Napisano Wczoraj o 06:22 1 dn Udało mi się dokończyć model pistoletu Jinx z drugiego sezonu Arcane, tak więc wrzucam do oddzielnego tematu, żeby w teczce nie zginęło. Rendery typowo studyjne, ale będę też potem robić jeszcze taką ciut większą scenkę z resztą jej broni z serialu (tylko na to pewnie jeszcze troszkę trzeba będzie poczekać). Z technicznych rzeczy to model robiony w 3ds Maxie, Zbrushu, Painterze. Render to Vray. A z nowości, które pojawiły się podczas prac, to pierwszy raz korzystałem z UDIMów - zarówno w Painterze jak i Vrayu. Na szybko też i Rizoma sprawdziłem w kontekście właśnie pakowania tekstur na określoną liczbę UDIMów (w przyszłych projektach może i całość unwrapa na nim zrobię, bo przy pakowaniu na prawdę fajnie program się sprawuje). Aha, i jeszcze okiełznałem używanie tego nowego systemu zarządzania kolorem, który teraz już nie opiera się na gammie 2.2 tylko korzysta z OCIO i Aces.
Napisano Wczoraj o 07:17 1 dn Oglądałem od końca i przez chwilę myślałem, że to zdjęcie prawdziwego, fizycznego przedmiotu oO Niesamowite materiały, świetna robota!
Napisano Wczoraj o 08:00 1 dn Super! Narzucałeś sobie jakiś limit na poly, czy ile wyszło tyle wyszło?
Napisano Wczoraj o 08:40 1 dn Autor Dzięki! Miło, że się Wam podoba. Daje to motywację do robienia kolejnych rzeczy ;) @EthicallyChallenged nie zakładałem limitu poly, bo bardziej traktuję to ilustracyjnie (chcę zrobić te renderki w enviro z resztą broni z serialu), ale też starałem się, żeby siatka była na quadach i żeby to nie było jakoś przesadnie mega duże. Wyszło mi 812k poly.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto