Napisano 31 Lipiec 202431 Lip Siemanko 😉 Ostatni czas spędzałem na intensywnym crash course UE. Nie jest to moje pierwsze zetkniecie z Unrealem bo robiłem już kiedyś male testy oraz skończyłem jedną stillke ale tym razem chciałem przejść przez jak najwięcej tematów i wyciągnąć z tego sporo więcej nauki. Lumen, vdb, animacja, shading, niagara i kupę innych tematów + po drodze setki problemów do rozwiązania. A ze mam strasznego fioła ‚a na punkcie Ufo to animacja musiała być w temacie 😉 Film krotki ale wylałem to sporo potu i krwi żeby to jakoś finalnie zagrało. Jak ostatnio mój znajomy napisał przy publikacji własnej pracy - perfekcja wrogiem skończonego, więc zdecydowałem się wreszcie na publikacje. Poza UE, elementy powstały w Gaea, tekstury głownie Substance, Blender pomógł w simach szmatek (tu poległem w UE) użyłem tez sporo własnej roboty skanów i tekstur z własnych fotografii. Pomocny był także Quicksell i jego asety. Postacie obcych wygenerowane online w meshcapade.com i wystąpiły już kiedyś u mnie w innej pracy. Projekt był typowo edukacyjny wiec wykorzystałem tez darmowe budynki postApo z Kitbash3d, trochę rzeczy ze Sketchfab'a które przeteksturowałem na własne potrzeby. Wrocławski Manhattan czyli "Sedesowce" z końca filmu są mojego autorstwa. Trochę zbzikowałem na ich punkcie a do tego zawsze byłem fanem brutalizmu. I tak.... na pewnym etapie pomyślałem ze akcje umieszczę w tym mieście skoro już tu mieszkam. Było mi dużo prościej wczuć się i doprowadzić ten projekt do końca. Także np. graffiti i typowo Wrocławskie elementy jak kosze na śmieci czy latarnie są wymodelowane wg. prawdziwych odpowiedników. Spalone samochody także skanowane we Wrocławiu. Muzyka z serwisu uppbeat.io a efekty dźwiękowe głownie z biblioteki BBC. Całość poskładana w DaVinci. Krótko, może chaotycznie i z błędami, ale po mojemu , z dala od "zawodowego" 3D które robię na co dzień. pzdr. Robert
Napisano 31 Lipiec 202431 Lip No i super wyszło 🙂 To jest ten ból, że nigdy nie widać ile pracy zostało włożone żeby wyprodukować nawet krótki klip. Zwłaszcza jak się np tak jak tutaj z Unrealem zaczyna kompletnie od zera i 80% pracy to nauka, gdzie wszystkie elementy są spoza strefy komfortu. Gratki 🙂
Napisano 31 Lipiec 202431 Lip W dniu 31.07.2024 o 12:08, ArTooRo napisał: No i super wyszło 🙂 To jest ten ból, że nigdy nie widać ile pracy zostało włożone żeby wyprodukować nawet krótki klip. Zwłaszcza jak się np tak jak tutaj z Unrealem zaczyna kompletnie od zera i 80% pracy to nauka, gdzie wszystkie elementy są spoza strefy komfortu. Gratki 🙂 Dałem serduszko bo Lobo rządzi kurde bele
Napisano 2 Sierpień 20242 Sie Nom ładniutkie 🙂 Trochę piekło z Constantina mi to przypomina. Przywaliłbym się do projektu statków UFO... ale w sumie tego nie zrobię 🙂 Fajny klip... młóć dalej! 🙂
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto