Napisano 18 Marzec 20205 l Tu Voyager7. Kurs 26 koma 47. Wszystkie komory hibernacyjnie w normie. Wykrywam niezidentyfikowany sygnał pochodzący z układu alfa. Rozpoczynam zapis sygnału i uruchamiam procedurę s.o.s. Wszystkie komory przechodzą w stan wybudzenia... Dobra wrzucam jako wip bo jeszcze będę designował. (Harry się robi powoli bo uwagę mą odwraca ciągle coś) Edytowane 18 Marzec 20205 l przez gryzon
Napisano 18 Marzec 20205 l O żeż kurła.... Panie, napisz Pan coś więcej jak toto jest zmajstrowane! 🙂
Napisano 18 Marzec 20205 l Autor Na ZBrushu konceptowałem. Całość jest zrobiona na Dynameshu z użyciem ClipBrushów, ArrayMesha i Live Boolenas. Detal to InsertMesh modyfikowany przez Gizmooperators (Extender, Bevel, itd.) Jest też trochę Nanomeshów. Sporadycznie coś podmodelowałem przez ZModelera. Renderowane w Keyshot7. Przerzucane z ZBrush po bridgeu. Tła są z paczki Exclusive pack od Pixologic. Edytowane 18 Marzec 20205 l przez gryzon
Napisano 18 Marzec 20205 l Też się przez chwilę zastanawiałem jak zrobiłeś taką czystą rzeźbę, wszystko takie gładkie i idealne i do tego te cienkie elementy się trzymają nie tracąc kształtu, dobry stelaż musi być pod spodem i niezłą glinka 🙂 Fajny stateczek.
Napisano 21 Marzec 20205 l Autor Wpuściłem sculpt do Houdini. Po godzinach bawię się nim bo mnie bardzo interesują jego możliwości w kreacji cyfrowych assetów. Co prawda nic nie umiem w nim zrobić jeszcze prócz przerobienia tutorsa dla beginera. Mówię wam jednak od beginera do bohatera! Tęsko mi za Softimage XSI więc wymyśliłem sobie że nauczę się innego softu który daje podobne możliwości co ICE.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto