JonJoan Napisano Wtorek o 15:20 Autor Napisano Wtorek o 15:20 Hello. Witam w nowym roku. Już mylałem że skonczyłem mój system, ale okazuje się że ciągle mam problemy z tematem " window boolean". Jak widać na zrzucie, na osi "X" boolean działa znakomicie. Na osi "Y" nie wypełnia mi scian (tam gdzie jest dziura). Co jest nie tak? Przy włączonej opcji "exact"- wypełnienie jest, ale poszczególne segmenty scian łączą się i nie mogę ich oddzielnie exportować do unity.
kengi Napisano Wtorek o 15:59 Napisano Wtorek o 15:59 Ciężko mi powiedzieć, ale to może być po prostu kwas blenderowych buli...🤔 na ten moment nie mam innego pomysłu. 1
JonJoan Napisano Wtorek o 20:09 Autor Napisano Wtorek o 20:09 (edytowane) Albo ten GeoNode boolean, to jakieś badziewie. Zrobiłem sobie taki szybki "cube array" ze ścianami z rozdystrubuowanymi blokami. Zbooleanowałem te bloki za pomocą prostego cuba, a problemy dalej się pojawiają. quicckTest.blend Załączam plik z tym cubem. może są jacyś maniacy, którzy zechcięli by ssię przyjrzeć. I rozwiązać problem? Bo to naprawdę szajs jest. Edytowane Wtorek o 20:24 przez JonJoan
drakul Napisano Wtorek o 21:21 Napisano Wtorek o 21:21 myslę ze odpowiedz na swoje pytanie znajdziesz szybciej na forum BA.
JonJoan Napisano Wtorek o 21:43 Autor Napisano Wtorek o 21:43 Oj, Wątpię. Kilka razy próbowałem tam znaleźć odpowiedź ale jest tam dużo gorzej niż na Max3D.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się