Napisano 9 Grudzień 200420 l Autor I update zakańczający dzisiejszy dzień, jutro z rana zapewne zamieszcze kolejny gdyż wstaje ok 5 rano a do szkoły na 8.50 idę także będzie z rana zapewne też coś nowego. Tak na marginesie ostatnio bawie się vrayem, wcześniej korzystalem z brazila jednak wole vraya. Co powinienem tam ustawić aby rendery wyglądały realistycznie, wiem o tutorialach ale tam za wiele nie ma potrzebuje żeczy praktycznych. Z góry dzięki.
Napisano 9 Grudzień 200420 l max_1989 napisał: bardzo malutki update poprawiłem te bugi na kratkach a właściwie zrobiłem kratki od nowa. Do willow --->>> Korzystam jedynie z widoku z moich oczu komputer leży rozebrany i skrempowany zapewne a ja go modeluje, coprawda wolałbym ćwiczyć w ten sposób anatomię kobiety no ale ciesze sie tym co jest :). Nie martw się, juz niedługo;] To jeden z przywilejów artysty:> Mi w renderowaniu pomogł ten tutek: http://www.evermotion.org/tutorials/mich/minterior05.htm Pozdrawiam
Napisano 10 Grudzień 200420 l wydaje mi sie ze textury napedow sa za mocno spakowane, wez moze je w bmp zrob ;d
Napisano 12 Grudzień 200420 l Autor no i siateczka :). do willowa ----> wielkie dzieki za ten link przydał się :). I mam nadzieje że już niedługo bende ćwiczył "anatomię" ludzką, jednak wolę kobiet jakaś taka ciekawsza sie wydaje :). do wszystkich -----> dzięki za komentarze są z reguły budujące :). szczególnie dzisiejszy nielota, który to mnie pochwalił :). Jesteś chyba pierwszą osobą na forum której się spodobała moja pracka :). I teraz troszkę o całym projekcie: Zamierzam zrobić animkę. Komputer będzie jednym z obiektów, właśnie z jego wnętrza bendą wychodzić takie małe robiciki. Zresztą, być może za chwile umieszcze tutaj mój "storyboard" (chyba tak to się nazywa). I wtedy wszystko sami zobaczycie. PS: wie może ktoś gdzie można znaleść zdjęcia płyt głównych w dobrych rozdziałkach? Szukałem na google ale tam są dobre lecz w małych, lub dobre ale robili je tacy inteligenci z flashem i są odblaski na sprzęcie.
Napisano 12 Grudzień 200420 l Autor No i tak jak obiecałem poniżej zamieszczam mój plan animacji, który jeszcze nie jest dokończony, kompletnie nie wiem jak się planuje animacje itp. także jeśli ktoś ma jakiekolwiek doświadczenie w tym, to wdzięczny bym był za informacje. Mam nadzieje że się nauczę przy tej animacji: tworzenia postaci, rigu, udoskonale swoje zdolności w modelowaniu budynków, mebli itd., itp.
Napisano 12 Grudzień 200420 l a gdzie wiatraczek w zasilaczu?? ;) przy dolnej lewej śrubie widze buga, aha, i czemu to DVD takie żółte??
Napisano 12 Grudzień 200420 l po siateczce widze ze wycinasz wszystko boolemem:D:Dale ja nic nie mowie...
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor dzisiaj co prawda nieduży ale update. Zrobiłem płytę główną, która jeszcze nie jest ukończona skończe ją jutro (chyba) :). PS: to mój dwusetny post :)
Napisano 13 Grudzień 200420 l NO widze ostro pojechałeś po detalach(w pozytywnym znaczeniu tego słowa). Suuuuper :D
Napisano 13 Grudzień 200420 l wykonanie jest dobre ale jesli chodzi o gust to gorzej:) mowa o texturce tego dvd i dyskietki:) jak pamietam obudowa jest srebrna z jakims kolorowym plastikiem:) wydaje mi sie ze poprostu innej dobrej texturki napedow nie mogles znalezc i stad taka decyzja;) pozdro
Napisano 13 Grudzień 200420 l sCeleTon napisał: wykonanie jest dobre ale jesli chodzi o gust to gorzej:) mowa o texturce tego dvd i dyskietki:) jak pamietam obudowa jest srebrna z jakims kolorowym plastikiem:) wydaje mi sie ze poprostu innej dobrej texturki napedow nie mogles znalezc i stad taka decyzja;) pozdro ee tam, mi się bardzo podobają;] Maja swój klimat. Przypominają mi sie czasy spędzone nad Falloutem....;]
Napisano 14 Grudzień 200420 l Autor Pomęczyłem się troche z płytą główną i coś tam jeszcze wyskrobałem. Zaraz wyjście do szkoły :(. do nielot -->>> jeszcze nigdy w życiu nie używałem boolena (chyba tak się pisze). Stosuje quick slice + extrued + przesunięcie wieszchołków = obiekt. :). do sceleton --->> obudowa jest czarna, z takim ciemnym pomarańczowym plastikiem :). A napędy mają wyglądać na postarzałe, jednak być może dzisiaj zmienie tekstury napędów i się okaże czy będzie lepiej.
Napisano 14 Grudzień 200420 l Autor Nie wiem czy to kogoś zainteresuje ale połonczyłem mój komputer (z nudów) z obiektem 2d (mój stół w salonie :)).
Napisano 14 Grudzień 200420 l brakuje refleksów na blacie i cień nie taki :) ale dobrze kombinujesz :P ps. zmień te teksturki napędów, bo psują wszystko :/
Napisano 14 Grudzień 200420 l szczenka opada (w dół dla niezorientowanych) jak patrze na tom jednostkę Ja tak nie umiem Szczenka w dół na max'a
Napisano 14 Grudzień 200420 l musisz zeszcze zmatchowac go bardziej bo wydaje sie jakby stal na przedniej krawedzi tylko
Napisano 15 Grudzień 200420 l Autor Zrobiłem chłodzenie dla procesora a przy okazji grilla, zaczełem pracować nad kabelkami które zajmuje bardzo bardzo dużo poly :/. Jeden kabelek zajmuje ok 1000 poly a kabelków jest 20 do samego zasilania płyty głównej.
Napisano 15 Grudzień 200420 l kabelki troche nienaturalnie "leza"tak mi sie wydaje a reszta jest bardzo fajna:D:D
Napisano 15 Grudzień 200420 l to zoptymalizuj ustawienia kabelków (spline'ów) - jak na taki przypadek to wystarczy jak dasz sides 3 do lub max 6 :) pozatym robisz takie dokładne wnętrze a np cd-rom czy floppy są kaszaniaste :/ jak tak możesz ... :D
Napisano 15 Grudzień 200420 l No te kabelki jakieś takie zbyt sztywne. Dobra zrobiłeś chłodzenie, a jaki procek chłodzisz?
Napisano 15 Grudzień 200420 l Autor No więc dziękuje za komentarze, (budujące) i mam kilka pytań: 1. Jak zrobić nisko budżetowe kabelki 2. Jak zrobić materiał dla mojego smoczka taki srebny metalik. 3. Proszę o dokładne instrukcje, co, jak i gdzie :). 4. Pobawiłem się troszkę i wrzucam zdjęcie mojego komputera w moim pokoju, czyli tego którego teraz modeluje. Będzie można sobie porównać :). (Wiem że to kiepsko wygląda, ale to i tak scena końcowa nie będzie łonczona z 2d, także to co widzicie to takie zabawowe teściki :)). Dojutra.
Napisano 15 Grudzień 200420 l Masz bugi: 1) musial sie wertex zweldowac i dlatego tak brzydko 2) kabel brzydko idzie, nienaturalnie 3) jakis dziwny cien
Napisano 15 Grudzień 200420 l oczywiscie zartuje, model mi sie podoba, chociaz sa nieznaczne roznice w kolorach ale to moze byc wina aparatu itd i ciagle nie wiem jak wyglada w oryginale ten frontpanel z plastikiem
Napisano 16 Grudzień 200420 l Autor Zdjęcie było robione bez światła, jedynym źródłem był moniotr, żaróweczka w płycie głownej i wiatraczek, od czasu do czasu napęd migał na zielono oraz lampa błyskowa która spowodowała te wszystkie bugi :). Nadal nie wiem jak zrobić kabelki z małą ilością poly please pomóżcie, te co widzicie to robiłem w ten sposób, że tworzyłem spline (linie) i jeszcze circle i dodawałem loft ale to strasznie pochładnia polygonów :/. Czekam na odpowiedzi :].
Napisano 16 Grudzień 200420 l Autor Dzisiaj rano ok. 30 min. wymodelowałem karte grafiki widać to co widać, i jeszcze dokończe ją dzisiaj :).
Napisano 16 Grudzień 200420 l hmm a propo plyty glownej msi :) to hyba mofel k7t266 pro 2 :) ddr 2100 albo model z pamieciami 333 ;)
Napisano 16 Grudzień 200420 l Bardzo ładna pracka. Trzymam kciuki że ją skończysz :) Texturka na zasilaczu jakaś taka zmirrorowana ;) to celowy efekt ?? :> A co do kabelków to spróbuj NURBSami.
Napisano 16 Grudzień 200420 l hmm... ale ja mi wiadomo to kabelki wychodzace od samego coolera to nie ida odrazu do zasilacza, tylko podpina sie je do płyty łównej ;] co do tych kabelkow to serio one sa niezbyt realne ;/ ale troche pracy i bedzie gites. ;] powodenia "V"
Napisano 16 Grudzień 200420 l Kabelki za pomocą splajnów, bez lofta. Nie musisz ich nawet wyświetlać w viewporcie tylko przy renderowaniu. A jeżeli chodzi o to gdzie i którędy idą to na renderingu jest dobrze, tylko kolega oizo źle kombinuje. Wtyczka do zasilania na płycie głównej jest dokładnie za procesorem stąd wydaje się jakby kable szły do wiatraka:D
Napisano 16 Grudzień 200420 l oizo napisał: hmm... ale ja mi wiadomo to kabelki wychodzace od samego coolera to nie ida odrazu do zasilacza, tylko podpina sie je do płyty łównej ;] co do tych kabelkow to serio one sa niezbyt realne ;/ ale troche pracy i bedzie gites. ;] powodenia "V" te kable ida do plyty glownej. Msi ma podpiecie za coolerem. A co do kabelkow to sa za cienkie i kanciate. faltycznie sa zle ulozone, jakby zwisaly a u mnie sa sztywne ze ciezko jest je gdzies przestawic:) i powinny byc spiete w trzech miejscach takimi zapinkami . pozdro
Napisano 16 Grudzień 200420 l NO mnie to się podoba..... ale brakuje mi jeszcze wiatraka na karcie graficznej :P mam nadzieje że będzie..... a najlepiej z jakimś pożądnym radiatorkiem :D fajna sparawa... czekamy na dalsze efekty! :D
Napisano 16 Grudzień 200420 l Autor Jeżeli chodzi o zakończenie dnia to zakańcza go poniższa boczna ścianka od komputera. Jest jeszcze nieskończona, ale wydaje mi się że uda mi się to dokończyć jutro rano. Mam pytanko jak zrobić taką plastikową szybkę?. Proszę o dokładne ustawienia :). PS: kontynuuje motyw smoków. Podobnie jak na grillu robie smoka na bocznym panelu. do pepe99 ---> Teksturka przypadkowo mi sie przesuneła i jest do góry nogrami co można doskonale zauważyć na renderze gdzie stoją dwa komputer :).
Napisano 17 Grudzień 200420 l Autor I początki pracy nad postaciami do sceny. Daje niedokończonego motylka, i troszkę wyjaśnień: 1. Będzie kilkanaście kilkadziesiąt motylków od 20 - 40. Dlatego też taki kanciasty jest żeby polygonów nie pożerał :). 2. Bendą one wylatywały z obudowy którą otworzy kilka małych robocików :). 3. Bende usiłował to zaanimować :).
Napisano 17 Grudzień 200420 l force'll be with you :) jeśli będzie ich dużo, będą się ruszały i w dodatku mają nie zżerać poly to motyl może być, tylko dość kontrowersyjne wydaje mi się użycie mapy self-illumination. Nie słyszałem o świecących motylach :)
Napisano 18 Grudzień 200420 l Autor Mam pytanko a właściwie dwa: 1. Gdzie mogę znaleść dobre tutoriale do maxa na temat rigowania najlepiej po polsku ale nie pogardze tymi anglojęzycznymi. 2. Jak zrobić aby loft działał tylko przy renderowaniu?
Napisano 18 Grudzień 200420 l Nie loft tylko splajn. Nie musisz robić lofta. Rysujesz zwykłego splajna i w zakładce jednej z pierwszych ustalasz grubość i dokładność. Oraz to czy ma być widoczny w vieporcie czy tylko renderze. A rigowanie nie jest ci chyba potrzebne do motyli?
Napisano 19 Grudzień 200420 l Autor W animacji bęndą takie robociki które otworzą obudowę i wylecą z niej takie świecące na niebiesko motylki :). Nie wiem czy konieczny jest rig motyla ale wydaje mi się że tak.
Napisano 19 Grudzień 200420 l Autor Zrobiłem teksturke dla mojego grilla (smoczka). Dzisiaj zapewne skończe jeszcze kabelki, jeśli tak się stanie to napewno dam update :).
Napisano 19 Grudzień 200420 l ty strasznie cierpliwy jestes zabawa z takimi szczegółami wymaga cierpliwosci. Mysle ze pomysł na animacje jest dobry i nie moge sie doczekac kiedy pojawi sie na forum pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto