Skocz do zawartości

Future Military Prototype Robot HORNET X-9000


Zenjubo

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Chciałem zaprezentować mój ostatni model nad którum pracowałe 🙂

Wszystkie tekstury 4k ( Albedo / Metalness / Roughness / Normal )

Więcej screenów znajdziecie na moim portfolio 🙂

 

Robot_Lukasz_Krzak_7.jpg

Robot_Lukasz_Krzak_28.jpg

Robot_Lukasz_Krzak_27.jpg

Edytowane przez Zenjubo
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz możliwość to zastosuj różne pozy + od pełnego planu przejdź do conajmniej półzbliżenia, jeśli tekstury wytrzymają. 

Druga sprawa, jeśli pokazujesz plan pełny nie stosuj zbyt szerokokątnych obiektywów, ponieważ zdeformuje Ci to nie potrzebnie postać. Jeśli umieścisz kamerę z takim obiektywem za wysoko, nogi będą wydawały się za małe itd. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie wygląda to ładnie, nowe ujęcia i rendery pomogły chociaż dalej wiele można poprawić i wyciągnąć jeszcze więcej.. (oświetlenie)  tylko dla mnie ta praca niestety by odrazu poleciała do kosza.. z jednego prostego powodu.. koleś w tym fizycznnie nie ma jak się ruszać.. a jeżeli rywalizujemy w kategori.. concepty które nie mają sensu to wyglądowo wypada wtedy blado w tej kat. Natomiast... dobra wiadomość to taka że ta praca nie wymaga dużo aby sprawić żeby ta zbroja/egzo szkielet się ruszał i był realistyczny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy by dostać robotę. Szczerze to mało które postacie w obecnych grach ze zbrojami mają sensowne połączenie ze sobą. Nikt nie ma pieniędzy na realny design in przetestowanie wszystkiego. To ma jakieś znaczenie przy filmach gdzie faktycznie grają ludzie odziani w uniformy które np. ktoś projektuje a potem są drukowane i pasowane do ludzi. np. Pacific Rim. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak powiedział Gryzon, przy tworzeniu modeli do filmu to już ma kluczowe znaczenie (aktor musi się swobodnie poruszać), czasami może nawet design lekko zejść na bok byleby była mobilność "kostiumu". Zawsze staram się zwracać uwagę na to aby postać mogła się poruszać.  Następny model będzie jeszcze lepszy 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności