Skocz do zawartości

Robertus

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko 😉
Ostatni czas spędzałem na intensywnym crash course UE. Nie jest to moje pierwsze zetkniecie z Unrealem bo robiłem już kiedyś male testy oraz skończyłem jedną stillke ale tym razem chciałem przejść przez jak najwięcej tematów i wyciągnąć z tego sporo więcej nauki.

Lumen, vdb, animacja, shading, niagara i kupę innych tematów + po drodze setki problemów do rozwiązania.

A ze mam strasznego fioła ‚a na punkcie Ufo to animacja musiała być w temacie 😉
Film krotki ale wylałem to sporo potu i krwi żeby to jakoś finalnie zagrało.
Jak ostatnio mój znajomy napisał przy publikacji własnej pracy - perfekcja wrogiem skończonego, więc zdecydowałem się wreszcie na publikacje.

Poza UE, elementy powstały w Gaea, tekstury głownie Substance, Blender pomógł w simach szmatek (tu poległem w UE) użyłem tez sporo własnej roboty skanów i tekstur z własnych fotografii. Pomocny był także Quicksell i jego asety.

Postacie obcych wygenerowane online w meshcapade.com i wystąpiły już kiedyś u mnie w innej pracy.

Projekt był typowo edukacyjny wiec wykorzystałem tez darmowe budynki postApo z Kitbash3d, trochę rzeczy ze Sketchfab'a które przeteksturowałem na własne potrzeby.
Wrocławski Manhattan czyli "Sedesowce" z końca filmu są mojego autorstwa. Trochę zbzikowałem na ich punkcie a do tego zawsze byłem fanem brutalizmu.

I tak.... na pewnym etapie pomyślałem ze akcje umieszczę w tym mieście skoro już tu mieszkam. Było mi dużo prościej wczuć się i doprowadzić ten projekt do końca.  

Także np. graffiti i typowo Wrocławskie elementy jak kosze na śmieci czy latarnie są wymodelowane wg. prawdziwych odpowiedników. Spalone samochody także skanowane we Wrocławiu.

Muzyka z serwisu uppbeat.io a efekty dźwiękowe głownie z biblioteki BBC. Całość poskładana w DaVinci.

Krótko, może chaotycznie i z błędami, ale po mojemu , z dala od "zawodowego" 3D które robię na co dzień.

pzdr.
Robert

 

  • Like 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i super wyszło 🙂 To jest ten ból, że nigdy nie widać ile pracy zostało włożone żeby wyprodukować nawet krótki klip. Zwłaszcza jak się np tak jak tutaj z Unrealem zaczyna kompletnie od zera i 80% pracy to nauka, gdzie wszystkie elementy są spoza strefy komfortu. Gratki 🙂

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, ArTooRo napisał(a):

No i super wyszło 🙂 To jest ten ból, że nigdy nie widać ile pracy zostało włożone żeby wyprodukować nawet krótki klip. Zwłaszcza jak się np tak jak tutaj z Unrealem zaczyna kompletnie od zera i 80% pracy to nauka, gdzie wszystkie elementy są spoza strefy komfortu. Gratki 🙂

Dałem serduszko bo Lobo rządzi kurde bele

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności