Napisano 3 Listopad 20243 Lis Minione 2 lata miałem przyjemność pracować nad grą Rogue Waters- pomyślałem, że podzielę się kilkoma rzeczami zrobionymi przez ten czas. Pierwszy jest mood concept (mini)bossa frakcji przeciwnika- kombinowałem jak sprzedać coś nawiązującego do okresu, jednak nie będącego żadną konkretną nacją i ostatecznie zaprojektowaliśmy frakcję ziomków w kapeluszohełmach 🙂 Następne są 3 koncepty enviro: level taktyczny prezentujący scenkę dziejącą się na skałach o które rozbił się statek (refka dla Level Artystów), kolejne są 2 koncepty trybu strategicznego. Tryb ten wałkowałem chyba z rok pewnie koło 10 razy, to 2 spośród wielu podejść. Starałem się max pracy zrobić bezpośrednio w silniku i tylko trochę potem poddziabać w PS, żeby było coś do ogrywania. Kolejna jest scena, którą zmalowałem na szybko dość do menu głównego- zręby wyciągnąłem z Unity, namalowałem niebo, podmalowałem statek i wodę. Ostatnie 3 rendery do koncept statku pirackiego oraz syrenka. Statek miał być "pojechany", dlatego popuściłem nieco hamulce, całkiem możliwe, że nie dałoby się nim pływać.
Napisano 3 Listopad 20243 Lis Koncepty fajnie. A co do statku, to mam wrażenie, że działowi by cię nie polubili. "Wywiercenie" idealnie podpasowanych dziur na lufę armaty bez pozostawienia przestrzeni na przycelowanie trochę chyba by im robotę posuło 😉 Choć nie wiem, nie znam sie na statkach. A syrenka całkiem fajna 😉 choć raczej jestem fanem naszej polskiej tradycyjnej syrenki, ładna pani z ładną kształtną klatką piersiową z rybią końcówką 🙂 No ale to już kwestia gustu 😉
Napisano 3 Listopad 20243 Lis Autor Zgoda co do dopasowania ambrazur- początkowo nawet miałem wersję z większymi, ale wówczas słabo mi się te armaty komponowały z macką, która idzie reliefem po kadłubie- poświęciłem dobrostan artylerzystów na rzecz looku 🙂
Napisano 4 Listopad 20244 Lis A mi się bardzo podoba ta zębata syrena! Chętnie bym ją zobaczyła w kolorze i z teksturami 🙂 Tutaj fajny ten koleś w żelaznej masce! Tych gości z przodu jak są tacy rozmyci i niedopracowani to ja bym ściemniła, bo teraz mocno się wybijają. W tle mi brakuje trochę więcej mgieł, płomieni bo dodałyby przestrzeni i dynamizmu. Z tego co napisałeś rozumiem, że to tylko mood concept a nie ilustracja, więc pewnie nie była bardzo wysiedziana, ale tak napisałam co mi przyszło na myśl 🙂 Super są te koncepty wysepek. Ładne kolorki.
Napisano 12 Listopad 202412 Lis Autor Dzięki! Celne uwagi - miałem ochotę trochę nad tym posiedzieć, ale wyszło, że ostatecznie musiałem przeskakiwać na co innego po 2 dniach pracy, czyli odejmując spotkania i jakieś poboczne rozpraszajki, pewnie po 6-8h realnego ciapania obrazka. Te postacie to ofiary tego pośpiechu, bo miało ich nawet nie być i pewnie byłoby lepiej niż z nimi 🙂 kadr miał być ciaśniejszy i obejmować tylko bossa
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto