcza ubranie. A jeśli chcesz bure kolory, to zmniejsz nasycenie liści palmy i skarpy w tle.

 

Trochę odróżniłabym kolor spodni od łódki i palmy.

 

Popracuj nad shaderem skóry, teraz cienie są zbyt zróżnicowane - dwa kolory na bardzo małym obszarze, można zrobić z tego jeden. Ewentualnie zamiast tego rozdzielić oświetlony obszar na dwa kolory, ale to niekoniecznie (sprawdziłabym jak wygląda).

 

Kolory w cieniach (zarówno palmy jak i ubranie) trochę bym zmieniła, żeby to nie był po prostu ten sam kolor tylko ciemniejszy, ale dodać innego koloru (np. niebieskawy). Jeśli shader bazuje na color ramp, to nie powinien to być problem.

 

Namaluj mu brwi (albo nie zapomnij dodać w końcowej postpro).

 

Co on trzyma w ręku? Bo wygląda trochę jak termometr-sonda.

Napisano
Ciekawa stylistyka, czy to freestyle, czy Twoje własne eksperymenty? Ile trwa czas renderu takiego obrazka? I czy to kwestia jakości renderu, czy też niedoskonałości samej techniki toon, że obrysy na drugim obrazku są tak postrzępione?

 

freestyle mi się wysypuje, więc jest to tylko blender z edge'ami i ich manipulacją, jak już dobiorę kolory finalnie to spróbuje wyrenderować edge w freestyl'u, najwyżej będę osobno obiekty renderował i potem bawił się maskami

 

Obrysy są postrzępione bo bez AA, czas renderu bez AA to 1 min. 46 sec. średnio w rozdziałce 1,5k x 1,5k

 

Moim zdaniem kolory mogłyby być odrobinę żywsze, jeśli to toon. Zwłaszcza ubranie. A jeśli chcesz bure kolory, to zmniejsz nasycenie liści palmy i skarpy w tle.

 

Trochę odróżniłabym kolor spodni od łódki i palmy.

 

Popracuj nad shaderem skóry, teraz cienie są zbyt zróżnicowane - dwa kolory na bardzo małym obszarze, można zrobić z tego jeden. Ewentualnie zamiast tego rozdzielić oświetlony obszar na dwa kolory, ale to niekoniecznie (sprawdziłabym jak wygląda).

 

Kolory w cieniach (zarówno palmy jak i ubranie) trochę bym zmieniła, żeby to nie był po prostu ten sam kolor tylko ciemniejszy, ale dodać innego koloru (np. niebieskawy). Jeśli shader bazuje na color ramp, to nie powinien to być problem.

 

Namaluj mu brwi (albo nie zapomnij dodać w końcowej postpro).

 

Co on trzyma w ręku? Bo wygląda trochę jak termometr-sonda.

 

dzięki za wskazówki, faktycznie szhadery bazują na ColorRamp ale za pośrednictwem nodów

tyfuty.th.jpg

 

w ręku trzyma sztylet, jest trochę źle obrócony i faktycznie nie widać co to jest

Napisano (edytowane)
Patrząc na to myślę o wakacjach :D Może podkreśl kryzys nadchodzącą burzą

 

33045654.th.jpg

 

..............................................03-03-2011

 

77524097.jpg

Edytowane przez kellyq
Napisano

Gratulujemy nominacji w Bitwie! Tym samym życzymy powodzenia w dalszej "bitwie" o nagrody!

 

Przypominamy, że ostateczna praca, zgodna z wymogami regulaminu powinna pojawić się najpóźniej 22 marca (a dokładniej 22 marca, do godz. 23:59:59).

Napisano

przepraszam ale te orzechy niebezpiecznie mi sie kojarzą. Szczególnie w komplecie z pniem wychodzącym spomiędzy nich

poza tym kolorystyka nie przywodzi na myśl kryzysu. Nie zgodze sie tutaj z Anią. Ja bym to wygasił i to dość mocno. Na rzecz bardziej jednolitej palety bez skakania midzy czeronym różowym zielonym itd

Napisano

Kolory i brak AA w 16 poście przypominają te stare pixel-arty w grach na amigę, Commodore itp. oczywiście w tym dobrym znaczeniu.

Na ostatnim obrazku trochę pstrokato IMO, tak jak piał pabulo kolory bym stonował.. Ustawienie cienia też było w 16tym lepsze chyba.. lepiej podkreślały cienie na twarzy.

Może daj jakiś zbliżający się front burzy na niebie a efekt będzie naprawdę świetny.

Dodaj małą mgiełkę bo ginie głębia w obrazku. Albo zróżnicuj kolorem w diffuse tamten plan.

 

Ogólnie jedna z fajniejszych prac w bitwie 3D :)

Napisano

Z braku laku ( czytaj czasu) ostatnio prawie nic nie zrobiłem, dzisiaj udało mi się to w hi-rez zrenderować więc wystawiam na widok publiczny, jednocześnie uważam za skończoną. Życzę powodzenia innym uczestnikom bitwy.

Pozdrawiam

 

finalj.jpg

Napisano

Bohater troszeczkę zlewa się z otoczeniem, ale jeśli chodzi o styl grafiki to niewątpliwie najciekawsza praca w konkursie! Gratuluję i powodzenia!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności