max_1989 Napisano 9 Grudzień 2004 Autor Napisano 9 Grudzień 2004 I update zakańczający dzisiejszy dzień, jutro z rana zapewne zamieszcze kolejny gdyż wstaje ok 5 rano a do szkoły na 8.50 idę także będzie z rana zapewne też coś nowego. Tak na marginesie ostatnio bawie się vrayem, wcześniej korzystalem z brazila jednak wole vraya. Co powinienem tam ustawić aby rendery wyglądały realistycznie, wiem o tutorialach ale tam za wiele nie ma potrzebuje żeczy praktycznych. Z góry dzięki.
Willow Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 bardzo malutki update poprawiłem te bugi na kratkach a właściwie zrobiłem kratki od nowa. Do willow --->>> Korzystam jedynie z widoku z moich oczu komputer leży rozebrany i skrempowany zapewne a ja go modeluje, coprawda wolałbym ćwiczyć w ten sposób anatomię kobiety no ale ciesze sie tym co jest :). Nie martw się, juz niedługo;] To jeden z przywilejów artysty:> Mi w renderowaniu pomogł ten tutek: http://www.evermotion.org/tutorials/mich/minterior05.htm Pozdrawiam
ReflectVision Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 sorki ze spytam ale Ty to robisz bez ms ?
illy Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 wydaje mi sie ze textury napedow sa za mocno spakowane, wez moze je w bmp zrob ;d
max_1989 Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Napisano 12 Grudzień 2004 do .:qba:. ----> w całej pracy nieuzywałem ms smootha.
nielot007 Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 bardzo ladnie to wyglada jak mozesz to pokaz siatke!!??!!
max_1989 Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Napisano 12 Grudzień 2004 no i siateczka :). do willowa ----> wielkie dzieki za ten link przydał się :). I mam nadzieje że już niedługo bende ćwiczył "anatomię" ludzką, jednak wolę kobiet jakaś taka ciekawsza sie wydaje :). do wszystkich -----> dzięki za komentarze są z reguły budujące :). szczególnie dzisiejszy nielota, który to mnie pochwalił :). Jesteś chyba pierwszą osobą na forum której się spodobała moja pracka :). I teraz troszkę o całym projekcie: Zamierzam zrobić animkę. Komputer będzie jednym z obiektów, właśnie z jego wnętrza bendą wychodzić takie małe robiciki. Zresztą, być może za chwile umieszcze tutaj mój "storyboard" (chyba tak to się nazywa). I wtedy wszystko sami zobaczycie. PS: wie może ktoś gdzie można znaleść zdjęcia płyt głównych w dobrych rozdziałkach? Szukałem na google ale tam są dobre lecz w małych, lub dobre ale robili je tacy inteligenci z flashem i są odblaski na sprzęcie.
max_1989 Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Napisano 12 Grudzień 2004 No i tak jak obiecałem poniżej zamieszczam mój plan animacji, który jeszcze nie jest dokończony, kompletnie nie wiem jak się planuje animacje itp. także jeśli ktoś ma jakiekolwiek doświadczenie w tym, to wdzięczny bym był za informacje. Mam nadzieje że się nauczę przy tej animacji: tworzenia postaci, rigu, udoskonale swoje zdolności w modelowaniu budynków, mebli itd., itp.
streaker Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 a gdzie wiatraczek w zasilaczu?? ;) przy dolnej lewej śrubie widze buga, aha, i czemu to DVD takie żółte??
nielot007 Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 po siateczce widze ze wycinasz wszystko boolemem:D:Dale ja nic nie mowie...
max_1989 Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Napisano 13 Grudzień 2004 dzisiaj co prawda nieduży ale update. Zrobiłem płytę główną, która jeszcze nie jest ukończona skończe ją jutro (chyba) :). PS: to mój dwusetny post :)
Bubu Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 NO widze ostro pojechałeś po detalach(w pozytywnym znaczeniu tego słowa). Suuuuper :D
sCeleTon Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 wykonanie jest dobre ale jesli chodzi o gust to gorzej:) mowa o texturce tego dvd i dyskietki:) jak pamietam obudowa jest srebrna z jakims kolorowym plastikiem:) wydaje mi sie ze poprostu innej dobrej texturki napedow nie mogles znalezc i stad taka decyzja;) pozdro
Willow Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 wykonanie jest dobre ale jesli chodzi o gust to gorzej:) mowa o texturce tego dvd i dyskietki:) jak pamietam obudowa jest srebrna z jakims kolorowym plastikiem:) wydaje mi sie ze poprostu innej dobrej texturki napedow nie mogles znalezc i stad taka decyzja;) pozdro ee tam, mi się bardzo podobają;] Maja swój klimat. Przypominają mi sie czasy spędzone nad Falloutem....;]
max_1989 Napisano 14 Grudzień 2004 Autor Napisano 14 Grudzień 2004 Pomęczyłem się troche z płytą główną i coś tam jeszcze wyskrobałem. Zaraz wyjście do szkoły :(. do nielot -->>> jeszcze nigdy w życiu nie używałem boolena (chyba tak się pisze). Stosuje quick slice + extrued + przesunięcie wieszchołków = obiekt. :). do sceleton --->> obudowa jest czarna, z takim ciemnym pomarańczowym plastikiem :). A napędy mają wyglądać na postarzałe, jednak być może dzisiaj zmienie tekstury napędów i się okaże czy będzie lepiej.
max_1989 Napisano 14 Grudzień 2004 Autor Napisano 14 Grudzień 2004 Nie wiem czy to kogoś zainteresuje ale połonczyłem mój komputer (z nudów) z obiektem 2d (mój stół w salonie :)).
Salvator Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 brakuje refleksów na blacie i cień nie taki :) ale dobrze kombinujesz :P ps. zmień te teksturki napędów, bo psują wszystko :/
Luke3D Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 szczenka opada (w dół dla niezorientowanych) jak patrze na tom jednostkę Ja tak nie umiem Szczenka w dół na max'a
illy Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 musisz zeszcze zmatchowac go bardziej bo wydaje sie jakby stal na przedniej krawedzi tylko
max_1989 Napisano 15 Grudzień 2004 Autor Napisano 15 Grudzień 2004 Zrobiłem chłodzenie dla procesora a przy okazji grilla, zaczełem pracować nad kabelkami które zajmuje bardzo bardzo dużo poly :/. Jeden kabelek zajmuje ok 1000 poly a kabelków jest 20 do samego zasilania płyty głównej.
nielot007 Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 kabelki troche nienaturalnie "leza"tak mi sie wydaje a reszta jest bardzo fajna:D:D
javor Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 to zoptymalizuj ustawienia kabelków (spline'ów) - jak na taki przypadek to wystarczy jak dasz sides 3 do lub max 6 :) pozatym robisz takie dokładne wnętrze a np cd-rom czy floppy są kaszaniaste :/ jak tak możesz ... :D
reVis Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 No te kabelki jakieś takie zbyt sztywne. Dobra zrobiłeś chłodzenie, a jaki procek chłodzisz?
illy Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 u mnie kabelki zawsze leza jak chca, nie mam na nie rady
max_1989 Napisano 15 Grudzień 2004 Autor Napisano 15 Grudzień 2004 No więc dziękuje za komentarze, (budujące) i mam kilka pytań: 1. Jak zrobić nisko budżetowe kabelki 2. Jak zrobić materiał dla mojego smoczka taki srebny metalik. 3. Proszę o dokładne instrukcje, co, jak i gdzie :). 4. Pobawiłem się troszkę i wrzucam zdjęcie mojego komputera w moim pokoju, czyli tego którego teraz modeluje. Będzie można sobie porównać :). (Wiem że to kiepsko wygląda, ale to i tak scena końcowa nie będzie łonczona z 2d, także to co widzicie to takie zabawowe teściki :)). Dojutra.
illy Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 Masz bugi: 1) musial sie wertex zweldowac i dlatego tak brzydko 2) kabel brzydko idzie, nienaturalnie 3) jakis dziwny cien
illy Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 oczywiscie zartuje, model mi sie podoba, chociaz sa nieznaczne roznice w kolorach ale to moze byc wina aparatu itd i ciagle nie wiem jak wyglada w oryginale ten frontpanel z plastikiem
max_1989 Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 Zdjęcie było robione bez światła, jedynym źródłem był moniotr, żaróweczka w płycie głownej i wiatraczek, od czasu do czasu napęd migał na zielono oraz lampa błyskowa która spowodowała te wszystkie bugi :). Nadal nie wiem jak zrobić kabelki z małą ilością poly please pomóżcie, te co widzicie to robiłem w ten sposób, że tworzyłem spline (linie) i jeszcze circle i dodawałem loft ale to strasznie pochładnia polygonów :/. Czekam na odpowiedzi :].
max_1989 Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 Dzisiaj rano ok. 30 min. wymodelowałem karte grafiki widać to co widać, i jeszcze dokończe ją dzisiaj :).
