PAINbringer Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 Oto moje kilku godzinne wypociny pod ZBrushem2, prosze na nie trochę 'ponajeżdżać' bo nie wiem czy jest już ok. Zamieszczam siatke hipoly w tym dziale, gdyż ostateczna wersja będzie już low poly (po wykorzystaniu magicznego pluginu do max'a o nazwie Kaldera)
ftorek Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 spox - ale ja i tak nie lubie jak sie caly obiekt blyszczy jak z dobrze wypolerowanego wosku :) no i kurcze - chcialbym to zobaczyc jako bump-mape na low-poly cage'u (o ja - jak nasz jezyk sie zmienia!! - toz to zgroza) pozdrawiam
TheSimon Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 Model fajny, klimatyczny, ale to błyszczenie faktycznie jakieś takie nienaturalne.
tweety Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 pokaż model większy i nie na ciemnym tle bo tak to mało widać. po dorzuciłbyś jakąś siateczkę...
haliq Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 Co się ostatnio moda zrobiła na "ciemno, że nic nie widać". Zombie to nie wampir, światło go nie zabije. Ale na serio daj więcej światła, bo teraz trudno ocenić.
spinoza Napisano 10 Listopad 2004 Napisano 10 Listopad 2004 ..mnie się podoba , a co do świecenia hmmm wszystkie te bumpowane modele (doom , farcry) mają pewną dozę plastikowości , cóż taka technologia ...
PAINbringer Napisano 10 Listopad 2004 Autor Napisano 10 Listopad 2004 Witam. Wiem, że ten połysk to trochę plastikowo-Doom'owy ale go tak tylko dodałęm aby kształt siatki lepiej pokazać, jednak chyba nie wyszło. No cóż poniżej postaram się paroma obrazkami lepiej przybliżyć postać tego co zrobiłem. Na początku też chciałęm pokazać wireframe'a ale okazało się, że niewiele się różni od wersji solid, więc z tego zrezygnowałęm (tutaj nie ma żadnej mapy na kanale bump - to monstrum ma pół miliona trójkątów). Heh niestety silnik na jaki to robię nie jest obdarzony możliwościami takimi jak bump, specular, normal maps etc. - więc nie mogę pod tym względem nic niestety pokazać (kto słyszał kiedyś o Half-Life, wie o czym mówię). Ten model hp jest mi tylko potrzebny do 'wygenerowania' tekstury na kanał koloru na siatkę lp (myślę, że jutro ... tzn dzisiaj będę mógł ją pokazać i poddać pod dalsze sugestie i zastrzeżenia, bez których na pewno się nie obejdzie). Liczę na to, iż siatka bez tekstury poniżej pokaże Wam jej kształt. Dodaję również obrazy bez żadnego błyszczenia, abyście mogli zobaczyć samą warstwę tekstury; nie zaszalałem na niej jak widać, ale powiedzcie jeżeliby to raziło.
Hatred Napisano 11 Listopad 2004 Napisano 11 Listopad 2004 ho ho wice jakies cegielki na jego plecach (w texturze hyhy) nie no tak na powaznie to ladnie sie prezentuje, ale ja dalej siatki tam nie widze.. pomylone renderki?
darkelf Napisano 11 Listopad 2004 Napisano 11 Listopad 2004 przeciez to zbrusz... chyba nie chcesz ujrzec siatki ;)
Hatred Napisano 11 Listopad 2004 Napisano 11 Listopad 2004 a to co jescze nie jest normal na low poly? no to gafe popelnilem musze powoli wszystko czytac :) sorrki
PAINbringer Napisano 13 Listopad 2004 Autor Napisano 13 Listopad 2004 Argggh bardzo przepraszam za gafę z tytułęm. Tylko może mi ktoś podpowiedzieć jak to naprawić ... bo mi jakoś nie to wychodzi. No dobra, to jest już wersja nisko poligonowa. Kilka godzin przy maksie i gotowe. Tak jak już wspominałem jest tu tylko warstwa koloru. Ambient jest jasny żeby tekstury było dobrze widać. Jak zwykle liczę na ewentualne sugestie. Pozdr.
kozioo Napisano 13 Listopad 2004 Napisano 13 Listopad 2004 Strasznie rozmyta ta teksturka. Zupełnie nie czuć faktury materiału spodni. Ogolnie dosc nijakie.
ftorek Napisano 13 Listopad 2004 Napisano 13 Listopad 2004 cialko zombiaka jest gicior - ale teraz faktycznie cos zrob z gaciami :)
PAINbringer Napisano 13 Listopad 2004 Autor Napisano 13 Listopad 2004 aaa... hmmm cholera, tylko teraz nie wiem jak to zrobić żeby było dobrze
haliq Napisano 13 Listopad 2004 Napisano 13 Listopad 2004 Mi te spodnie za bardzo zlewają się z ciałem. Chyba musisz je przemalować.
Toshio Napisano 13 Listopad 2004 Napisano 13 Listopad 2004 Design potworka jest całkiem niezły, troche texturka rozmywa na klacie, no i tak jak koledzy wyżej popraw z deka te gatki
prabab Napisano 13 Listopad 2004 Napisano 13 Listopad 2004 Gacie rozmyte jak nie wiem, tak samo jak klata (Mimo wszystko jak na taką ilość poly wygląda bardzo dobrze). A Georgas kontynuuje swoje tradycyjne trójwyrazowe posty (Oczywiście nie chcę się nikogo czepiać).
soda Napisano 13 Listopad 2004 Napisano 13 Listopad 2004 Tak jak koledzy mówią te spodnie rażą. Za bardzo kolory podobne jak na ciele i faktury materiału brakuje poprawisz i modelik będzie wypas:]
Hatred Napisano 13 Listopad 2004 Napisano 13 Listopad 2004 "jak koledzy wyzej" ja tez zjade cie za texture, brzydka jest! kolorki wygladaja jak by z wosku byla postac i jescze ktos by ja polozyl kolo lampki- farba sie rozplynela, przydalo by sie cos co rozgraniczy gacie kolesia z jego cialkiem, kolory blade sa obrzydliwie (ale to chyba przez to mocne swiatlo tak?) wogole fajny model zrobisz texture bedzie B fajny pozdrawiam Krzysiek!
PAINbringer Napisano 13 Listopad 2004 Autor Napisano 13 Listopad 2004 Dzięki wielkie wszystkim za Wasze uwagi. Cóż czeka mnie z tym jeszcze dużo pracy, nie wiem jeszcze kiedy pokażę poprawioną (nam nadzieję że lepszą) wersję, bo pracuje teraz nad kilkoma rzeczami na raz. Pozdrawiam
ftorek Napisano 13 Listopad 2004 Napisano 13 Listopad 2004 dasz rade :) - a jak nie to zobaczysz do czego zdolni sa forumowicze z niezaspokojonym glodem nowych obrazkow :)
PAINbringer Napisano 14 Listopad 2004 Autor Napisano 14 Listopad 2004 hehe ... postaram się. Myślę, że przerobie to ręcznie. A tak przy okazji; jeżeli kogoś by to interesowało to dodaję również mój koncept na podstawie którego powstawał ten model. I hope You enjoy it.
Hatred Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 o koncepcik B ladny, kurde jak ja bym kcial umiec rysowac...
prabab Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 Na koncepcie wygląda dużo lepiej niż model :/
Witcher Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 Koncept jest spoko, tylko ma odwrotnie dłon usytuowaną niż w modelu (koncept-jakby coś podnosił, dłoń do zewnątrz skierowana; model- dłoń skierowana do wewnątrz). Wg mnie tak jak jest w modelu jest lepiej. Ale ogólnie wszystko jest super!!
conraderro Napisano 15 Listopad 2004 Napisano 15 Listopad 2004 Mnie się podobać. Co do spodni to skoro to zombie powinny być nieco poszarpane. Chyba że dopiero co był w sklepie i sobie je kupił ;) No i oczywiście to rozmycie..... Mam nadzieję że nie odpuścisz.
prabab Napisano 15 Listopad 2004 Napisano 15 Listopad 2004 Jak te spodnie mają być poszarpane skoro zrobione są z jakiegoś polimeru? 8| ? Czekam, aż jakiś update się pojawi... [zieeew]
haliq Napisano 15 Listopad 2004 Napisano 15 Listopad 2004 Skoro rysujesz tak spoko jak na koncepcie to zdaje się że następny update powinien być już OK. PS> czy twój avatar to ten zombi + środek na porost włosów? :D
PAINbringer Napisano 6 Grudzień 2004 Autor Napisano 6 Grudzień 2004 ... no nie do końca to ten sam nieumarły, zresztą mogę go pokazać całego - oto i on. A co do update'a tego wątka to zrobie go, jak tylko wyjaśni mi się sprawa za rachunek za modem. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się