Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hello. Witam w nowym roku. Już mylałem że skonczyłem mój system, ale okazuje się że ciągle mam problemy z tematem " window boolean". Jak widać na zrzucie, na osi "X" boolean działa znakomicie. Na osi "Y" nie wypełnia mi scian (tam gdzie jest dziura). Co jest nie tak? Przy włączonej opcji "exact"- wypełnienie jest, ale poszczególne segmenty scian łączą się i nie mogę ich oddzielnie exportować do unity. image.thumb.png.3e545989ccc29c62f9267075eaf3a1f3.png

Napisano (edytowane)

Albo ten GeoNode boolean, to jakieś badziewie. Zrobiłem sobie taki szybki "cube array" ze ścianami z rozdystrubuowanymi blokami. Zbooleanowałem te bloki za pomocą prostego cuba, a problemy dalej się pojawiają.image.thumb.png.b2b1624bb3add95af5535dafed8c9f8f.png

quicckTest.blend Załączam plik z tym cubem. może są jacyś maniacy, którzy zechcięli by ssię przyjrzeć. I rozwiązać problem? Bo to naprawdę szajs jest.

 

Edytowane przez JonJoan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności