Skocz do zawartości

Teczka 2D/3D: blazejbobek


blazejbobek

Rekomendowane odpowiedzi

Hey,

Stwierdziłem, że i na mnie przyszedł czas, żeby założyć tutaj swoją teczkę. Aktualnie bardziej rozwijam się w grafice 2d (webowej), ale w przyszłym roku mam zamiar wrócić też do 3d. W 2021 planuję kupić 3ds maxa indie, bo  i na studiach używałem tego programu, jak i w biurze architektonicznym, w którym pracowałem. Mogłem wtedy zostawać po godzinach lub przychodzić w weekendy i robić swoje własne prace. 

Na początek wrzucam swoje stare projekty, bo nigdy nie umieszczałem ich na forum. Nie byłem nigdy mistrzem modelowania, dlatego dużo korzystałem ze scen modeli Evermotion - kupiłem od nich kilka paczek (sceny/modele). 

 

1. Cartoon Skate Room

 

spacer.png

 

2. Videogames Bathroom

 

spacer.png

 

 

3. Destiny Room

 

spacer.png

 

4. Jägermeister Bar

 

spacer.png

 

 

5. Rockstar Wonderland posters

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

 

6. Pezet fanart

 

spacer.png

 

 

7. Haloween poster

 

spacer.png

 

8. Banksy Room

 

spacer.png

 

9. Star Wars fanarts (+wlepy)

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

 

spacer.png

 

10. Rockstar book website (to akurat już wrzucałem, ale jestem całkiem zadowolony z tego projektu, bo nawet sam go zakodziłem. Adres: www.rockstarbook.pl )

 

spacer.png

 

Teraz 2 bardziej aktualne rzeczy.  Pracuję teraz nad projektem aplikacji mobilnej (personal project) służącej do wyszukiwania amatorskich muzyków  (taki Tinder dla punkowców hehe). Poniżej projekt landing page’a. Całość zrobiona w Figmie, nawet ilustracja, bo pen tool w tym programie jest bardzo przyjemny do pracy. (BTW. Polecam sprawdzić Figmę, do 3 projektów jest darmowa, a oprócz zwykłej instalki, można jej używać przez przeglądarkę i działa praktycznie tak samo) .  Druga grafika to prosta eksploracja kolorów, kształtów i ikon. Tak jak pisałem wcześniej, w przyszłym roku wracam też do 3d, bo za rok w sierpniu mam wesele i 3ds maxa indie sprawię sobie jako prezent ślubny hehe 🙂  

 

spacer.png

 

spacer.png

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey,

Wstępnie skończyłem okładkę do drugiej książki 🙂 

Liczy ona już 12 263 słów, więc trochę ponad 12% całości. Jak dobiję do 20 tys. słów, to pewnie wrzucę tutaj jakiś draft 🙂 

Poniżej roboczy opis:

Gustav Drag jest handlarzem broni w Shadow Villens i początek roku 2149 - ego roku nie zaczyna się dla niego zbyt dobrze. Na mieście pojawił się nowy typ wszczepu, co powoduje dwa nurtujące pytania. Dlaczego Gustav nie ma jeszcze tego w swojej ofercie oraz co ważniejsze – kto to zbudował? W dodatku odżywają plotki o urządzeniu, które pozwala na wymazanie świadomości z dowolnej osoby i wgraniu innej na jej miejsce. To budzi już nieskończoną liczbę pytań.  Gustav na pewno inaczej wyobrażał sobie swoje 63 urodziny. Jest tylko pewny, że nadal nie pofarbuje włosów i będzie palić retro papierosy z prawdziwym tytoniem. Ma też nadzieję, że jego podwójne życie nie wyjdzie na jaw, ponieważ sprzedaż uzbrojenia to jedynie praca, jego hobby jest już zupełnie inne…

 

PS. Jakby co nadal zapraszam na http://www.rockstarbook.pl , skąd można pobrać moją pierwszą książkę w .pdf, .epub i .mobi 🙂

 

spacer.png

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey wszystkim,

Mały update ode mnie. Uporałem się w końcu ze swoją stroną www, jest dostępna pod adresem www.blazejwilczynski.pl

Grafika w Adobe XD + Affinity Designer. Kodzenie: jekyll 🙂 

BTW. Skończyłem też opowiadanie "Skeleton". Wyszło 54 strony A4, muszę jeszcze dokończyć stronkę i wrzucę całość najpewniej w marcu 🙂 

spacer.png

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey,

Przez najnowszy tutorial  od Chamfer Zone postanowiłem wrócić do Blendera. A jako że w wolnym czasie robię "personal project" apki do wyszukiwania muzyków w mieście, postanowiłem oprócz Landing Page'a zrobionego w Figmie, dorobić wersję 3D. 

Nowy Blender moim zdaniem świetny, pomogło, że uczyłem się od Tima, który jednocześnie pracuje w Maxie. Teraz tylko muszę ogarnąć minimalistyczne rendery w Cycles 🙂 

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

spacer.png

spacer.png

 

I jeszcze jedna z ostatnich wersji głównego ekranu (robione w Sketchu)

spacer.png

Edytowane przez blazejbobek
  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey wszystkim 🤘

Prosty projekt tylnej okładki do książki "Skeleton", nad którą aktualnie pracuję 🙂 

Całość w Affinity Designer.

BTW. Na stronie https://www.skeletonbook.pl/ dostępne opowiadanie do pobrania.

spacer.png

 

A poniżej screen, jak składa się to z przednią okładką:

 

spacer.png

Edytowane przez blazejbobek
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey!

Po seansie Diuny postanowiłem przetestować workflow Tima Bergholza -> Blender i Marmoset, którego ostatnio się uczę.

To moje pierwsze podejście do tematu po zrobieniu tutoriala, więc szału nie ma, ale sporo się nauczyłem 🙂

 

Concept z artbooka:

dune-asset-00.png.be670b7044b1d99bd85f2e7f1c15ad10.png

 

Low Poly:

dune-asset-01.thumb.png.8ddfba67aeb0ad959dc34f7d4f7a66c7.png

 

High Poly:

 

dune-asset-02.thumb.png.3d8e883b175ef6c8c38a07b68c53a315.png

 

Marmoset renders:

 

dune-asset-03.thumb.png.ba5049010cf7f1c7eb7cc49bf6b0c864.png

 

dune-asset-04.thumb.png.8f4d351ff8254a48b83c3d9b010cd889.png

 

 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey,

Trochę off-top, ale dodałem swoją pierwszą książkę na Wattpada: https://www.wattpad.com/story/307552767-rockstar

Pisałem ją dosyć dawno, ale ma kilka całkiem spoko sucharów 🙂 

Opis:

Mikołaj kończy właśnie 30 lat i nie dość, że postanawia iść na studia, to w dodatku zamieszkuje w akademiku.

Oczywiście nie jest do końca przekonany do swojego pomysłu, ponieważ jak sam twierdzi, rozpocząć studia i zamieszkać w akademiku w wieku 30 lat, to niemal tak samo jak skończyć osiemnastkę i na drugi dzień zapisać się do przedszkolnej grupy starszaków.

Co więcej, Mikołaj zostaje posądzony o morderstwo, które na początku wydawało się być jedynie samobójstwem w akademikowej kuchni. Wraz z pomagającym mu policjantem musi odnaleźć zabójcę, a co ważniejsze, przywrócić wiarę w stwierdzenie, że „najlepsze imprezy zawsze przenoszą się do kuchni”.

I gdzie tu jeszcze znaleźć czas, żeby zostać gwiazdą rocka?

 

Okładka: Sainer (instagram.com/sainer_etam)

 

spacer.png

 

Edytowane przez blazejbobek
  • Like 2
  • Wow 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie! może pokusić się o dodanie jakiegoś delikatnego piasku w powietrzu żeby nie było kat sterylnie? I na trzecim rendere widać zę trochębrakue rozdzielczość w teksturze podłoża i displacement jest taki na minimum i jest takie wrażenie lowe res game art trochę. Podbić zagęszczenie siatki pod dispa, dodać bumpa, normala i co tam jest, może lekką warstwę proceduralnych nierówności na wierzch, nawet dać jakiegoś overlaya w Photoshopie żeby dodać pseudo detal na renderze, może lekką głębie ostrości żeby lekko rozmazać glebę tuż przy kamerze i trochę w oddali i trochę ukryć te niedociągnięcia.  

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna robota i podpisuje się pod tym co pisze Destro 🙂 

Nie wiem czy wy też tak macie ale jak używam fotogrametrii lub Megaskanów z Epica to czuje się jak bym wpisywał cheaty 🙂 Niby wszystko legitnie ale jakoś to takie prościutkie że aż głupio 😉 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minutes ago, Mortom said:

Nie wiem czy wy też tak macie ale jak używam fotogrametrii lub Megaskanów z Epica to czuje się jak bym wpisywał cheaty 🙂 Niby wszystko legitnie ale jakoś to takie prościutkie że aż głupio 😉 

Tak samo, ale zbyt kocham te assety ❤️ 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest fajnie, ale ten pojazd możesz jeszcze dużo lepiej otexturować. np. dodać cloud + hand erase wszędzie na roughnessie, poprzecierać metal itd., dodać drobne detale, jakieś podziały itp. Tak samo kompozycja kadrów jest na razie mocno przypadkowa. Może spróbować jeszcze pobawić się fogiem i różnymi ustawieniami oświetlenia 🙂

Edytowane przez jakubziom
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey,

Udało mi się skończyć chyba najbardziej czasochłonny projekt (~250 godzin ) tj. drugą książkę zatytułowaną "Skeleton".

Gatunek: Kryminał, Science Fiction, Cyberpunk
Ilość słów: 83 036

Poniżej prezentacja, którą wysłałem do wydawnictw. Składana w Figmie (używana głownie do UI/UX, ale takie prezki bardzo przyjemnie się w tym robi).

Jakby co ze strony www.skeletonbook.pl można pobrać opowiadanie (będące dwoma pierwszymi rozdziałami książki), a z  www.rockstarbook.pl pierwszą książkę zatytułowaną "Rockstar".

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

Edytowane przez blazejbobek
  • Like 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey,

Zacząłem pracę nad trzecią książką i tym razem chciałbym zrobić okładkę w Unrealu, a przy okazji trochę się podskillować w modelowaniu i teksturach w Substance. Poniżej model pierwszego assetu – deskorolki. Trochę nie doceniłem skomplikowania jednego z elementów – tracka, do którego podchodziłem chyba z 4 razy. Teraz czas na UVki i teksturki 🙂 

Low Poly:

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

High Poly:

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

Będąc jeszcze w temacie deskorolki, polecam dokument, który niedawno pojawił się na HBO. Obejrzany już 2 razy 🛹🛹🛹 Pozdr 🙂 

spacer.png

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności