Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć,

Chciałem zaprezentować mój ostatni model nad którum pracowałe 🙂

Wszystkie tekstury 4k ( Albedo / Metalness / Roughness / Normal )

Więcej screenów znajdziecie na moim portfolio 🙂

 

Robot_Lukasz_Krzak_7.jpg

Robot_Lukasz_Krzak_28.jpg

Robot_Lukasz_Krzak_27.jpg

Edytowane przez Zenjubo
  • Like 1
Napisano

no screeny nie sa za ciekawe 🙂jestem praktycznie pewien, ze jestes wstanie z tego modelu w renderingu wyciagnac dwa razy wiecej 🙂 Materialy, swiatlo i ujecia 🙂

powodzoenia

  • Thanks 1
Napisano (edytowane)

Dzięki za cenne uwagi 🙂

Podrasowałem render w Marmoset toolbag i zmieniłem też ujecie kamery, wygląda znacznie lepiej 🙂

 

Łukasz_Krzak_robot_1.jpg

Łukasz_Krzak_robot_6.jpg

 

Edytowane przez Zenjubo
Napisano

Jak masz możliwość to zastosuj różne pozy + od pełnego planu przejdź do conajmniej półzbliżenia, jeśli tekstury wytrzymają. 

Druga sprawa, jeśli pokazujesz plan pełny nie stosuj zbyt szerokokątnych obiektywów, ponieważ zdeformuje Ci to nie potrzebnie postać. Jeśli umieścisz kamerę z takim obiektywem za wysoko, nogi będą wydawały się za małe itd. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Napisano

Wszystko fajnie wygląda to ładnie, nowe ujęcia i rendery pomogły chociaż dalej wiele można poprawić i wyciągnąć jeszcze więcej.. (oświetlenie)  tylko dla mnie ta praca niestety by odrazu poleciała do kosza.. z jednego prostego powodu.. koleś w tym fizycznnie nie ma jak się ruszać.. a jeżeli rywalizujemy w kategori.. concepty które nie mają sensu to wyglądowo wypada wtedy blado w tej kat. Natomiast... dobra wiadomość to taka że ta praca nie wymaga dużo aby sprawić żeby ta zbroja/egzo szkielet się ruszał i był realistyczny. 

Napisano

Wystarczy by dostać robotę. Szczerze to mało które postacie w obecnych grach ze zbrojami mają sensowne połączenie ze sobą. Nikt nie ma pieniędzy na realny design in przetestowanie wszystkiego. To ma jakieś znaczenie przy filmach gdzie faktycznie grają ludzie odziani w uniformy które np. ktoś projektuje a potem są drukowane i pasowane do ludzi. np. Pacific Rim. 

Napisano

Tak jak powiedział Gryzon, przy tworzeniu modeli do filmu to już ma kluczowe znaczenie (aktor musi się swobodnie poruszać), czasami może nawet design lekko zejść na bok byleby była mobilność "kostiumu". Zawsze staram się zwracać uwagę na to aby postać mogła się poruszać.  Następny model będzie jeszcze lepszy 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności