Levus Napisano 17 Maj 2019 Napisano 17 Maj 2019 Hej! Po długiej nieobecności postanowiłem przestać zaniedbywać maxika, szczególnie, że coraz więcej osób tu znowu zaczyna zaglądać, i bardzo fajnie. All Seeing Sue to moja najnowsza praca personalna, spędziłem nad nią około półtora miesiąca na przełomie roku. Model został wyrzeźbiony i upozowany w Zbrushu. Retopologii nie robiłem, tylko pozowałem i mapowałem model po decymacji. Siata jest więc "dzika" nie nadaje się absolutnie ani do gry, ani do animacji, jedynie do upozowanego stilla. Powód? Oszczędność czasu. Mapowanie (powiedzmy półautomatyczne) w 3D Coat. Tak samo 95% textur wykonałem w 3D Coacie, w Substace Painterze texturowałem jedynie twarz i dekolt. Assembling sceny zrobiony w Blenderze, pojawienie się wersji 2.8 mocno mnie zachęciło do przesiadki. I wreszcie render, Octane Standalone w wersji 4.0. Świecone HDR-ką z doświetleniami różem i błękitem w postaci kolorowych plane-ów (poza kadrem, lub niewidoczne). W przygotowaniu mam making-offa w wersji anglojęzycznej, ale postaram się też zrobić wersję PL. Bardzo jestem ciekawy komentarzy, również (szczególnie) tych krytycznych! pozdrawiam! https://www.youtube.com/embed/5rDpNCUJgqw
seblen11 Napisano 17 Maj 2019 Napisano 17 Maj 2019 WOW,.... Ale kozacko się zrobiło na max3d :) Jest moc, fantastyczna robota :D
michalo Napisano 17 Maj 2019 Napisano 17 Maj 2019 Mięsista! Świetna robota! Podrzuć linka jak już zrobisz making offa
pbcg Napisano 18 Maj 2019 Napisano 18 Maj 2019 Świetny model jak i kolorystyka. Strasznie podobają mi się tego typu prace hard surface. Szkoda że mnie modelowanie hs jakoś nie leży:(
Rekomendowane odpowiedzi