RuMuN Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 tylko nie mow ze takie cos masz w kompie :)
RuMuN Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 hmm a propo plyty glownej msi :) to hyba mofel k7t266 pro 2 :) ddr 2100 albo model z pamieciami 333 ;)
Pepe99 Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 Bardzo ładna pracka. Trzymam kciuki że ją skończysz :) Texturka na zasilaczu jakaś taka zmirrorowana ;) to celowy efekt ?? :> A co do kabelków to spróbuj NURBSami.
oizo Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 hmm... ale ja mi wiadomo to kabelki wychodzace od samego coolera to nie ida odrazu do zasilacza, tylko podpina sie je do płyty łównej ;] co do tych kabelkow to serio one sa niezbyt realne ;/ ale troche pracy i bedzie gites. ;] powodenia "V"
Bacry Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 Kabelki za pomocą splajnów, bez lofta. Nie musisz ich nawet wyświetlać w viewporcie tylko przy renderowaniu. A jeżeli chodzi o to gdzie i którędy idą to na renderingu jest dobrze, tylko kolega oizo źle kombinuje. Wtyczka do zasilania na płycie głównej jest dokładnie za procesorem stąd wydaje się jakby kable szły do wiatraka:D
sCeleTon Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 hmm... ale ja mi wiadomo to kabelki wychodzace od samego coolera to nie ida odrazu do zasilacza, tylko podpina sie je do płyty łównej ;] co do tych kabelkow to serio one sa niezbyt realne ;/ ale troche pracy i bedzie gites. ;] powodenia "V" te kable ida do plyty glownej. Msi ma podpiecie za coolerem. A co do kabelkow to sa za cienkie i kanciate. faltycznie sa zle ulozone, jakby zwisaly a u mnie sa sztywne ze ciezko jest je gdzies przestawic:) i powinny byc spiete w trzech miejscach takimi zapinkami . pozdro
sCeleTon Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 sorki bacry juz to napisal:P nie zauwazylem:P
Isso Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 NO mnie to się podoba..... ale brakuje mi jeszcze wiatraka na karcie graficznej :P mam nadzieje że będzie..... a najlepiej z jakimś pożądnym radiatorkiem :D fajna sparawa... czekamy na dalsze efekty! :D
max_1989 Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 Jeżeli chodzi o zakończenie dnia to zakańcza go poniższa boczna ścianka od komputera. Jest jeszcze nieskończona, ale wydaje mi się że uda mi się to dokończyć jutro rano. Mam pytanko jak zrobić taką plastikową szybkę?. Proszę o dokładne ustawienia :). PS: kontynuuje motyw smoków. Podobnie jak na grillu robie smoka na bocznym panelu. do pepe99 ---> Teksturka przypadkowo mi sie przesuneła i jest do góry nogrami co można doskonale zauważyć na renderze gdzie stoją dwa komputer :).
max_1989 Napisano 17 Grudzień 2004 Autor Napisano 17 Grudzień 2004 I początki pracy nad postaciami do sceny. Daje niedokończonego motylka, i troszkę wyjaśnień: 1. Będzie kilkanaście kilkadziesiąt motylków od 20 - 40. Dlatego też taki kanciasty jest żeby polygonów nie pożerał :). 2. Bendą one wylatywały z obudowy którą otworzy kilka małych robocików :). 3. Bende usiłował to zaanimować :).
Salvator Napisano 17 Grudzień 2004 Napisano 17 Grudzień 2004 force'll be with you :) jeśli będzie ich dużo, będą się ruszały i w dodatku mają nie zżerać poly to motyl może być, tylko dość kontrowersyjne wydaje mi się użycie mapy self-illumination. Nie słyszałem o świecących motylach :)
max_1989 Napisano 18 Grudzień 2004 Autor Napisano 18 Grudzień 2004 Mam pytanko a właściwie dwa: 1. Gdzie mogę znaleść dobre tutoriale do maxa na temat rigowania najlepiej po polsku ale nie pogardze tymi anglojęzycznymi. 2. Jak zrobić aby loft działał tylko przy renderowaniu?
Bacry Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 Nie loft tylko splajn. Nie musisz robić lofta. Rysujesz zwykłego splajna i w zakładce jednej z pierwszych ustalasz grubość i dokładność. Oraz to czy ma być widoczny w vieporcie czy tylko renderze. A rigowanie nie jest ci chyba potrzebne do motyli?
max_1989 Napisano 19 Grudzień 2004 Autor Napisano 19 Grudzień 2004 W animacji bęndą takie robociki które otworzą obudowę i wylecą z niej takie świecące na niebiesko motylki :). Nie wiem czy konieczny jest rig motyla ale wydaje mi się że tak.
max_1989 Napisano 19 Grudzień 2004 Autor Napisano 19 Grudzień 2004 Zrobiłem teksturke dla mojego grilla (smoczka). Dzisiaj zapewne skończe jeszcze kabelki, jeśli tak się stanie to napewno dam update :).
Gość HUSKY Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 ty strasznie cierpliwy jestes zabawa z takimi szczegółami wymaga cierpliwosci. Mysle ze pomysł na animacje jest dobry i nie moge sie doczekac kiedy pojawi sie na forum pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się