Jump to content
  • 0

Modele z Blendera do 3Ds Maxa INTEIROR GTA 5


Question

Witam, 

Mam takie pytanko jak i prośbę ponieważ, staram sie robić interiory do GTA V w blenderze lecz to wygląda następująco 

Importuje interior do 3ds Max'a po przez GIMS Evo  i tam jest skala normalna po czym wysyłam ten interior według interfejsu ( Bbmax conector )  do Blendera i skala również jest taka sama, W czym tkwi problem ?! Problemem jest jednak wysyłka z Blendera do 3ds'a gdzie blender bądż 3Ds reskaluje mi ten interior i jest kompletnie innych wymiarów niż być powinien. Przesyłam filmik na którym widać co robię,  i widać na nim ten błąd z którym potrzebuję pomocy. 

https://streamable.com/qosug1

 

 

 

Pozdrawiam

 

Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ja to bym zrobił tak:

 Wyśrodkowujesz całą scenę na współrzędne xyz = 0, potem robisz export do fbx i import do maxa.

Z czego podczas importu musisz coś zaznaczyć podczas wczytywania fbx-a - nie pamiętam co.

Edited by megusta
Link to post
Share on other sites
  • 0

Prawdopodobnie masz inaczej ustawione jednostki w maxie i w blenderze. Spróbuj z metrami w maxie, bo blender chyba domyślnie eksportuje w metrach (doczytaj sobie), ustaw tak jak na gifie. Zwracaj też uwagę na jednostki przy eksporcie fbx (advanced options/units)

units_setup_3dsmax.gif

units_setup_3dsmax.gif

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy