Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, 

Mam takie pytanko jak i prośbę ponieważ, staram sie robić interiory do GTA V w blenderze lecz to wygląda następująco 

Importuje interior do 3ds Max'a po przez GIMS Evo  i tam jest skala normalna po czym wysyłam ten interior według interfejsu ( Bbmax conector )  do Blendera i skala również jest taka sama, W czym tkwi problem ?! Problemem jest jednak wysyłka z Blendera do 3ds'a gdzie blender bądż 3Ds reskaluje mi ten interior i jest kompletnie innych wymiarów niż być powinien. Przesyłam filmik na którym widać co robię,  i widać na nim ten błąd z którym potrzebuję pomocy. 

https://streamable.com/qosug1

 

 

 

Pozdrawiam

 

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Posted Images

Napisano

Ja to bym zrobił tak:

 Wyśrodkowujesz całą scenę na współrzędne xyz = 0, potem robisz export do fbx i import do maxa.

Z czego podczas importu musisz coś zaznaczyć podczas wczytywania fbx-a - nie pamiętam co.

Edytowane przez megusta

Napisano

Prawdopodobnie masz inaczej ustawione jednostki w maxie i w blenderze. Spróbuj z metrami w maxie, bo blender chyba domyślnie eksportuje w metrach (doczytaj sobie), ustaw tak jak na gifie. Zwracaj też uwagę na jednostki przy eksporcie fbx (advanced options/units)

units_setup_3dsmax.gif

units_setup_3dsmax.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności