Napisano 6 Lipiec 20204 l Witam, Mam takie pytanko jak i prośbę ponieważ, staram sie robić interiory do GTA V w blenderze lecz to wygląda następująco Importuje interior do 3ds Max'a po przez GIMS Evo i tam jest skala normalna po czym wysyłam ten interior według interfejsu ( Bbmax conector ) do Blendera i skala również jest taka sama, W czym tkwi problem ?! Problemem jest jednak wysyłka z Blendera do 3ds'a gdzie blender bądż 3Ds reskaluje mi ten interior i jest kompletnie innych wymiarów niż być powinien. Przesyłam filmik na którym widać co robię, i widać na nim ten błąd z którym potrzebuję pomocy. https://streamable.com/qosug1 Pozdrawiam
Napisano 17 Lipiec 20204 l Ja to bym zrobił tak: Wyśrodkowujesz całą scenę na współrzędne xyz = 0, potem robisz export do fbx i import do maxa. Z czego podczas importu musisz coś zaznaczyć podczas wczytywania fbx-a - nie pamiętam co. Edytowane 17 Lipiec 20204 l przez megusta
Napisano 17 Lipiec 20204 l Prawdopodobnie masz inaczej ustawione jednostki w maxie i w blenderze. Spróbuj z metrami w maxie, bo blender chyba domyślnie eksportuje w metrach (doczytaj sobie), ustaw tak jak na gifie. Zwracaj też uwagę na jednostki przy eksporcie fbx (advanced options/units)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto