plamaa_ Posted July 6, 2020 Share Posted July 6, 2020 Witam, Mam takie pytanko jak i prośbę ponieważ, staram sie robić interiory do GTA V w blenderze lecz to wygląda następująco Importuje interior do 3ds Max'a po przez GIMS Evo i tam jest skala normalna po czym wysyłam ten interior według interfejsu ( Bbmax conector ) do Blendera i skala również jest taka sama, W czym tkwi problem ?! Problemem jest jednak wysyłka z Blendera do 3ds'a gdzie blender bądż 3Ds reskaluje mi ten interior i jest kompletnie innych wymiarów niż być powinien. Przesyłam filmik na którym widać co robię, i widać na nim ten błąd z którym potrzebuję pomocy. https://streamable.com/qosug1 Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
megusta Posted July 17, 2020 Share Posted July 17, 2020 (edited) Ja to bym zrobił tak: Wyśrodkowujesz całą scenę na współrzędne xyz = 0, potem robisz export do fbx i import do maxa. Z czego podczas importu musisz coś zaznaczyć podczas wczytywania fbx-a - nie pamiętam co. Edited July 17, 2020 by megusta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedaith Posted July 17, 2020 Share Posted July 17, 2020 Prawdopodobnie masz inaczej ustawione jednostki w maxie i w blenderze. Spróbuj z metrami w maxie, bo blender chyba domyślnie eksportuje w metrach (doczytaj sobie), ustaw tak jak na gifie. Zwracaj też uwagę na jednostki przy eksporcie fbx (advanced options/units) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now