Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Minione 2 lata miałem przyjemność pracować nad grą Rogue Waters- pomyślałem, że podzielę się kilkoma rzeczami zrobionymi przez ten czas. Pierwszy jest mood concept (mini)bossa frakcji przeciwnika- kombinowałem jak sprzedać coś nawiązującego do okresu, jednak nie będącego żadną konkretną nacją i ostatecznie zaprojektowaliśmy frakcję ziomków w kapeluszohełmach 🙂 Następne są 3 koncepty enviro: level taktyczny prezentujący scenkę dziejącą się na skałach o które rozbił się statek (refka dla Level Artystów), kolejne są 2 koncepty trybu strategicznego. Tryb ten wałkowałem chyba z rok pewnie koło 10 razy, to 2 spośród wielu podejść. Starałem się max pracy zrobić bezpośrednio w silniku i tylko trochę potem poddziabać w PS, żeby było coś do ogrywania. Kolejna jest scena, którą zmalowałem na szybko dość do menu głównego- zręby wyciągnąłem z Unity, namalowałem niebo, podmalowałem statek i wodę. Ostatnie 3 rendery do koncept statku pirackiego oraz syrenka. Statek miał być "pojechany", dlatego popuściłem nieco hamulce, całkiem możliwe, że nie dałoby się nim pływać.

proto3.jpg

island_level_001-sunny copy.jpg

strategic 1.jpg

strategic 4.jpg

MainMenu-wide.jpg

tbrender copy.jpg

mermaid1.jpg

mermaid2.jpg

  • Like 10
  • Mega! 1
Napisano

Koncepty fajnie. A co do statku, to mam wrażenie, że działowi by cię nie polubili. "Wywiercenie" idealnie podpasowanych dziur na lufę armaty bez pozostawienia przestrzeni na przycelowanie trochę chyba by im robotę posuło 😉 Choć nie wiem, nie znam sie na statkach.
A syrenka całkiem fajna 😉  choć raczej jestem fanem naszej polskiej tradycyjnej syrenki, ładna pani z ładną kształtną klatką piersiową z rybią końcówką 🙂 No ale to już kwestia gustu 😉 

  • +1 1
Napisano

Zgoda co do dopasowania ambrazur- początkowo nawet miałem wersję z większymi, ale wówczas słabo mi się te armaty komponowały z macką, która idzie reliefem po kadłubie- poświęciłem dobrostan artylerzystów na rzecz looku 🙂

  • +1 1
Napisano

A mi się bardzo podoba ta zębata syrena! Chętnie bym ją zobaczyła w kolorze i z teksturami 🙂 

Tutaj fajny ten koleś w żelaznej masce! Tych gości z przodu jak są tacy rozmyci i niedopracowani to ja bym ściemniła, bo teraz mocno się wybijają. W tle mi brakuje trochę więcej mgieł, płomieni bo dodałyby przestrzeni i dynamizmu. Z tego co napisałeś rozumiem, że to tylko mood concept a nie ilustracja, więc pewnie nie była bardzo wysiedziana, ale tak napisałam co mi przyszło na myśl 🙂

image.png.7a90fe892ffc5110a5645997d25e30e6.png

Super są te koncepty wysepek. Ładne kolorki. 

  • Like 2
  • +1 1
Napisano

Dzięki! Celne uwagi - miałem ochotę trochę nad tym posiedzieć, ale wyszło, że ostatecznie musiałem przeskakiwać na co innego po 2 dniach pracy, czyli odejmując spotkania i jakieś poboczne rozpraszajki, pewnie po 6-8h realnego ciapania obrazka. Te postacie to ofiary tego pośpiechu, bo miało ich nawet nie być i pewnie byłoby lepiej niż z nimi 🙂 kadr miał być ciaśniejszy i obejmować tylko bossa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności