Zenjubo Posted August 13, 2019 Posted August 13, 2019 (edited) Cześć, Chciałem zaprezentować mój ostatni model nad którum pracowałe 🙂 Wszystkie tekstury 4k ( Albedo / Metalness / Roughness / Normal ) Więcej screenów znajdziecie na moim portfolio 🙂 Edited August 13, 2019 by Zenjubo 1
STRZYG Posted August 13, 2019 Posted August 13, 2019 To ujęcie kamery jest niekorzystne, wygląda jakby miał za małe nogi (chyba, że to taki projekt) 1 1
KLICEK Posted August 21, 2019 Posted August 21, 2019 no screeny nie sa za ciekawe 🙂jestem praktycznie pewien, ze jestes wstanie z tego modelu w renderingu wyciagnac dwa razy wiecej 🙂 Materialy, swiatlo i ujecia 🙂 powodzoenia 1
Zenjubo Posted August 25, 2019 Author Posted August 25, 2019 (edited) Dzięki za cenne uwagi 🙂 Podrasowałem render w Marmoset toolbag i zmieniłem też ujecie kamery, wygląda znacznie lepiej 🙂 Edited August 25, 2019 by Zenjubo
gryzon Posted August 25, 2019 Posted August 25, 2019 Jak masz możliwość to zastosuj różne pozy + od pełnego planu przejdź do conajmniej półzbliżenia, jeśli tekstury wytrzymają. Druga sprawa, jeśli pokazujesz plan pełny nie stosuj zbyt szerokokątnych obiektywów, ponieważ zdeformuje Ci to nie potrzebnie postać. Jeśli umieścisz kamerę z takim obiektywem za wysoko, nogi będą wydawały się za małe itd. 1 1
Zenjubo Posted August 25, 2019 Author Posted August 25, 2019 To była mega cenna uwaga odnośnie obiektywów, dzięki 🙂 2
Maciek Jutrzenka Posted August 25, 2019 Posted August 25, 2019 Wszystko fajnie wygląda to ładnie, nowe ujęcia i rendery pomogły chociaż dalej wiele można poprawić i wyciągnąć jeszcze więcej.. (oświetlenie) tylko dla mnie ta praca niestety by odrazu poleciała do kosza.. z jednego prostego powodu.. koleś w tym fizycznnie nie ma jak się ruszać.. a jeżeli rywalizujemy w kategori.. concepty które nie mają sensu to wyglądowo wypada wtedy blado w tej kat. Natomiast... dobra wiadomość to taka że ta praca nie wymaga dużo aby sprawić żeby ta zbroja/egzo szkielet się ruszał i był realistyczny.
gryzon Posted August 25, 2019 Posted August 25, 2019 Wystarczy by dostać robotę. Szczerze to mało które postacie w obecnych grach ze zbrojami mają sensowne połączenie ze sobą. Nikt nie ma pieniędzy na realny design in przetestowanie wszystkiego. To ma jakieś znaczenie przy filmach gdzie faktycznie grają ludzie odziani w uniformy które np. ktoś projektuje a potem są drukowane i pasowane do ludzi. np. Pacific Rim.
Zenjubo Posted August 26, 2019 Author Posted August 26, 2019 Tak jak powiedział Gryzon, przy tworzeniu modeli do filmu to już ma kluczowe znaczenie (aktor musi się swobodnie poruszać), czasami może nawet design lekko zejść na bok byleby była mobilność "kostiumu". Zawsze staram się zwracać uwagę na to aby postać mogła się poruszać. Następny model będzie jeszcze lepszy 🙂
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now