Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siema to po ostatnim dobrym punchlinie od klicka xD że nabijam lajki na artstation xD stwierdziłem że tym razem zrobie wipa żeby nie było 😄 i będę tutaj wrzucał progres mojej animacji. a mianowicie pracuje nad nową animacją gdzie tematem jest lamborghini sian.. Animacja będzie utrzymana trochę w stylu sceny.. z tron legacy.. gdzie jadą do kryjówki ojca sama.

Program to Blender cycles + intel denoiser.. enviro pewnie zostanie wygenerowane w Houdinim. Narazie mam kilka shotów.. będę wrzucał stille JPEG z 90% kompresją + też są to low sample więc nie jest to demon jakości 😄

jeśli są jakieś pytania to chętnie odpowiem 🙂


TAKE_2.thumb.jpg.16ed9bf140f645d2e4a4be0cd66ba4ac.jpg
TAKE_5.thumb.jpg.a3f6762db2c37f0e0a76fe584adfcd67.jpg
TAKE_7.thumb.jpg.11f84b5a59eefb77de16a5581bdf8e3d.jpg
TAKE_1.thumb.jpg.ff44542b1df5893b9364276fe52425f9.jpg

  • Like 3
Napisano
20 minut temu, Sebazx6r napisał:

Dwa ostatnie rendery wygladaja ciekawiej niz 2 pierwsze.
Całość modelowałeś?

Bo to animacja będzie.. najpierw delikatne zarysy auta jeszcze dojdą czarno białe highlight only sprawy....

co do modelu... częściowo coś w rodzaju retopo... dorwałem taki trochę kupowaty model i na jego podstawie zrobiłem nowy.

Napisano (edytowane)
6 minut temu, Sebazx6r napisał:

Spoko ..
Tylko te tylne swiatal wygaldaja jakby byly zaswicone w post bo nie oswietlaja wnetrzza lamp.  To czekam na finish.

 

foto z targów
jeszcze tam musze wymodelować trochę tych detali w tej lampie no ale one miej wiecej tk niestety stety wygladają

503a63d2-lamborghini-sian-frankfurt-31-1024x683.jpg

😛

Edytowane przez Maciek Jutrzenka
Napisano

jaki iż chce uniknąć produkcji dymu i volumentryki.. stwierdziłem że droga będzie ze szkła.. a otoczenie będzie ze skał coś jak w tronie... takie pierwsze R&D problematyczny temat bo o ile takie naprawdę fajne szkło jestem jako tako w stanie uzyskać to czasy renderingu nie są akceptowalne... więc tutaj jest coś na pograniczu 10-20 minut na klatkę na 2 rdzeniach..

glass_Test3.thumb.jpg.866f612a04be4f202f3b175875d59306.jpgglass_Test.thumb.jpg.153c7052f91d08cf707b3862c52f6968.jpg

Napisano
Godzinę temu, JmTm00 napisał:

Nieźle to wygląda, ten intelowski denoiser mnie ciekawi, jak on sobie radzi w animacji?

jest naprawdę mega! muszę powiedzieć.. lakier auta wygląda już dobrze w animacji przy 64 samplach i denoiserze.. natomiast carbon jako iż jest skomplikowanym materiałęm głównie przez normal mapę bardzo agresywną.. to potrzebuje 128 sampli.. dla porównania żeby osiągnąć czystość bez denoisera musiałbym użyć na całość coś w okolicach 300-400 sampli

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności