Jump to content

Recommended Posts

Posted

Minione 2 lata miałem przyjemność pracować nad grą Rogue Waters- pomyślałem, że podzielę się kilkoma rzeczami zrobionymi przez ten czas. Pierwszy jest mood concept (mini)bossa frakcji przeciwnika- kombinowałem jak sprzedać coś nawiązującego do okresu, jednak nie będącego żadną konkretną nacją i ostatecznie zaprojektowaliśmy frakcję ziomków w kapeluszohełmach 🙂 Następne są 3 koncepty enviro: level taktyczny prezentujący scenkę dziejącą się na skałach o które rozbił się statek (refka dla Level Artystów), kolejne są 2 koncepty trybu strategicznego. Tryb ten wałkowałem chyba z rok pewnie koło 10 razy, to 2 spośród wielu podejść. Starałem się max pracy zrobić bezpośrednio w silniku i tylko trochę potem poddziabać w PS, żeby było coś do ogrywania. Kolejna jest scena, którą zmalowałem na szybko dość do menu głównego- zręby wyciągnąłem z Unity, namalowałem niebo, podmalowałem statek i wodę. Ostatnie 3 rendery do koncept statku pirackiego oraz syrenka. Statek miał być "pojechany", dlatego popuściłem nieco hamulce, całkiem możliwe, że nie dałoby się nim pływać.

proto3.jpg

island_level_001-sunny copy.jpg

strategic 1.jpg

strategic 4.jpg

MainMenu-wide.jpg

tbrender copy.jpg

mermaid1.jpg

mermaid2.jpg

  • Like 10
  • Excelent 1
Posted

Koncepty fajnie. A co do statku, to mam wrażenie, że działowi by cię nie polubili. "Wywiercenie" idealnie podpasowanych dziur na lufę armaty bez pozostawienia przestrzeni na przycelowanie trochę chyba by im robotę posuło 😉 Choć nie wiem, nie znam sie na statkach.
A syrenka całkiem fajna 😉  choć raczej jestem fanem naszej polskiej tradycyjnej syrenki, ładna pani z ładną kształtną klatką piersiową z rybią końcówką 🙂 No ale to już kwestia gustu 😉 

  • Agree +1 1
Posted

Zgoda co do dopasowania ambrazur- początkowo nawet miałem wersję z większymi, ale wówczas słabo mi się te armaty komponowały z macką, która idzie reliefem po kadłubie- poświęciłem dobrostan artylerzystów na rzecz looku 🙂

  • Agree +1 1
Posted

A mi się bardzo podoba ta zębata syrena! Chętnie bym ją zobaczyła w kolorze i z teksturami 🙂 

Tutaj fajny ten koleś w żelaznej masce! Tych gości z przodu jak są tacy rozmyci i niedopracowani to ja bym ściemniła, bo teraz mocno się wybijają. W tle mi brakuje trochę więcej mgieł, płomieni bo dodałyby przestrzeni i dynamizmu. Z tego co napisałeś rozumiem, że to tylko mood concept a nie ilustracja, więc pewnie nie była bardzo wysiedziana, ale tak napisałam co mi przyszło na myśl 🙂

image.png.7a90fe892ffc5110a5645997d25e30e6.png

Super są te koncepty wysepek. Ładne kolorki. 

  • Like 2
  • Agree +1 1
Posted

Dzięki! Celne uwagi - miałem ochotę trochę nad tym posiedzieć, ale wyszło, że ostatecznie musiałem przeskakiwać na co innego po 2 dniach pracy, czyli odejmując spotkania i jakieś poboczne rozpraszajki, pewnie po 6-8h realnego ciapania obrazka. Te postacie to ofiary tego pośpiechu, bo miało ich nawet nie być i pewnie byłoby lepiej niż z nimi 🙂 kadr miał być ciaśniejszy i obejmować tylko bossa

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy