Napisano 20 Listopad 20195 l Siema to po ostatnim dobrym punchlinie od klicka xD że nabijam lajki na artstation xD stwierdziłem że tym razem zrobie wipa żeby nie było 😄 i będę tutaj wrzucał progres mojej animacji. a mianowicie pracuje nad nową animacją gdzie tematem jest lamborghini sian.. Animacja będzie utrzymana trochę w stylu sceny.. z tron legacy.. gdzie jadą do kryjówki ojca sama. Program to Blender cycles + intel denoiser.. enviro pewnie zostanie wygenerowane w Houdinim. Narazie mam kilka shotów.. będę wrzucał stille JPEG z 90% kompresją + też są to low sample więc nie jest to demon jakości 😄 jeśli są jakieś pytania to chętnie odpowiem 🙂
Napisano 21 Listopad 20195 l Dwa ostatnie rendery wygladaja ciekawiej niz 2 pierwsze. Całość modelowałeś?
Napisano 21 Listopad 20195 l Autor 20 minut temu, Sebazx6r napisał: Dwa ostatnie rendery wygladaja ciekawiej niz 2 pierwsze. Całość modelowałeś? Bo to animacja będzie.. najpierw delikatne zarysy auta jeszcze dojdą czarno białe highlight only sprawy.... co do modelu... częściowo coś w rodzaju retopo... dorwałem taki trochę kupowaty model i na jego podstawie zrobiłem nowy.
Napisano 21 Listopad 20195 l Spoko .. Tylko te tylne swiatal wygaldaja jakby byly zaswicone w post bo nie oswietlaja wnetrzza lamp. To czekam na finish.
Napisano 21 Listopad 20195 l Autor 6 minut temu, Sebazx6r napisał: Spoko .. Tylko te tylne swiatal wygaldaja jakby byly zaswicone w post bo nie oswietlaja wnetrzza lamp. To czekam na finish. foto z targów jeszcze tam musze wymodelować trochę tych detali w tej lampie no ale one miej wiecej tk niestety stety wygladają 😛 Edytowane 21 Listopad 20195 l przez Maciek Jutrzenka
Napisano 22 Listopad 20195 l Autor jaki iż chce uniknąć produkcji dymu i volumentryki.. stwierdziłem że droga będzie ze szkła.. a otoczenie będzie ze skał coś jak w tronie... takie pierwsze R&D problematyczny temat bo o ile takie naprawdę fajne szkło jestem jako tako w stanie uzyskać to czasy renderingu nie są akceptowalne... więc tutaj jest coś na pograniczu 10-20 minut na klatkę na 2 rdzeniach..
Napisano 22 Listopad 20195 l Nieźle to wygląda, ten intelowski denoiser mnie ciekawi, jak on sobie radzi w animacji?
Napisano 22 Listopad 20195 l Autor Godzinę temu, JmTm00 napisał: Nieźle to wygląda, ten intelowski denoiser mnie ciekawi, jak on sobie radzi w animacji? jest naprawdę mega! muszę powiedzieć.. lakier auta wygląda już dobrze w animacji przy 64 samplach i denoiserze.. natomiast carbon jako iż jest skomplikowanym materiałęm głównie przez normal mapę bardzo agresywną.. to potrzebuje 128 sampli.. dla porównania żeby osiągnąć czystość bez denoisera musiałbym użyć na całość coś w okolicach 300-400 sampli
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto