Napisano 8 Sierpień 20204 l Hey, Stwierdziłem, że i na mnie przyszedł czas, żeby założyć tutaj swoją teczkę. Aktualnie bardziej rozwijam się w grafice 2d (webowej), ale w przyszłym roku mam zamiar wrócić też do 3d. W 2021 planuję kupić 3ds maxa indie, bo i na studiach używałem tego programu, jak i w biurze architektonicznym, w którym pracowałem. Mogłem wtedy zostawać po godzinach lub przychodzić w weekendy i robić swoje własne prace. Na początek wrzucam swoje stare projekty, bo nigdy nie umieszczałem ich na forum. Nie byłem nigdy mistrzem modelowania, dlatego dużo korzystałem ze scen modeli Evermotion - kupiłem od nich kilka paczek (sceny/modele). 1. Cartoon Skate Room 2. Videogames Bathroom 3. Destiny Room 4. Jägermeister Bar 5. Rockstar Wonderland posters 6. Pezet fanart 7. Haloween poster 8. Banksy Room 9. Star Wars fanarts (+wlepy) 10. Rockstar book website (to akurat już wrzucałem, ale jestem całkiem zadowolony z tego projektu, bo nawet sam go zakodziłem. Adres: www.rockstarbook.pl ) Teraz 2 bardziej aktualne rzeczy. Pracuję teraz nad projektem aplikacji mobilnej (personal project) służącej do wyszukiwania amatorskich muzyków (taki Tinder dla punkowców hehe). Poniżej projekt landing page’a. Całość zrobiona w Figmie, nawet ilustracja, bo pen tool w tym programie jest bardzo przyjemny do pracy. (BTW. Polecam sprawdzić Figmę, do 3 projektów jest darmowa, a oprócz zwykłej instalki, można jej używać przez przeglądarkę i działa praktycznie tak samo) . Druga grafika to prosta eksploracja kolorów, kształtów i ikon. Tak jak pisałem wcześniej, w przyszłym roku wracam też do 3d, bo za rok w sierpniu mam wesele i 3ds maxa indie sprawię sobie jako prezent ślubny hehe 🙂
Napisano 6 Wrzesień 20204 l Autor Hey, Wstępnie skończyłem okładkę do drugiej książki 🙂 Liczy ona już 12 263 słów, więc trochę ponad 12% całości. Jak dobiję do 20 tys. słów, to pewnie wrzucę tutaj jakiś draft 🙂 Poniżej roboczy opis: Gustav Drag jest handlarzem broni w Shadow Villens i początek roku 2149 - ego roku nie zaczyna się dla niego zbyt dobrze. Na mieście pojawił się nowy typ wszczepu, co powoduje dwa nurtujące pytania. Dlaczego Gustav nie ma jeszcze tego w swojej ofercie oraz co ważniejsze – kto to zbudował? W dodatku odżywają plotki o urządzeniu, które pozwala na wymazanie świadomości z dowolnej osoby i wgraniu innej na jej miejsce. To budzi już nieskończoną liczbę pytań. Gustav na pewno inaczej wyobrażał sobie swoje 63 urodziny. Jest tylko pewny, że nadal nie pofarbuje włosów i będzie palić retro papierosy z prawdziwym tytoniem. Ma też nadzieję, że jego podwójne życie nie wyjdzie na jaw, ponieważ sprzedaż uzbrojenia to jedynie praca, jego hobby jest już zupełnie inne… PS. Jakby co nadal zapraszam na http://www.rockstarbook.pl , skąd można pobrać moją pierwszą książkę w .pdf, .epub i .mobi 🙂
Napisano 21 Luty 20214 l Autor Hey wszystkim, Mały update ode mnie. Uporałem się w końcu ze swoją stroną www, jest dostępna pod adresem www.blazejwilczynski.pl Grafika w Adobe XD + Affinity Designer. Kodzenie: jekyll 🙂 BTW. Skończyłem też opowiadanie "Skeleton". Wyszło 54 strony A4, muszę jeszcze dokończyć stronkę i wrzucę całość najpewniej w marcu 🙂
Napisano 28 Luty 20214 l Autor Hey, Strona do opowiadania skończona 🙂 Zapraszam na www.skeletonbook.pl Cała graficzka w moim ulubionym Affinity Designer :} Pozdrawiam!
Napisano 28 Kwiecień 20213 l Autor Hey, Przez najnowszy tutorial od Chamfer Zone postanowiłem wrócić do Blendera. A jako że w wolnym czasie robię "personal project" apki do wyszukiwania muzyków w mieście, postanowiłem oprócz Landing Page'a zrobionego w Figmie, dorobić wersję 3D. Nowy Blender moim zdaniem świetny, pomogło, że uczyłem się od Tima, który jednocześnie pracuje w Maxie. Teraz tylko muszę ogarnąć minimalistyczne rendery w Cycles 🙂 I jeszcze jedna z ostatnich wersji głównego ekranu (robione w Sketchu) Edytowane 29 Kwiecień 20213 l przez blazejbobek
Napisano 25 Maj 20213 l Autor Proste wariacje ekranu logowania + 3 wersje kolorystyczne głównego ekranu 🙂 Edytowane 25 Maj 20213 l przez blazejbobek
Napisano 6 Czerwiec 20213 l Autor Hey wszystkim 🤘 Prosty projekt tylnej okładki do książki "Skeleton", nad którą aktualnie pracuję 🙂 Całość w Affinity Designer. BTW. Na stronie https://www.skeletonbook.pl/ dostępne opowiadanie do pobrania. A poniżej screen, jak składa się to z przednią okładką: Edytowane 6 Czerwiec 20213 l przez blazejbobek
Napisano 30 Czerwiec 20213 l Autor Hey, Podszedłem jeszcze raz do tematu i teraz jestem bardziej zadowolony 🙂 Książka w edytorze tekstu ma już prawie 100 stron A4, więc powoli zbliżam się do połowy.
Napisano 28 Lipiec 20213 l Autor Hey, Proste ćwiczenie z UI na podstawie zadania z bloga Zebzy. Wytyczne: https://zebza.net/idz-pan-w-ui-1/ Softy: design: Sketch ilustracja macintosh: Affinity Designer
Napisano 31 Sierpień 20213 l Autor Hey! Nadal działam nad personal project – Music Bandito App. Poniżej koncepcje ekranów profilu 🎸🥁🤘
Napisano 12 Grudzień 20213 l Autor Hey! Po seansie Diuny postanowiłem przetestować workflow Tima Bergholza -> Blender i Marmoset, którego ostatnio się uczę. To moje pierwsze podejście do tematu po zrobieniu tutoriala, więc szału nie ma, ale sporo się nauczyłem 🙂 Concept z artbooka: Low Poly: High Poly: Marmoset renders:
Napisano 23 Styczeń 20223 l Autor Hey. Kolejne praca, żeby nabrać chociaż trochę skilla 🙂 Tym razem gaśnica. Soft: Blender & Substance Painter. Low Poly: High Poly: Substance Painter Viewport
Napisano 29 Styczeń 20223 l Autor Hey! Moje drugie podejście do dudnika z "Diuny" 🙂 Pewnie każdy już widział ten film, ale jeśli nie, to bardzo polecam. Dla mnie 11/10 🙂
Napisano 12 Luty 20223 l Autor Hey, Po dudniku zacząłem modelować kolejny asset z Diuny. Tym razem Ornitopter. Roboty zostało jeszcze ogrom, ale już coś widać 🙂
Napisano 15 Luty 20223 l Nie wiem jak tam z refkami, ale pewnie masz screeny z filmu. Tu też coś jest https://www.instagram.com/bgisuppliesltd/ Colie Wertz i George Hull odpowiadali za ten model, co dla mnie to jeden z najbardziej przezajebstych helikopterów jakie widziałem. CUDO.
Napisano 27 Luty 20223 l Autor Hey, Mały update. Dodałem osprzęt przy mocowaniach skrzydeł. Teraz czas na "podwozie" 🙂 @tobiq4 Jeszcze raz dziękuję za linka z refkami, bardzo się przydały 🙂
Napisano 13 Marzec 20223 l Autor Hey, Mały update. Światła i przednie "nóżki" 🙂 Edytowane 13 Marzec 20223 l przez blazejbobek
Napisano 3 Kwiecień 20222 l Autor Hey! Model już chyba skończony, zabieram się teraz za doszkolenie w Substance Painter 🙂
Napisano 13 Kwiecień 20222 l Autor Hey, Trochę off-top, ale dodałem swoją pierwszą książkę na Wattpada: https://www.wattpad.com/story/307552767-rockstar Pisałem ją dosyć dawno, ale ma kilka całkiem spoko sucharów 🙂 Opis: Mikołaj kończy właśnie 30 lat i nie dość, że postanawia iść na studia, to w dodatku zamieszkuje w akademiku. Oczywiście nie jest do końca przekonany do swojego pomysłu, ponieważ jak sam twierdzi, rozpocząć studia i zamieszkać w akademiku w wieku 30 lat, to niemal tak samo jak skończyć osiemnastkę i na drugi dzień zapisać się do przedszkolnej grupy starszaków. Co więcej, Mikołaj zostaje posądzony o morderstwo, które na początku wydawało się być jedynie samobójstwem w akademikowej kuchni. Wraz z pomagającym mu policjantem musi odnaleźć zabójcę, a co ważniejsze, przywrócić wiarę w stwierdzenie, że „najlepsze imprezy zawsze przenoszą się do kuchni”. I gdzie tu jeszcze znaleźć czas, żeby zostać gwiazdą rocka? Okładka: Sainer (instagram.com/sainer_etam) Edytowane 13 Kwiecień 20222 l przez blazejbobek
Napisano 15 Maj 20222 l Autor Hey, Ornitopter z Diuny już chyba skończony 🙂 Softy: Blender, Substance Painter, Unreal Engine 5, Quixel Megascans. Teraz czas na jakąś autorską prackę 🙂
Napisano 15 Maj 20222 l Bardzo fajnie! może pokusić się o dodanie jakiegoś delikatnego piasku w powietrzu żeby nie było kat sterylnie? I na trzecim rendere widać zę trochębrakue rozdzielczość w teksturze podłoża i displacement jest taki na minimum i jest takie wrażenie lowe res game art trochę. Podbić zagęszczenie siatki pod dispa, dodać bumpa, normala i co tam jest, może lekką warstwę proceduralnych nierówności na wierzch, nawet dać jakiegoś overlaya w Photoshopie żeby dodać pseudo detal na renderze, może lekką głębie ostrości żeby lekko rozmazać glebę tuż przy kamerze i trochę w oddali i trochę ukryć te niedociągnięcia.
Napisano 15 Maj 20222 l Autor Hey @Destroyer, Super dziękuję za trafne uwagi, postaram się jeszcze nad tym posiedzieć 🙂 Pozdr!
Napisano 16 Maj 20222 l Świetna robota i podpisuje się pod tym co pisze Destro 🙂 Nie wiem czy wy też tak macie ale jak używam fotogrametrii lub Megaskanów z Epica to czuje się jak bym wpisywał cheaty 🙂 Niby wszystko legitnie ale jakoś to takie prościutkie że aż głupio 😉
Napisano 16 Maj 20222 l Autor 19 minutes ago, Mortom said: Nie wiem czy wy też tak macie ale jak używam fotogrametrii lub Megaskanów z Epica to czuje się jak bym wpisywał cheaty 🙂 Niby wszystko legitnie ale jakoś to takie prościutkie że aż głupio 😉 Tak samo, ale zbyt kocham te assety ❤️
Napisano 16 Maj 20222 l jest fajnie, ale ten pojazd możesz jeszcze dużo lepiej otexturować. np. dodać cloud + hand erase wszędzie na roughnessie, poprzecierać metal itd., dodać drobne detale, jakieś podziały itp. Tak samo kompozycja kadrów jest na razie mocno przypadkowa. Może spróbować jeszcze pobawić się fogiem i różnymi ustawieniami oświetlenia 🙂 Edytowane 16 Maj 20222 l przez jakubziom
Napisano 16 Maj 20222 l Autor Hey @jakubziom, Super dziękuję za wskazówki 🙂 W Substance Painterze i Unrealu jestem jeszcze mega noobem, ale zabieram się za tutoriale i artykuły, żeby zwiększyć skilla 🙂 Pozdrawiam!
Napisano 17 Czerwiec 20222 l Autor Hey, Tym razem asset pochodzący z II Wojny Światowej – odbiornik nawigacyjny “DA - SE - 1440 Receiver”. Edytowane 17 Czerwiec 20222 l przez blazejbobek
Napisano 17 Czerwiec 20222 l super progress 🙂 jeśli czegoś brakuje to dirtu gdzie pokrętła stykają się z radiem
Napisano 4 Lipiec 20222 l Autor Hey, Udało mi się skończyć chyba najbardziej czasochłonny projekt (~250 godzin ) tj. drugą książkę zatytułowaną "Skeleton". Gatunek: Kryminał, Science Fiction, Cyberpunk Ilość słów: 83 036 Poniżej prezentacja, którą wysłałem do wydawnictw. Składana w Figmie (używana głownie do UI/UX, ale takie prezki bardzo przyjemnie się w tym robi). Jakby co ze strony www.skeletonbook.pl można pobrać opowiadanie (będące dwoma pierwszymi rozdziałami książki), a z www.rockstarbook.pl pierwszą książkę zatytułowaną "Rockstar". Edytowane 4 Lipiec 20222 l przez blazejbobek
Napisano 16 Lipiec 20222 l Autor Hey, Dwa mini plakaty do mojej pierwszej książki "Rockstar" 🎸🥁🎱 BTW. Można ją ściągnąć za darmo w formatach .epub, .mobi lub .pdf 🙃 Miłego weekendu!
Napisano 23 Lipiec 20222 l Autor Hey, Zacząłem pracę nad trzecią książką i tym razem chciałbym zrobić okładkę w Unrealu, a przy okazji trochę się podskillować w modelowaniu i teksturach w Substance. Poniżej model pierwszego assetu – deskorolki. Trochę nie doceniłem skomplikowania jednego z elementów – tracka, do którego podchodziłem chyba z 4 razy. Teraz czas na UVki i teksturki 🙂 Low Poly: High Poly: Będąc jeszcze w temacie deskorolki, polecam dokument, który niedawno pojawił się na HBO. Obejrzany już 2 razy 🛹🛹🛹 Pozdr 🙂
Napisano 24 Lipiec 20222 l te dwa fragmenty bym trochę wyrównał i będzie gites 🙂 jeśli robisz LP to nie musisz bevelów na siatce dawać, chyba że są duże albo z bliska naprawdę widoczne Edytowane 24 Lipiec 20222 l przez jakubziom
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto