Skocz do zawartości

Postać 3d: Zombie


PAINbringer

Rekomendowane odpowiedzi

Oto moje kilku godzinne wypociny pod ZBrushem2, prosze na nie trochę 'ponajeżdżać' bo nie wiem czy jest już ok. Zamieszczam siatke hipoly w tym dziale, gdyż ostateczna wersja będzie już low poly (po wykorzystaniu magicznego pluginu do max'a o nazwie Kaldera)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

spox - ale ja i tak nie lubie jak sie caly obiekt blyszczy jak z dobrze wypolerowanego wosku :)

 

no i kurcze - chcialbym to zobaczyc jako bump-mape na low-poly cage'u (o ja - jak nasz jezyk sie zmienia!! - toz to zgroza)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wiem, że ten połysk to trochę plastikowo-Doom'owy ale go tak tylko dodałęm aby kształt siatki lepiej pokazać, jednak chyba nie wyszło. No cóż poniżej postaram się paroma obrazkami lepiej przybliżyć postać tego co zrobiłem. Na początku też chciałęm pokazać wireframe'a ale okazało się, że niewiele się różni od wersji solid, więc z tego zrezygnowałęm (tutaj nie ma żadnej mapy na kanale bump - to monstrum ma pół miliona trójkątów). Heh niestety silnik na jaki to robię nie jest obdarzony możliwościami takimi jak bump, specular, normal maps etc. - więc nie mogę pod tym względem nic niestety pokazać (kto słyszał kiedyś o Half-Life, wie o czym mówię). Ten model hp jest mi tylko potrzebny do 'wygenerowania' tekstury na kanał koloru na siatkę lp (myślę, że jutro ... tzn dzisiaj będę mógł ją pokazać i poddać pod dalsze sugestie i zastrzeżenia, bez których na pewno się nie obejdzie).

Liczę na to, iż siatka bez tekstury poniżej pokaże Wam jej kształt. Dodaję również obrazy bez żadnego błyszczenia, abyście mogli zobaczyć samą warstwę tekstury; nie zaszalałem na niej jak widać, ale powiedzcie jeżeliby to raziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Argggh bardzo przepraszam za gafę z tytułęm. Tylko może mi ktoś podpowiedzieć jak to naprawić ... bo mi jakoś nie to wychodzi.

No dobra, to jest już wersja nisko poligonowa. Kilka godzin przy maksie i gotowe. Tak jak już wspominałem jest tu tylko warstwa koloru. Ambient jest jasny żeby tekstury było dobrze widać. Jak zwykle liczę na ewentualne sugestie.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"jak koledzy wyzej" ja tez zjade cie za texture, brzydka jest! kolorki wygladaja jak by z wosku byla postac i jescze ktos by ja polozyl kolo lampki- farba sie rozplynela, przydalo by sie cos co rozgraniczy gacie kolesia z jego cialkiem, kolory blade sa obrzydliwie (ale to chyba przez to mocne swiatlo tak?) wogole fajny model zrobisz texture bedzie B fajny

 

pozdrawiam Krzysiek!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koncept jest spoko, tylko ma odwrotnie dłon usytuowaną niż w modelu (koncept-jakby coś podnosił, dłoń do zewnątrz skierowana; model- dłoń skierowana do wewnątrz). Wg mnie tak jak jest w modelu jest lepiej. Ale ogólnie wszystko jest super!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności