Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej!

 

Po długiej nieobecności postanowiłem przestać zaniedbywać maxika, szczególnie,

że coraz więcej osób tu znowu zaczyna zaglądać, i bardzo fajnie.

 

All Seeing Sue to moja najnowsza praca personalna, spędziłem nad nią około półtora miesiąca na przełomie roku.

Model został wyrzeźbiony i upozowany w Zbrushu.

Retopologii nie robiłem, tylko pozowałem i mapowałem model po decymacji.

Siata jest więc "dzika" nie nadaje się absolutnie ani do gry, ani do animacji, jedynie do upozowanego stilla.

Powód? Oszczędność czasu.

Mapowanie (powiedzmy półautomatyczne) w 3D Coat.

Tak samo 95% textur wykonałem w 3D Coacie, w Substace Painterze texturowałem jedynie twarz i dekolt.

 

Assembling sceny zrobiony w Blenderze, pojawienie się wersji 2.8 mocno mnie zachęciło do przesiadki.

I wreszcie render, Octane Standalone w wersji 4.0.

Świecone HDR-ką z doświetleniami różem i błękitem w postaci kolorowych plane-ów (poza kadrem, lub niewidoczne).

 

W przygotowaniu mam making-offa w wersji anglojęzycznej, ale postaram się też zrobić wersję PL.

 

Bardzo jestem ciekawy komentarzy, również (szczególnie) tych krytycznych!

pozdrawiam!

 

attachment.php?attachmentid=105659&stc=1&d=1558095783

attachment.php?attachmentid=105660&stc=1&d=1558096084

attachment.php?attachmentid=105661&stc=1&d=1558096158

attachment.php?attachmentid=105662&stc=1&d=1558096179

attachment.php?attachmentid=105663&stc=1&d=1558096190

 

 

https://www.youtube.com/embed/5rDpNCUJgqw

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetny model jak i kolorystyka. Strasznie podobają mi się tego typu prace hard surface.

Szkoda że mnie modelowanie hs jakoś nie leży:(

  • KLICEK featured this temat



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności