ttaaddeekk Napisano 10 Luty 2011 Napisano 10 Luty 2011 (edytowane) This whole poetic beauty of reincarnation, for Rupert was just a beginning of the greatest crisis in the wandering of his spirit. FINAL i awaryjny link: http://img864.imageshack.us/i/kapibarafinal2203n.jpg/ Edytowane 22 Marzec 2011 przez ttaaddeekk 1
ttaaddeekk Napisano 28 Luty 2011 Autor Napisano 28 Luty 2011 kapibara docelowo, chodziaz za nia wezme sie dopiero po skonczeniu enviromentu narazie koncepcik cheers
Ania Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 Sculpt bardzo fajny. Czy docelowo skała wisi poziomo, czy jest przechylona? Bo w tej chwili wygląda mocno przechylona do tyłu (bardziej niż na szkicu), a myślę że lepiej by wyglądała poziomo.
polka dot Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 ekstra tadek, że startujesz. będzie na co popatrzeć
jaras Napisano 4 Marzec 2011 Napisano 4 Marzec 2011 (edytowane) widze ze kręcą Cię kapibary ;) (to tak jak mnie bobry) mozesz cos wiecej napisac o samej ideii ? Edytowane 4 Marzec 2011 przez jaras
ttaaddeekk Napisano 4 Marzec 2011 Autor Napisano 4 Marzec 2011 (edytowane) mnie bobry tez troche. co do ideii to dam znac jak cos wymysle ;) narazie brudny fotoszopowy obrazek pod nominacje:) Edytowane 4 Marzec 2011 przez ttaaddeekk
adek Napisano 4 Marzec 2011 Napisano 4 Marzec 2011 (edytowane) A możesz siatkę zamieścić? To jest 3D czy sam koncept? {Wysłano z telefonu} Edytowane 4 Marzec 2011 przez Adek
ttaaddeekk Napisano 6 Marzec 2011 Autor Napisano 6 Marzec 2011 moge :) to jest 3d, ale zlozone na szybko w PS. teraz mam zamiar zabrac sie za oswietlanie tego i komponowanie.
adek Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 Gratulujemy nominacji w Bitwie! Tym samym życzymy powodzenia w dalszej "bitwie" o nagrody! Przypominamy, że ostateczna praca, zgodna z wymogami regulaminu powinna pojawić się najpóźniej 22 marca (a dokładniej 22 marca, do godz. 23:59:59).
ttaaddeekk Napisano 18 Marzec 2011 Autor Napisano 18 Marzec 2011 (edytowane) Edytowane 22 Marzec 2011 przez ttaaddeekk
Lucek Napisano 18 Marzec 2011 Napisano 18 Marzec 2011 Jakie to fajne! Czym robiłes wodę? I dlaczego taki nieładny kolorowy noise? ;/
Ania Napisano 18 Marzec 2011 Napisano 18 Marzec 2011 Za duży specular na skale. Te włosy chyba powinny być żadsze, albo bardziej porozdzielane. W prawym dolnym rogu wyglądają dobrze.
ttaaddeekk Napisano 22 Marzec 2011 Autor Napisano 22 Marzec 2011 lucek woda jest zrobiona aaOcean, taki skrypcik pod XSI na to material 100% reflection i prosta texturka. Ania- oprócz za dużego speca jest tutaj masa baboli, żeby skończyć w terminie musiałem niestety sporo odpuścić, no ale nie mam w zwyczaju nie kończenia a to wymaga poświęceń ;) wazne Sama kapibara jest poskleja z paru zdjęć i zmapowana na prosta geometrie w celu złapania światła kierunkowego. Nie wiem czy to zgodne z regulaminem, bo z jednej strony można to potraktować jako teksture która zajmuje jakies 3%obrazka . Z drugiej zaś, nie robiłem jej futra, modelowałem oczu itp. Wiec oddaje ta kwestie do decyzji moderacji FINAL i awaryjny link: http://img864.imageshack.us/i/kapibarafinal2203n.jpg/
adek Napisano 22 Marzec 2011 Napisano 22 Marzec 2011 Myślę, że to nie problem. Ważne, aby dzisiaj zamieścić pracę finalną. Tekstury przecież nie są zabronione. Więcej o tym było zdaje się w uwagach o bitwie. Praca w tej kategorii musi być 3D, siatkę zamieściłeś wcześniej to dobrze. Widać co jest 3D.
adek Napisano 23 Marzec 2011 Napisano 23 Marzec 2011 Gratulujemy ukończenia pracy. Praca została pobrana do zaprezentowania Jury.
Touch Napisano 13 Kwiecień 2011 Napisano 13 Kwiecień 2011 Majstersztyk! Szczere gratulacje Pozdrawiam:)
adek Napisano 13 Kwiecień 2011 Napisano 13 Kwiecień 2011 ttaaddeekk gratulacje! II miejsce, ale tak blisko pierwszego. Naprawdę minimalna różnica, ale cieszę się, że jest taki użytkownik, który w prawie każdej bitwie od dawna bierze udział :) To mam nadzieje nie była Twoja ostatnia bitwa. A praca ląduje u mnie na tapecie.
Rekomendowane odpowiedzi