vxm Napisano 11 godzin temu Share Napisano 11 godzin temu Jakiś czas temu popełniłem takiego kościotrupka, zaczął jako hełm, którym postanowiłem poćwiczyć sobie trochę miksowanie hard surface z organiką we 3dCoat. Ostatnio odgrzebane i trochę dodłubane, screeny z viewporta 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kengi Napisano 10 godzin temu Share Napisano 10 godzin temu Dorzuć trochę zbliżeń na detal, bo szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vxm Napisano 7 godzin temu Autor Share Napisano 7 godzin temu 2 godziny temu, kengi napisał(a): Dorzuć trochę zbliżeń na detal, bo szkoda. tu jest bardziej szum aniżeli detal, trust me 😄 hełm i naramiennik zgarnęły większość polycountu, a i tu jest kanciasto 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kengi Napisano 6 godzin temu Share Napisano 6 godzin temu Eee tam, fałszywa skromność. Dawaj więcej. Dla mnie i tak to już horror vacui. Poza tym, też dobrze zobaczyć jak się imituje detal zamiast go robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 6 godzin temu Share Napisano 6 godzin temu Fajny. Tylko fałdy na pelerynie układają się nielogicznie. Ten hełm z ostatniego obrazka chyba trochę inny niż na poprzednich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 3 godziny temu Share Napisano 3 godziny temu Uwielbiam takie klimaty! Supero modelo! 🙂 Dawaj Clay-a z filmowem rimlightem aby jeszcze wypopodziwiać go w pełnej białej krasie 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się