Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Postanowilem zrobic sobie wizualke wnetrza. bedzie to zwykly pokoj z jednym oknem, biurkiem z komputerem, polka z ksiazkami, obrazkami itp.

Finalny render planuje puscic pod VRAYem.

Na poczatek przygotowuje obiekciki i teksturki. zamieszczam kilka przykladow wyrenderowanych w scanline. obiekty tworze osobno a potem poumieszczam to wszystko i skomponuje jako xrefy, czyli przygotowuje sobie klocki i potem z tych klockow zrobie sobie domek ;0.

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ksiazki fajne, chciałbym mieć w domumtaki zestawik, komputer też niezly, ale monitor i lampa za ciemne i nie widać szczegółow, ta klawiatura też mi sie jakś dziwna wydaje, w obudowie brakuje zaślepki w miejscu na dodatkowy naped, szczeliny przy napedach też troche za duze, na głośnikach mniejsza odbicie, a mysz wogole na łatwizne poszłeś, to wyglada jak sphere z slice on 180* i skalowaniem, łożeczko fajne( szczególnie podoba mi sie róg tej kołderki na tle drewna, fajnie to wygląda) na gitarach sie nie znam, wiec nic nie pisze. No to chyba wszystkie moje zastrzeżenia, koncze tego przydługiego posta.

Pozdro :)

Napisano

byl gdzies tutek na necie jak zrobic fjna ksiazke :D widac bylo kartki z boku :)

hmm ta kolderka jakas matowa, gitarka niezbyt za ladna :) hmm obodowa komputera wyglada jak by tam byl 486 dx2 :) wierza troche plaskie ma pokretla :/ klawiatura wyglada na pogieta z leksza i tapeta na monitorze wprowadza obrzydzenie ;) moze jakas laseczka ??

Napisano

re georgas:

to nie kolderka tylko kocyk :)

 

re streaker:

monitor zrobilem na podstawie istniejacego monitora ktory posiadam. nie jest za ciemny bo jest taki jaki jest. lampa tak samo. obudowa tez choc zgadzam sie co do zaslepki, przeoczylem ale nie ma sensu tego domodlowywac bo jednostka i tak bedzie gdzies w glebi a nie na pierwszym planie.

klawiature tez mam taka. przyciski upchniete sa na mniejszej powierzchni zeby zajmowaly mniej miejsca. na poczatq mozna sie wkurzyc ale idzie sie przyzwyczaic.

gitara tez jest taka jak powinna, mam orginal (yamaha) i robilem ja na jego podstawie

 

re kome:

sam jestes nieciekawy :). co mam niby zrobic, samolocik ktory bedzie wisial podwieszony pod polka skladajacy sie z 600tys poly? ;)

to ma byc wizualka wnetrza a to co pokazalem to klocki (obiekty) ktore zostana w niej upchniete.

nie lapie o masz do uzywania tekstur? ze niby powinno sie modelowac wszystko a tekstur unikac jak ognia? ;)

bdw, klawiatura ma modelowany kazdy przycisk z osobna a napisy na klawiszach tez sa obiektem, a nie teksturka, gitara tez nie jest zwyklym boxem

 

re rumun:

widac tutaj kartki bo nalozona jest tekstura kartek ;). ale pomysl najpierw, po jaka ciasna mam modelowac kartki, skoro te ksiazki maja byc umieszczone jako wyposarzenie wnetrza w wizualce pomieszczenia? to tak jakby modelowac i dodatkowo wyanimowac silnik w autku 3D ktore bedzie pokazywane jedynie z zamknieta maska. rownie dobrze moglbym puscic na ekranie monitora animowana teksture filmu jakiegos, ale po co?

co do tapety na monitorze. jakos mnie nie brzydzi dostatecznie bo ciagle ja mam u siebie nalozona :)), podejrzewam ze ponad polowa ludzi ktorych znasz tesh. dajac ta tapetke, chcialem uniknac komentarzy ze co to niby jest? obrazek z babka na podstawce?

btw pomysl z ta babka na tapete do wizualki to fajny pomysl ;)

Napisano

to nie tak ;) nie chce pchac poly gdzie popadnie sam mam slaby sprzet i to naprawde nie dla mnie. rzecz w tym - wip wizka pokoju, ok. jak nazwa wskazuje tutaj ma byc pokazane wnetrze w fazie produkcji a nie kilka ksiazek i gitara ale to tylko moje zdanie i moze sie czepiam ;)

Napisano

"graty" ok szczególnie, że skoro są elementem wizualizacji to dorzucisz kiedyś bryłę pokoju? ;) gitara ma cyrki z proporcjami ale i tak o wizualizacji można mówić jak pokażesz ścianki, okno i co tam jeszcze się ma w pokojach ;) czekam cierpliwie ;)

Napisano

zamieszczam renderek siatki :) wiec bedzie po czym pojezdzic ;)

jeszcze dzisiaj planuje zamiescic tez renderek kompletnego wnetrza w vrayu.

 

re Marcin Y:

co do gitary: jak juz pisalem, zrobiona byla na podstawie faktycznie istniejacej gitary yamahy, ktora mam i na ktorej jeszcze od czasu do czsu grywam. wymiary, ksztalt, kolorystyka, proporcje itp, byly brane wlasnie z tej gitary. nie ma tu mojej inwencji :). wyglada wiec tak jak wyglada.

 

dzieki za czepienie sie glosnikow. przemodelowalem je i teraz sa meshem.

Napisano

hehe siateczka calkiem sympatyczna....

 

moje male skromne "ale" - gitarka... niby male, nie rzucajace sie w oczy za bardzo, a zbudowane z dosyc duzej ilosci poly (na grubosc).

 

ogolnie ok, czekam na renderke ;]

Napisano

ta plama nad oknem troche za jasna

nie ma zadnych fald na narzucie na luzku

w okolicy komputera chyba powinno byc wiecej kabli

gitara nie powinna sie bardziej blyszczec? ale nie wiem, nie mam.

Napisano

hmm przesadziles z ustawieniami ... tutaj lepiej uzyc HSV exponential w zakladce color mapping z wartoscią bright "3"

 

i sprobuj uzyc cos takiego

 

w oknie wstaw swiatlo v-raya na skylight portal z wartoscią subdv okolo 70

 

jako secondary bounces daj na 0,75 i daj fotony z 20 bounces destiny na 8 max photons na 120 i retrace na 0

 

bedzie elegancko ...]

 

a i skylight daj na 3 ... w razie czego zwieksz multiplier secondary bounces z 0,75 na 0,85 gdyby bylo jeszcze za ciemno w rogach ... na koniec lekki specullar bloom w PS`ie i bedziegit

Napisano

Z punktu widzenia fotografii, czyli również realistyki taki efekt jest niemożliwy do uzyskania. Okno powinno być baaardzo mocno prześwietlone z mocną poświatą (firanki w ogóle nie powinno być widać). Druga sprawa to realistyka. Światło jest niby bardzo mocne, ściany mają jasny kolor a pokój jest ciemny poza sufitem i ścianą po prawej.

Pochylony kadr w wizualizacjach jest dość ryzykowny. Osobiście zupełnie mi on tutaj nie pasuje. Poza tym przy tak szerokim koncie widzenie powinno być jakieś minimalne chociaż zniekształcenie obrazu... zakrzywienie linii na zewnątrz (to również poprawia realistykę).

Koc jest w zbyt małej rozdzielczości.

Napisano

dzieki za podowiedzi :). dorzucilem kabelki do kompa, listwe zasilajaca i gniazdko w sianie :). przemodelowalem tez glosniki w wpriwadzilem zmiany w ustawieniach renderera. widoku nie zmienilem bo jakos taki bardziej mi sie potobal od fisheye. oto wyniki:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności