Napisano 9 Listopad 200420 l Oto moje kilku godzinne wypociny pod ZBrushem2, prosze na nie trochę 'ponajeżdżać' bo nie wiem czy jest już ok. Zamieszczam siatke hipoly w tym dziale, gdyż ostateczna wersja będzie już low poly (po wykorzystaniu magicznego pluginu do max'a o nazwie Kaldera)
Napisano 9 Listopad 200420 l spox - ale ja i tak nie lubie jak sie caly obiekt blyszczy jak z dobrze wypolerowanego wosku :) no i kurcze - chcialbym to zobaczyc jako bump-mape na low-poly cage'u (o ja - jak nasz jezyk sie zmienia!! - toz to zgroza) pozdrawiam
Napisano 9 Listopad 200420 l Model fajny, klimatyczny, ale to błyszczenie faktycznie jakieś takie nienaturalne.
Napisano 9 Listopad 200420 l pokaż model większy i nie na ciemnym tle bo tak to mało widać. po dorzuciłbyś jakąś siateczkę...
Napisano 9 Listopad 200420 l Co się ostatnio moda zrobiła na "ciemno, że nic nie widać". Zombie to nie wampir, światło go nie zabije. Ale na serio daj więcej światła, bo teraz trudno ocenić.
Napisano 10 Listopad 200420 l ..mnie się podoba , a co do świecenia hmmm wszystkie te bumpowane modele (doom , farcry) mają pewną dozę plastikowości , cóż taka technologia ...
Napisano 10 Listopad 200420 l Autor Witam. Wiem, że ten połysk to trochę plastikowo-Doom'owy ale go tak tylko dodałęm aby kształt siatki lepiej pokazać, jednak chyba nie wyszło. No cóż poniżej postaram się paroma obrazkami lepiej przybliżyć postać tego co zrobiłem. Na początku też chciałęm pokazać wireframe'a ale okazało się, że niewiele się różni od wersji solid, więc z tego zrezygnowałęm (tutaj nie ma żadnej mapy na kanale bump - to monstrum ma pół miliona trójkątów). Heh niestety silnik na jaki to robię nie jest obdarzony możliwościami takimi jak bump, specular, normal maps etc. - więc nie mogę pod tym względem nic niestety pokazać (kto słyszał kiedyś o Half-Life, wie o czym mówię). Ten model hp jest mi tylko potrzebny do 'wygenerowania' tekstury na kanał koloru na siatkę lp (myślę, że jutro ... tzn dzisiaj będę mógł ją pokazać i poddać pod dalsze sugestie i zastrzeżenia, bez których na pewno się nie obejdzie). Liczę na to, iż siatka bez tekstury poniżej pokaże Wam jej kształt. Dodaję również obrazy bez żadnego błyszczenia, abyście mogli zobaczyć samą warstwę tekstury; nie zaszalałem na niej jak widać, ale powiedzcie jeżeliby to raziło.
Napisano 11 Listopad 200420 l ho ho wice jakies cegielki na jego plecach (w texturze hyhy) nie no tak na powaznie to ladnie sie prezentuje, ale ja dalej siatki tam nie widze.. pomylone renderki?
Napisano 11 Listopad 200420 l a to co jescze nie jest normal na low poly? no to gafe popelnilem musze powoli wszystko czytac :) sorrki
Napisano 13 Listopad 200420 l Autor Argggh bardzo przepraszam za gafę z tytułęm. Tylko może mi ktoś podpowiedzieć jak to naprawić ... bo mi jakoś nie to wychodzi. No dobra, to jest już wersja nisko poligonowa. Kilka godzin przy maksie i gotowe. Tak jak już wspominałem jest tu tylko warstwa koloru. Ambient jest jasny żeby tekstury było dobrze widać. Jak zwykle liczę na ewentualne sugestie. Pozdr.
Napisano 13 Listopad 200420 l Strasznie rozmyta ta teksturka. Zupełnie nie czuć faktury materiału spodni. Ogolnie dosc nijakie.
Napisano 13 Listopad 200420 l cialko zombiaka jest gicior - ale teraz faktycznie cos zrob z gaciami :)
Napisano 13 Listopad 200420 l Autor aaa... hmmm cholera, tylko teraz nie wiem jak to zrobić żeby było dobrze
Napisano 13 Listopad 200420 l Mi te spodnie za bardzo zlewają się z ciałem. Chyba musisz je przemalować.
Napisano 13 Listopad 200420 l Design potworka jest całkiem niezły, troche texturka rozmywa na klacie, no i tak jak koledzy wyżej popraw z deka te gatki
Napisano 13 Listopad 200420 l Gacie rozmyte jak nie wiem, tak samo jak klata (Mimo wszystko jak na taką ilość poly wygląda bardzo dobrze). A Georgas kontynuuje swoje tradycyjne trójwyrazowe posty (Oczywiście nie chcę się nikogo czepiać).
Napisano 13 Listopad 200420 l Tak jak koledzy mówią te spodnie rażą. Za bardzo kolory podobne jak na ciele i faktury materiału brakuje poprawisz i modelik będzie wypas:]
Napisano 13 Listopad 200420 l "jak koledzy wyzej" ja tez zjade cie za texture, brzydka jest! kolorki wygladaja jak by z wosku byla postac i jescze ktos by ja polozyl kolo lampki- farba sie rozplynela, przydalo by sie cos co rozgraniczy gacie kolesia z jego cialkiem, kolory blade sa obrzydliwie (ale to chyba przez to mocne swiatlo tak?) wogole fajny model zrobisz texture bedzie B fajny pozdrawiam Krzysiek!
Napisano 13 Listopad 200420 l Autor Dzięki wielkie wszystkim za Wasze uwagi. Cóż czeka mnie z tym jeszcze dużo pracy, nie wiem jeszcze kiedy pokażę poprawioną (nam nadzieję że lepszą) wersję, bo pracuje teraz nad kilkoma rzeczami na raz. Pozdrawiam
Napisano 13 Listopad 200420 l dasz rade :) - a jak nie to zobaczysz do czego zdolni sa forumowicze z niezaspokojonym glodem nowych obrazkow :)
Napisano 14 Listopad 200420 l Autor hehe ... postaram się. Myślę, że przerobie to ręcznie. A tak przy okazji; jeżeli kogoś by to interesowało to dodaję również mój koncept na podstawie którego powstawał ten model. I hope You enjoy it.
Napisano 14 Listopad 200420 l Koncept jest spoko, tylko ma odwrotnie dłon usytuowaną niż w modelu (koncept-jakby coś podnosił, dłoń do zewnątrz skierowana; model- dłoń skierowana do wewnątrz). Wg mnie tak jak jest w modelu jest lepiej. Ale ogólnie wszystko jest super!!
Napisano 15 Listopad 200420 l Mnie się podobać. Co do spodni to skoro to zombie powinny być nieco poszarpane. Chyba że dopiero co był w sklepie i sobie je kupił ;) No i oczywiście to rozmycie..... Mam nadzieję że nie odpuścisz.
Napisano 15 Listopad 200420 l Jak te spodnie mają być poszarpane skoro zrobione są z jakiegoś polimeru? 8| ? Czekam, aż jakiś update się pojawi... [zieeew]
Napisano 15 Listopad 200420 l Skoro rysujesz tak spoko jak na koncepcie to zdaje się że następny update powinien być już OK. PS> czy twój avatar to ten zombi + środek na porost włosów? :D
Napisano 6 Grudzień 200420 l Autor ... no nie do końca to ten sam nieumarły, zresztą mogę go pokazać całego - oto i on. A co do update'a tego wątka to zrobie go, jak tylko wyjaśni mi się sprawa za rachunek za modem. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto