Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Tu Voyager7. Kurs 26 koma 47. Wszystkie komory hibernacyjnie w normie. Wykrywam niezidentyfikowany sygnał pochodzący z układu alfa. Rozpoczynam zapis sygnału i uruchamiam procedurę s.o.s. Wszystkie komory przechodzą w stan wybudzenia...

Dobra wrzucam jako wip bo jeszcze będę designował. (Harry się robi powoli bo uwagę mą odwraca ciągle coś) 

gryzka_ship_01.jpg

gryzka_ship_02.jpg

Edytowane przez gryzon
  • Like 7
Napisano (edytowane)

Na ZBrushu konceptowałem. Całość jest zrobiona na Dynameshu z użyciem ClipBrushów, ArrayMesha i Live Boolenas. Detal to InsertMesh modyfikowany przez Gizmooperators (Extender, Bevel, itd.) Jest też trochę Nanomeshów.  Sporadycznie coś podmodelowałem przez ZModelera.

Renderowane w Keyshot7. Przerzucane z ZBrush po bridgeu. Tła są z paczki Exclusive pack od Pixologic. 

Edytowane przez gryzon
Napisano

Też się przez chwilę zastanawiałem jak zrobiłeś taką czystą rzeźbę, wszystko takie gładkie i idealne i do tego te cienkie elementy się trzymają nie tracąc kształtu, dobry stelaż musi być pod spodem i niezłą glinka 🙂 Fajny stateczek. 

Napisano

Wpuściłem sculpt do Houdini. Po godzinach bawię się nim bo mnie bardzo interesują jego możliwości w kreacji cyfrowych assetów. Co prawda nic nie umiem w nim zrobić jeszcze prócz przerobienia tutorsa dla beginera. Mówię wam jednak od beginera do bohatera! Tęsko mi za Softimage XSI więc wymyśliłem sobie że nauczę się innego softu który daje podobne możliwości co ICE.

ship_03.thumb.jpg.3ceb99ac0b17473aa5a80ed2af4c31a1.jpg

  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności