Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siema to po ostatnim dobrym punchlinie od klicka xD że nabijam lajki na artstation xD stwierdziłem że tym razem zrobie wipa żeby nie było 😄 i będę tutaj wrzucał progres mojej animacji. a mianowicie pracuje nad nową animacją gdzie tematem jest lamborghini sian.. Animacja będzie utrzymana trochę w stylu sceny.. z tron legacy.. gdzie jadą do kryjówki ojca sama.

Program to Blender cycles + intel denoiser.. enviro pewnie zostanie wygenerowane w Houdinim. Narazie mam kilka shotów.. będę wrzucał stille JPEG z 90% kompresją + też są to low sample więc nie jest to demon jakości 😄

jeśli są jakieś pytania to chętnie odpowiem 🙂


TAKE_2.thumb.jpg.16ed9bf140f645d2e4a4be0cd66ba4ac.jpg
TAKE_5.thumb.jpg.a3f6762db2c37f0e0a76fe584adfcd67.jpg
TAKE_7.thumb.jpg.11f84b5a59eefb77de16a5581bdf8e3d.jpg
TAKE_1.thumb.jpg.ff44542b1df5893b9364276fe52425f9.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Maciek Jutrzenka
    Maciek Jutrzenka

    jest naprawdę mega! muszę powiedzieć.. lakier auta wygląda już dobrze w animacji przy 64 samplach i denoiserze.. natomiast carbon jako iż jest skomplikowanym materiałęm głównie przez normal mapę bardz

Posted Images

Napisano
  • Autor
20 minut temu, Sebazx6r napisał:

Dwa ostatnie rendery wygladaja ciekawiej niz 2 pierwsze.
Całość modelowałeś?

Bo to animacja będzie.. najpierw delikatne zarysy auta jeszcze dojdą czarno białe highlight only sprawy....

co do modelu... częściowo coś w rodzaju retopo... dorwałem taki trochę kupowaty model i na jego podstawie zrobiłem nowy.

Napisano
  • Autor
6 minut temu, Sebazx6r napisał:

Spoko ..
Tylko te tylne swiatal wygaldaja jakby byly zaswicone w post bo nie oswietlaja wnetrzza lamp.  To czekam na finish.

 

foto z targów
jeszcze tam musze wymodelować trochę tych detali w tej lampie no ale one miej wiecej tk niestety stety wygladają

503a63d2-lamborghini-sian-frankfurt-31-1024x683.jpg

😛

Edytowane przez Maciek Jutrzenka

Napisano
  • Autor

jaki iż chce uniknąć produkcji dymu i volumentryki.. stwierdziłem że droga będzie ze szkła.. a otoczenie będzie ze skał coś jak w tronie... takie pierwsze R&D problematyczny temat bo o ile takie naprawdę fajne szkło jestem jako tako w stanie uzyskać to czasy renderingu nie są akceptowalne... więc tutaj jest coś na pograniczu 10-20 minut na klatkę na 2 rdzeniach..

glass_Test3.thumb.jpg.866f612a04be4f202f3b175875d59306.jpgglass_Test.thumb.jpg.153c7052f91d08cf707b3862c52f6968.jpg

Napisano

Nieźle to wygląda, ten intelowski denoiser mnie ciekawi, jak on sobie radzi w animacji?

Napisano
  • Autor
Godzinę temu, JmTm00 napisał:

Nieźle to wygląda, ten intelowski denoiser mnie ciekawi, jak on sobie radzi w animacji?

jest naprawdę mega! muszę powiedzieć.. lakier auta wygląda już dobrze w animacji przy 64 samplach i denoiserze.. natomiast carbon jako iż jest skomplikowanym materiałęm głównie przez normal mapę bardzo agresywną.. to potrzebuje 128 sampli.. dla porównania żeby osiągnąć czystość bez denoisera musiałbym użyć na całość coś w okolicach 300-400 sampli

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności