Pawkiller Napisano 7 Listopad 2004 Napisano 7 Listopad 2004 Chciałbym zacząć coś w końcu modelowac. Wpadłem na pomysł aby zrobic mój samochód Fiata UNO. Mam nadzieję że pomożecie mi ukończyc ten projekt. Dziś zamieszczam lewy bok samochodu.
MiCiEK Napisano 7 Listopad 2004 Napisano 7 Listopad 2004 Mdel wyglada na dobry ale daj siatke....i ZMIEN temat
zipper Napisano 7 Listopad 2004 Napisano 7 Listopad 2004 temat : pojazd 3d: fiat uno (na przyklad) :) a co do modelu ... to niewiele jeszcze widac ... oprucz tego ze jest gladziutki ... :) zapowiada sie fajnie pozdrawiam
Pawkiller Napisano 7 Listopad 2004 Autor Napisano 7 Listopad 2004 Może zapodacie jakiś pomysł na nazwe tematu. A siatke dam, spokojnie.
Pawkiller Napisano 8 Listopad 2004 Autor Napisano 8 Listopad 2004 Jaki najlepszy pomysł macie na zrobienie świateł?? A przy okazji jak wydzielić drzwi maske itp??
prabab Napisano 8 Listopad 2004 Napisano 8 Listopad 2004 Jak wydzielić? Najlepiej zrobić osobno :/ A jeśli już - detach (z tego co pamiętam).
blood_brother Napisano 8 Listopad 2004 Napisano 8 Listopad 2004 Jezeli do odzielnego obiektu to tak jak mowi prabab, a jezeli do oddzielnego elementu to chamfer + usuniecie nowo powstalych polygonow. A co do modelu to wydaje mi sie, ze Uno ma ostrzejsze krawedzie.
RuMuN Napisano 8 Listopad 2004 Napisano 8 Listopad 2004 z modelu bardziej podobny do cinczento wydaje mi sie :D moze jak cos wiecej bedzie :D pracuj dalej
Pawkiller Napisano 8 Listopad 2004 Autor Napisano 8 Listopad 2004 No właśnie też to zauważyłem, że za gładki. Tylko jak zmusić mesh smootha do wygładzania jedynie niektórych krawędzi. Wiem że można pojedyncze zbiorowiska punktów wygładzać ale to chba zbyt czasochłonne jest. hmm...
Pawkiller Napisano 10 Listopad 2004 Autor Napisano 10 Listopad 2004 Mam zonka:P Jak widzicie to w moim madelu zostawiłem "dziury" na światła. To chyba był błąd bo za nic teraz nie mogę wpasować tam lamp zrobionych osobno. Czy da się jakoś "zaspawać" te dziury??
blood_brother Napisano 10 Listopad 2004 Napisano 10 Listopad 2004 Stworzyc nowe polygony/polygon funkcja Create na poziomie edycji polygonow. Co do ostrych krawedzi to funkcja chamfer na poziomie edycji krawedzi. Poprostu musisz sie nauczyc dzialania MS.
Pawkiller Napisano 16 Listopad 2004 Autor Napisano 16 Listopad 2004 Faktycznie Chamfer tylko jak tutaj go zastosowac??
nielot007 Napisano 16 Listopad 2004 Napisano 16 Listopad 2004 jak juz blood pisal chamfer na poziomie edycji krawedzi to cos kolo vertexow:) jak go tutaj zastosowac--> normalnie przechodzisz do edycji krawedzi (face) zaznaczasz kraedzie ktore maja byc ostre klikasz na malutki kwadracik obok chafera i ustawiasz druga kraedz(z chamferowana:)) pozdro
illy Napisano 16 Listopad 2004 Napisano 16 Listopad 2004 krawedz to edge a sciana to face, bo nielot007 sie pomylil
Pawkiller Napisano 16 Listopad 2004 Autor Napisano 16 Listopad 2004 Dodałe chamfera i mam nadzieję, że teraz nie jest zbyt "obły" Dodałem drzwi. Trochę nieporadnie ale zawsze można jeszcze popracować. Teraz biore się za nadkola(już czuje że będzie jazda:P)
nielot007 Napisano 16 Listopad 2004 Napisano 16 Listopad 2004 jasne ze edge taki malutki blad:):) narazie jest spoko poczekamy na dalszy efekt pracy:):)
Pawkiller Napisano 16 Listopad 2004 Autor Napisano 16 Listopad 2004 Problem ze światłami nadal aktualny. Tzn. czy trzeba ręcznie dopasowac kształt do blach??
illy Napisano 16 Listopad 2004 Napisano 16 Listopad 2004 moze pociagnac je z tej blachy co masz i pozniej detach i masz odzielne obiekty, ale z ms bedziesz miec problemik maludtki
Pawkiller Napisano 16 Listopad 2004 Autor Napisano 16 Listopad 2004 Co to jest "ms" nie przyczaiłem:P
Pawkiller Napisano 16 Listopad 2004 Autor Napisano 16 Listopad 2004 "wygloda jak z plasteliny;) trohce krzywy". Proszę konkretnie napisać o co chodzi. Chciałbym to poprawić ale nie wiem jak skoro nie napisałeś co jest źle. Proszę wiecej takich uwag. One bardzo pomagają.
Pawkiller Napisano 16 Listopad 2004 Autor Napisano 16 Listopad 2004 Ja to dzisiaj updatów narobie:P Siedze siedze i ciągle coś mi nie pasuje. Okazało się że miałem źle zeskalowane blueprinty. Autko za krótkie wyszło. Ale już wszystko poprawiłem tym razem dam siatkę.
nielot007 Napisano 16 Listopad 2004 Napisano 16 Listopad 2004 musisz wyprostoac go bo masz krzywe linie golym okiem to widac
uncle Napisano 16 Listopad 2004 Napisano 16 Listopad 2004 chodzi mi o to ze ma krzywa karoserie, jakies zaglebienia i wygloda jakby ktos go palcami ugniatal a druga moja rada zrob sobie na poczatek samochod lowpoly bez meshsmootha
blood_brother Napisano 16 Listopad 2004 Napisano 16 Listopad 2004 Wujek dobrze radzi a jak bardzo chcesz highpoly to bazuj na jakims tutorialu. Na http://www.3dtotal.com jest jeden fajny z fiatem 500 w roli glownej i jest jeszcze na http://www.evermotion.org kolejny z Land Roverem w roli glownej. Za pierwszym razem i tak nie wyjdzie idealnie ale sie wiele nauczysz o przy nastepnym modelu bedzie pare poziomow latwiej i efekt koncowy bedzie zdecydowanie lepszy:)
RuMuN Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 kolo slupka jest tajemnicz dziura :D pomiedzy dzwiami a nadkolem sa wybrzyszenia w dolnej czesci kolo progow i zmien kolor tego plana albo w --> rendering --> enviromen --> background kolor na bialy bo na tych kolorach ciezko cos wiecej zobaczyc
Pawkiller Napisano 17 Listopad 2004 Autor Napisano 17 Listopad 2004 Model jest raczej lowpoly. To co widać wyżej to siatka po meshsmooth. Jak chcecie dam siatke lowpoly.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się