Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

I update zakańczający dzisiejszy dzień, jutro z rana zapewne zamieszcze kolejny gdyż wstaje ok 5 rano a do szkoły na 8.50 idę także będzie z rana zapewne też coś nowego.

Tak na marginesie ostatnio bawie się vrayem, wcześniej korzystalem z brazila jednak wole vraya. Co powinienem tam ustawić aby rendery wyglądały realistycznie, wiem o tutorialach ale tam za wiele nie ma potrzebuje żeczy praktycznych. Z góry dzięki.

  • Odpowiedzi 181
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
bardzo malutki update poprawiłem te bugi na kratkach a właściwie zrobiłem kratki od nowa.

 

Do willow --->>> Korzystam jedynie z widoku z moich oczu komputer leży rozebrany i skrempowany zapewne a ja go modeluje, coprawda wolałbym ćwiczyć w ten sposób anatomię kobiety no ale ciesze sie tym co jest :).

 

Nie martw się, juz niedługo;] To jeden z przywilejów artysty:>

 

Mi w renderowaniu pomogł ten tutek: http://www.evermotion.org/tutorials/mich/minterior05.htm

 

Pozdrawiam

Napisano

no i siateczka :).

 

do willowa ----> wielkie dzieki za ten link przydał się :). I mam nadzieje że już niedługo bende ćwiczył "anatomię" ludzką, jednak wolę kobiet jakaś taka ciekawsza sie wydaje :).

 

do wszystkich -----> dzięki za komentarze są z reguły budujące :). szczególnie dzisiejszy nielota, który to mnie pochwalił :). Jesteś chyba pierwszą osobą na forum której się spodobała moja pracka :).

 

I teraz troszkę o całym projekcie:

Zamierzam zrobić animkę. Komputer będzie jednym z obiektów, właśnie z jego wnętrza bendą wychodzić takie małe robiciki. Zresztą, być może za chwile umieszcze tutaj mój "storyboard" (chyba tak to się nazywa). I wtedy wszystko sami zobaczycie.

 

PS: wie może ktoś gdzie można znaleść zdjęcia płyt głównych w dobrych rozdziałkach? Szukałem na google ale tam są dobre lecz w małych, lub dobre ale robili je tacy inteligenci z flashem i są odblaski na sprzęcie.

Napisano

No i tak jak obiecałem poniżej zamieszczam mój plan animacji, który jeszcze nie jest dokończony, kompletnie nie wiem jak się planuje animacje itp. także jeśli ktoś ma jakiekolwiek doświadczenie w tym, to wdzięczny bym był za informacje.

Mam nadzieje że się nauczę przy tej animacji: tworzenia postaci, rigu, udoskonale swoje zdolności w modelowaniu budynków, mebli itd., itp.

Napisano

dzisiaj co prawda nieduży ale update. Zrobiłem płytę główną, która jeszcze nie jest ukończona skończe ją jutro (chyba) :).

 

PS: to mój dwusetny post :)

Napisano

wykonanie jest dobre ale jesli chodzi o gust to gorzej:) mowa o texturce tego dvd i dyskietki:) jak pamietam obudowa jest srebrna z jakims kolorowym plastikiem:) wydaje mi sie ze poprostu innej dobrej texturki napedow nie mogles znalezc i stad taka decyzja;) pozdro

Napisano
wykonanie jest dobre ale jesli chodzi o gust to gorzej:) mowa o texturce tego dvd i dyskietki:) jak pamietam obudowa jest srebrna z jakims kolorowym plastikiem:) wydaje mi sie ze poprostu innej dobrej texturki napedow nie mogles znalezc i stad taka decyzja;) pozdro

 

 

ee tam, mi się bardzo podobają;] Maja swój klimat. Przypominają mi sie czasy spędzone nad Falloutem....;]

Napisano

Pomęczyłem się troche z płytą główną i coś tam jeszcze wyskrobałem. Zaraz wyjście do szkoły :(.

 

do nielot -->>> jeszcze nigdy w życiu nie używałem boolena (chyba tak się pisze). Stosuje quick slice + extrued + przesunięcie wieszchołków = obiekt. :).

 

 

do sceleton --->> obudowa jest czarna, z takim ciemnym pomarańczowym plastikiem :). A napędy mają wyglądać na postarzałe, jednak być może dzisiaj zmienie tekstury napędów i się okaże czy będzie lepiej.

Napisano

Zrobiłem chłodzenie dla procesora a przy okazji grilla, zaczełem pracować nad kabelkami które zajmuje bardzo bardzo dużo poly :/. Jeden kabelek zajmuje ok 1000 poly a kabelków jest 20 do samego zasilania płyty głównej.

Napisano

to zoptymalizuj ustawienia kabelków (spline'ów) - jak na taki przypadek to wystarczy jak dasz sides 3 do lub max 6 :)

pozatym robisz takie dokładne wnętrze a np cd-rom czy floppy są kaszaniaste :/

jak tak możesz ... :D

Napisano

No więc dziękuje za komentarze, (budujące) i mam kilka pytań:

1. Jak zrobić nisko budżetowe kabelki

2. Jak zrobić materiał dla mojego smoczka taki srebny metalik.

3. Proszę o dokładne instrukcje, co, jak i gdzie :).

 

4. Pobawiłem się troszkę i wrzucam zdjęcie mojego komputera w moim pokoju, czyli tego którego teraz modeluje. Będzie można sobie porównać :). (Wiem że to kiepsko wygląda, ale to i tak scena końcowa nie będzie łonczona z 2d, także to co widzicie to takie zabawowe teściki :)). Dojutra.

Napisano

oczywiscie zartuje, model mi sie podoba, chociaz sa nieznaczne roznice w kolorach ale to moze byc wina aparatu itd i ciagle nie wiem jak wyglada w oryginale ten frontpanel z plastikiem

Napisano

Zdjęcie było robione bez światła, jedynym źródłem był moniotr, żaróweczka w płycie głownej i wiatraczek, od czasu do czasu napęd migał na zielono oraz lampa błyskowa która spowodowała te wszystkie bugi :). Nadal nie wiem jak zrobić kabelki z małą ilością poly please pomóżcie, te co widzicie to robiłem w ten sposób, że tworzyłem spline (linie) i jeszcze circle i dodawałem loft ale to strasznie pochładnia polygonów :/. Czekam na odpowiedzi :].

Napisano

Bardzo ładna pracka. Trzymam kciuki że ją skończysz :) Texturka na zasilaczu jakaś taka zmirrorowana ;) to celowy efekt ?? :>

 

A co do kabelków to spróbuj NURBSami.

Napisano

hmm... ale ja mi wiadomo to kabelki wychodzace od samego coolera to nie ida odrazu do zasilacza, tylko podpina sie je do płyty łównej ;] co do tych kabelkow to serio one sa niezbyt realne ;/ ale troche pracy i bedzie gites. ;]

powodenia "V"

Napisano

Kabelki za pomocą splajnów, bez lofta. Nie musisz ich nawet wyświetlać w viewporcie tylko przy renderowaniu. A jeżeli chodzi o to gdzie i którędy idą to na renderingu jest dobrze, tylko kolega oizo źle kombinuje. Wtyczka do zasilania na płycie głównej jest dokładnie za procesorem stąd wydaje się jakby kable szły do wiatraka:D

Napisano
hmm... ale ja mi wiadomo to kabelki wychodzace od samego coolera to nie ida odrazu do zasilacza, tylko podpina sie je do płyty łównej ;] co do tych kabelkow to serio one sa niezbyt realne ;/ ale troche pracy i bedzie gites. ;]

powodenia "V"

te kable ida do plyty glownej. Msi ma podpiecie za coolerem. A co do kabelkow to sa za cienkie i kanciate. faltycznie sa zle ulozone, jakby zwisaly a u mnie sa sztywne ze ciezko jest je gdzies przestawic:) i powinny byc spiete w trzech miejscach takimi zapinkami . pozdro

Napisano

NO mnie to się podoba..... ale brakuje mi jeszcze wiatraka na karcie graficznej :P mam nadzieje że będzie..... a najlepiej z jakimś pożądnym radiatorkiem :D fajna sparawa... czekamy na dalsze efekty! :D

Napisano

Jeżeli chodzi o zakończenie dnia to zakańcza go poniższa boczna ścianka od komputera. Jest jeszcze nieskończona, ale wydaje mi się że uda mi się to dokończyć jutro rano. Mam pytanko jak zrobić taką plastikową szybkę?. Proszę o dokładne ustawienia :).

 

PS: kontynuuje motyw smoków. Podobnie jak na grillu robie smoka na bocznym panelu.

 

do pepe99 ---> Teksturka przypadkowo mi sie przesuneła i jest do góry nogrami co można doskonale zauważyć na renderze gdzie stoją dwa komputer :).

Napisano

I początki pracy nad postaciami do sceny. Daje niedokończonego motylka, i troszkę wyjaśnień:

 

1. Będzie kilkanaście kilkadziesiąt motylków od 20 - 40. Dlatego też taki kanciasty jest żeby polygonów nie pożerał :).

 

2. Bendą one wylatywały z obudowy którą otworzy kilka małych robocików :).

 

3. Bende usiłował to zaanimować :).

Napisano

force'll be with you :)

jeśli będzie ich dużo, będą się ruszały i w dodatku mają nie zżerać poly to motyl może być, tylko dość kontrowersyjne wydaje mi się użycie mapy self-illumination. Nie słyszałem o świecących motylach :)

Napisano

Mam pytanko a właściwie dwa:

 

1. Gdzie mogę znaleść dobre tutoriale do maxa na temat rigowania najlepiej po polsku ale nie pogardze tymi anglojęzycznymi.

 

2. Jak zrobić aby loft działał tylko przy renderowaniu?

Napisano

Nie loft tylko splajn. Nie musisz robić lofta. Rysujesz zwykłego splajna i w zakładce jednej z pierwszych ustalasz grubość i dokładność. Oraz to czy ma być widoczny w vieporcie czy tylko renderze. A rigowanie nie jest ci chyba potrzebne do motyli?

Napisano

W animacji bęndą takie robociki które otworzą obudowę i wylecą z niej takie świecące na niebiesko motylki :). Nie wiem czy konieczny jest rig motyla ale wydaje mi się że tak.

Napisano

ty strasznie cierpliwy jestes zabawa z takimi szczegółami wymaga cierpliwosci. Mysle ze pomysł na animacje jest dobry i nie moge sie doczekac kiedy pojawi sie na forum pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności