Orcher Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 Witam wszystkich, to moj pierwszy WIP wiec prosze o wyrozumialosc :). Zaczalem robic taka industrialna sccenke. Mam nadzieje ze ja skoncze, a umieszczenie na forum ma to zdeterminowac. Mam nadzieje, ze troche pomozecie, podpowiecie i skrytykujecie. To tyle tytulem wstepu, a co sie bedzie dzialo dalej sie okaze:)
nielot007 Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 narazie ladnie poczekamy na wieksze detale:):) pozdro
Piotr Dobosz Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 narazie bardzoo malo co to jest to czarne? pozdrawiam
Orcher Napisano 21 Listopad 2004 Autor Napisano 21 Listopad 2004 to czarne to dziura bo jeszcze nie ma sufitu :)
Marcin Y Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 Q2 Q2 Q2 ;) ;) ale okej - grunt żeby oryginalnie wyszło ;) nie przekonują mnie do końca te "ząbki" na kole - jakies takie... ale to tylko detal ;)
Eden-3d Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 masz jakies szkice czy z glowy robisz? jestem ciekaw jak ja otexturojesz
Orcher Napisano 21 Listopad 2004 Autor Napisano 21 Listopad 2004 Marcin Y: Q2? moze nie wiem nie widzialem zadnego Q :) z zabkami troszke powalczylem i to jest najbardziej ciekawa wersja Eden-3d: z glowy a nad texturkami jeszcze nie myslalem ale wyjdzie w praniu :)
tweety Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 he he te drzwi przypominają mi aliena 3 (mieli podobne - ciekawe kto odgapił?) a po za tym to na mój gust powinno by wiecej rur, przewodów, kupa brudu i zacieki na ścianach (ale to przy tekxturowaniu) na razie fajno się zapowiada :D
Marcin Y Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 Marcin Y: Q2? moze nie wiem nie widzialem zadnego Q :) z zabkami troszke powalczylem i to jest najbardziej ciekawa wersja Eden-3d: z glowy a nad texturkami jeszcze nie myslalem ale wyjdzie w praniu :) Q2 = Quake 2 - takie scenerie a zwłaszcza charakterystyczne drzwi tam widziałem ;) - to w żaden sposób nie dyskwalifikuje Twojej pracy - ot skojarzenie ;)
ChaoSMakeR Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 mi sie pomysl podoba i jak narazie fajnie :)
Orcher Napisano 23 Listopad 2004 Autor Napisano 23 Listopad 2004 bardzo maly update, ale troche czasu nie mam nastepnym razem sie troche postaram wiecej dodac :) mam tez pytanie gdzie dodac kamere nad drzwiami czy pod ta buda? jak myslicie? Marcin Y: chyba zle mnie troche zrozumiales domyslilem sie ze o Quake chodzilo poprostu zadnego nie widzialem i nie gralem jakos mi sie nie zdarzylo
Eden-3d Napisano 23 Listopad 2004 Napisano 23 Listopad 2004 a ta buda to co to jest ?,tam bedzie jakis wentylator??
Orcher Napisano 23 Listopad 2004 Autor Napisano 23 Listopad 2004 ta buda to siedziba wielkiego brata czyli przesiaduje tam szefostwo :)
Ufol Napisano 25 Listopad 2004 Napisano 25 Listopad 2004 pod ścianom przy tych rurach dodaj jakieś transformatory czy jakięś pudła w tym stylu i ze dwie małe rurki idące od "budy" w rogu do dołu, rób aż zrobisz pozdr PS: postaraj sie im zrobić na złość i zrobić tak żeby nie przypominało Quakea :P
Orcher Napisano 27 Listopad 2004 Autor Napisano 27 Listopad 2004 udalo mi sie znalezc troszke czasu i zrobilem kilka szczegolow maly update:) i mam kilka pytan: 1. jak najlepiej zrobic swiatlo jarzeniowki nad drzwiami? i czy mozna to zrobic uzywajac vray light? 2. jak zrobic w miare rzeczywiste kabelki bo poki co wychodza mi takie dziwne szare plamy na scianach PS: musze poszukac i przejrzec pare screenow z quake zeby wiedziec jak nie robic :P
polka dot Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 te plamy wychodza przes slaby sampling oswietlenia. podaj jakie masz ustawienia w irradiance map. aha i Anti aliasing ustaw sobie na -2 i 3 i zaznacz rand ;) co do swiatla jarzeniowki daj jej material standard color bialy z mapa output w self illumination (moze pomoze?) pozdrawiam :)
Orcher Napisano 28 Listopad 2004 Autor Napisano 28 Listopad 2004 ustawienia irradiance map mam standardowe dla Vraya: min/max -3/0 clr/nrm/dist 0,4/0,5/01 Hsph/interp 50/20 chodzi o szybkosc renderu i w miare normalny wyglad jak zmienilem min/max na -1/1 to render trwal ponad 45 min a nie 8. wszelkie wyzsze ustawienia beda przy finalowym renderze
polka dot Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 wiesz, bedzie dobrze jak zrobisz tak: min/max -3/-2 hsph/interp/35/35 dzieki temu nie bedzie bugow i render bedzie krotszy - sproboj ;) hsp/interp/clr costam 0,2/0,2/0,3
Ania Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 ten zebatkowaty otwor mi sie nie podoba. co sie w tej fabryce bedzie fabrykowalo?
Orcher Napisano 28 Listopad 2004 Autor Napisano 28 Listopad 2004 kome: czesc buguw zniknela ale powstaly nowe :P aha co do jarzeniowki nie chodzilo mi o material tylko o swiatlo jako takie lepiej zastosowac omni vray light czy moze jeszcze inne? ania c: w tej fabryce fabrykowac sie bedzie fabrykanty
Marcin Y Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 fabrykowanie fabrykantów ;) fajne a planujesz ludzików-robotników?
Orcher Napisano 28 Listopad 2004 Autor Napisano 28 Listopad 2004 ludzikow robotnikow nie planuje jedyne ludziki ktore mi wmiare dobrz wychodza to bipedy kilka klikniec i gotowe ;) aktualnie sie zastanawiam czym by tu jeszcze zasmiecic scenke czegos brakuje ale nie zabardzo wiem czego
Ufol Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 dorób więcej szczegółów do tego koła dużego, jakieś pare nitów i obręcze i jisz bedzie lepiej wyglądać, i troche zdeformuj bo za płaskie jest, o! i jeszcze jakieś wiszące z sufitu lampy na dłygich kablach i bedze gitez
illy Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 kable loftem najlepiej, a jak nie wiesz jak zrobic poszukaj postu: "kiwaczki" tam jest instrukcja/tutorial
Orcher Napisano 2 Grudzień 2004 Autor Napisano 2 Grudzień 2004 po przerwie powrocilem z problemem. nie jestem az tak zaprzyjazniony z unwrapem wiec czekam na jakas porade. chodzi o to ze nie wiem jak zmontowac zaznaczone poligony aby textura po nalorzeniu nie wygladala na rozjechana przez walec. czy je rozmontowac na dwa, pociac na mniejsze czy co znimi zrobic? i czy wogole da sie jakos to ustawic?
Marcin Y Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 spróbuj z mesh ID - ale tak jak widzę z tego jak leży to w unwrapie to możesz jeszcze spróbować dopasować do tekstury profil - aby sześciany były w odpowiednich miejscach.
Ufol Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 pobaw sie z modyfikatorem UVW maping i kombinuj, możesz spróbować dać jeden materiał do kilku slotów i kila modyfikacji UVW i do każdej innego slota dać tzn. mtaerial id. ustawić na różne i z uvw to samo i wtedy ustawiasz jedno uvw do miejsca jakie cie interesuje i kombinujesz z gizmo, tilingiem itd. aż bedzie pasować do reszty, czasem nawet nie trzeba długo kombinować bo morze odrazu sie udać, nie zniechęcaj sie rób dalej. pozdro ps. jak mnie nie zrozumiałeś to spróbuj na gadalca coś wpisać jak bede
Orcher Napisano 3 Grudzień 2004 Autor Napisano 3 Grudzień 2004 dzieki za porady ale wymyslilem to tak ze zmontuje tak texturke ze nie bedzie widac ze cos nie pasuje :) a praca by szla troche szybciej gdyby maxiu sie tak nie sypal
Orcher Napisano 8 Grudzień 2004 Autor Napisano 8 Grudzień 2004 no czas troche odswiezyc watek :) update mam to zamiar zrobic w tym dosc zniszczonym klimacie. poki co brak swiatel (procz skylight) dlatego bumpy zostaly wyprasowane, ale przynajmniej zobaczylem co do poprawy min.: kable no to czekam na konstruktywna krytyke :)
Virk Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 mi wyglada na lekko zaniedbana skale...ale mozliwe ze to tylko takie pierwsze odczucie - chodzi glownie o ten wielki nawiew w rogu, podobny troche do klimy ale strasznie wielkiej dlatego mnie zmylilo, ta skrzynka pod nim tez jakas spora... klimacik oczywiscie pasi (IMO), zaraz pewnie nastapi jakas awaria i zacznie sie gra, hyhy :)
MareG Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 Coraz lepiej ALE: - pochwyt i słupki balustrady zrób cieńsze - stopnie schodów technicznych to przeważnie płaskie kawały blachy, ewentualnie zagięte na noskach, chyba że zrobisz z tych klocków jakieś kratownice - wtedy może być z tym, że znacznie cieńsze (ok 2cm grubości) - za to krata tworząca "podłogę" podestu ma zdecydowanie za duże oczka - ludzie by się pozabijali nawet w roboczych buciarach! Co do materiałów obudowy tej maszyny - to nie ma sensu wydziwiać z różnymi szczelinami jak w statkach kosmicznych, to po prostu element wykonany z dużych kawałów odlewu i powinien sprawiać wrażenie jednolitej "masy" tu i ówdzie nieco odrapanej i obciapranej smarami. Naprawdę bezie to wyglądało zdecydowanie bardziej przekonywująco niż takie "płatki i kreseczki" rodem z pokrycia myśliwca gwiezdnego;) (poszukam coś w zdjęciach na ten temat po południu) Pozdro
Marcin Y Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 sympatykus wygląda ;) co bym może dorzucił to pod tymi rurami na ścianach takie wiązki kabli w przypięte obręczami do ściany - wiesz takie jak w bunkrze ;) różnokolorowe kablowe taśmy - takie pojedyncze kabelki nie robią wrażenia wielkości fabryki,
Orcher Napisano 8 Grudzień 2004 Autor Napisano 8 Grudzień 2004 Virk: Oj ktos tu postow nie czyta to nie nawiew tylko siedziba szefostwa, nadzoru czegos w tym stylu skad mozna widziec czy robotnicy sie nie opier.aja o maszyny :) w skrzyni pod spodem znajduja sie bezpieczniki chyba ja otworze i wtedy bedzie wiadomo co i jak) a co do gry to cytujac zapowiedz dooma3 "and then something went terribly wrong" hehehe MareG: ciensze slupki balustrady?? juz probowalem wygladaja jakby sie same pod swoim ciezarem mialy zlamac. schody beda ciensze tu masz racje, co do dziur w kratownicy to tez racja juz zostalo zmienione. a co do materiału maszyny to mi sie osobiscie podoba, ale moze zmienie na wieksze "kawały odlewu" tylko wpierw musze takie znalezc Marcin Y: nigdy w bunkrze nie bylem ;) ale kable napewno do poprawy To chyba tyle mojej skromnej wypowidzi postaram sie wrzucic w nocy jakis update PS. na szczescie nikt mnie mnie skrzyczal za ciemnosc sceny ufff :)
Virk Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 Orcher --> rzeczywiscie nie spojrzalem na wczesniejsze posty :P zwracam honor zatem :)
MareG Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 No i znalazłem jedyne takie - na którym widać obudowę stojana ogromnego silnika elektr. z maszyny wyciągowej... nieważne z czego, ale taki charakter powierzchni i materiału miałem na myśli. (Ochroniarz został wypixlowany, bo obiecałem nie upubliczniać)
Ania Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 miales nie opubliczac ochroniaza, czy maszyny? pewnie zdradzasz nam tu akurat jakies tajemnice firmowe. lepiej wypiksluj maszyne tez. co do kratki na podlodze, chyba powinna byc pionowo (mam na mysli ze paski metalu, z ktorych sie robi taka siatke, sa raczej pionowo poustawiane, bo wtedy sa stabilniejsze). nie zrobisz klamki do bramy? albo przynajmniej jakas awaryjna dzwignia by sie przydala, nawet jak to jest zdalnie sterowana brama.
Orcher Napisano 8 Grudzień 2004 Autor Napisano 8 Grudzień 2004 nooo to widze ze zmienie materiał :) podoba mi sie bardzo oooo i barierki tez cienkie, ni dosc ze wzielem sie za mala przebudowe paru rzeczy to jeszcze barierki do tego dochodza jej ale sie porobilo, ale od czego jest jest WIP :) Ania C: po co robic dzwignie awaryja czy cos takiego jak na kazdym filmie gdzie wystepuja podobne drzwi zawsze i tak strzela sie w "konsolke z guizczkami" do otwierania takich drzwi :P
Ania Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 no tak, ale jak nie masz akurat przy sobie nic czym by mozna strzelic, to co? zglosisz do szefostwa pisemna prosbe o wypuszczenie?
Orcher Napisano 8 Grudzień 2004 Autor Napisano 8 Grudzień 2004 to sie robi zwarcie :D MacGyvera poogladaj tam jest kilka sposobow na otwarcie podobnych dzwi, a ponadto jak zalatac wyciekradioaktywny tabliczka czekolady, zrobic bombe z proszku do prania i tym podobne pomysly:) swoja droga to dawno nie ogladalem leci gdzies moze???
Ania Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 w takim razie mam lepszy pomysl niz zwarcie. daj tam gasnice na pozar, ale taka na CO2. jak chcesz otworzyc drzwi, strzelisz z gasnicy do drzwi, przez to drzwi sie oziebia, i przez to oziebienie sie skurcza, czyli beda mniejsze niz ich rama, i mozesz bez problemu i bez ryzykownego manipulowania pradem otworzyc drzwi. a tak na powaznie, mysle ze kilka jakichs detali jeszcze by sie przydalo. jakies przelaczniki itp.
Ufol Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 pomysłowe aniu hehe mnie sie podobajom tekstury a do tego dużego po lewej poprostu dodaj troche rdzewnego koloru i zmniejsz tiling, a balustrada jest dobra tylko troche niska jak sie patrzy na drzwi o jakieś 25-40% byś podwyższył co do reszty to sie zgadzam z innymi ( oprócz skrzynki - jest ok) dałbym jeszcze jakieś dwa monitorki - jeden stłuczony albo na jednym tabliczke "OUT OF ORDER" fajne czekam na nastempne pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się