Jump to content

Recommended Posts

Posted

Chciałbym zacząć coś w końcu modelowac. Wpadłem na pomysł aby zrobic mój samochód Fiata UNO. Mam nadzieję że pomożecie mi ukończyc ten projekt.

Dziś zamieszczam lewy bok samochodu.

  • Replies 29
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

temat : pojazd 3d: fiat uno (na przyklad) :)

 

a co do modelu ... to niewiele jeszcze widac ... oprucz tego ze jest gladziutki ... :)

 

zapowiada sie fajnie

 

pozdrawiam

Posted

Jezeli do odzielnego obiektu to tak jak mowi prabab, a jezeli do oddzielnego elementu to chamfer + usuniecie nowo powstalych polygonow.

A co do modelu to wydaje mi sie, ze Uno ma ostrzejsze krawedzie.

Posted

No właśnie też to zauważyłem, że za gładki. Tylko jak zmusić mesh smootha do wygładzania jedynie niektórych krawędzi. Wiem że można pojedyncze zbiorowiska punktów wygładzać ale to chba zbyt czasochłonne jest. hmm...

Posted

Mam zonka:P Jak widzicie to w moim madelu zostawiłem "dziury" na światła. To chyba był błąd bo za nic teraz nie mogę wpasować tam lamp zrobionych osobno. Czy da się jakoś "zaspawać" te dziury??

Posted

jak juz blood pisal chamfer na poziomie edycji krawedzi to cos kolo vertexow:)

jak go tutaj zastosowac--> normalnie przechodzisz do edycji krawedzi (face) zaznaczasz kraedzie ktore maja byc ostre klikasz na malutki kwadracik obok chafera i ustawiasz druga kraedz(z chamferowana:))

pozdro

Posted

Dodałe chamfera i mam nadzieję, że teraz nie jest zbyt "obły"

Dodałem drzwi. Trochę nieporadnie ale zawsze można jeszcze popracować. Teraz biore się za nadkola(już czuje że będzie jazda:P)

Posted

moze pociagnac je z tej blachy co masz i pozniej detach i masz odzielne obiekty, ale z ms bedziesz miec problemik maludtki

Posted

"wygloda jak z plasteliny;) trohce krzywy". Proszę konkretnie napisać o co chodzi. Chciałbym to poprawić ale nie wiem jak skoro nie napisałeś co jest źle. Proszę wiecej takich uwag. One bardzo pomagają.

Posted

Ja to dzisiaj updatów narobie:P Siedze siedze i ciągle coś mi nie pasuje. Okazało się że miałem źle zeskalowane blueprinty. Autko za krótkie wyszło. Ale już wszystko poprawiłem tym razem dam siatkę.

Posted

chodzi mi o to ze ma krzywa karoserie, jakies zaglebienia i wygloda jakby ktos go palcami ugniatal

a druga moja rada zrob sobie na poczatek samochod lowpoly bez meshsmootha

Posted

kolo slupka jest tajemnicz dziura :D

pomiedzy dzwiami a nadkolem sa wybrzyszenia w dolnej czesci kolo progow

i zmien kolor tego plana albo w --> rendering --> enviromen --> background kolor na bialy bo na tych kolorach ciezko cos wiecej zobaczyc

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy