Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, 

Mam takie pytanko jak i prośbę ponieważ, staram sie robić interiory do GTA V w blenderze lecz to wygląda następująco 

Importuje interior do 3ds Max'a po przez GIMS Evo  i tam jest skala normalna po czym wysyłam ten interior według interfejsu ( Bbmax conector )  do Blendera i skala również jest taka sama, W czym tkwi problem ?! Problemem jest jednak wysyłka z Blendera do 3ds'a gdzie blender bądż 3Ds reskaluje mi ten interior i jest kompletnie innych wymiarów niż być powinien. Przesyłam filmik na którym widać co robię,  i widać na nim ten błąd z którym potrzebuję pomocy. 

https://streamable.com/qosug1

 

 

 

Pozdrawiam

 

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Napisano (edytowane)

Ja to bym zrobił tak:

 Wyśrodkowujesz całą scenę na współrzędne xyz = 0, potem robisz export do fbx i import do maxa.

Z czego podczas importu musisz coś zaznaczyć podczas wczytywania fbx-a - nie pamiętam co.

Edytowane przez megusta
Napisano

Prawdopodobnie masz inaczej ustawione jednostki w maxie i w blenderze. Spróbuj z metrami w maxie, bo blender chyba domyślnie eksportuje w metrach (doczytaj sobie), ustaw tak jak na gifie. Zwracaj też uwagę na jednostki przy eksporcie fbx (advanced options/units)

units_setup_3dsmax.gif

units_setup_3dsmax.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności