Jump to content

Featured Replies

Posted

Udało mi się dokończyć model pistoletu Jinx z drugiego sezonu Arcane, tak więc wrzucam do oddzielnego tematu, żeby w teczce nie zginęło. Rendery typowo studyjne, ale będę też potem robić jeszcze taką ciut większą scenkę z resztą jej broni z serialu (tylko na to pewnie jeszcze troszkę trzeba będzie poczekać). Z technicznych rzeczy to model robiony w 3ds Maxie, Zbrushu, Painterze. Render to Vray. A z nowości, które pojawiły się podczas prac, to pierwszy raz korzystałem z UDIMów - zarówno w Painterze jak i Vrayu. Na szybko też i Rizoma sprawdziłem w kontekście właśnie pakowania tekstur na określoną liczbę UDIMów (w przyszłych projektach może i całość unwrapa na nim zrobię, bo przy pakowaniu na prawdę fajnie program się sprawuje). Aha, i jeszcze okiełznałem używanie tego nowego systemu zarządzania kolorem, który teraz już nie opiera się na gammie 2.2 tylko korzysta z OCIO i Aces.

003 kopia.jpg

001 kopia.jpg

002 kopia.jpg

004 kopia.jpg

005 kopia.jpg

006 kopia.jpg

007 kopia.jpg

  • Replies 6
  • Views 223
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Dzięki! Miło, że się Wam podoba. Daje to motywację do robienia kolejnych rzeczy ;) @EthicallyChallenged nie zakładałem limitu poly, bo bardziej traktuję to ilustracyjnie (chcę zrobić te renderki w en

  • piotr_forkasiewicz
    piotr_forkasiewicz

    Fantastyczna robota!!!

  • blazejbobek
    blazejbobek

    Damn, świetnie to wygląda :) Propsy!

Posted Images

Oglądałem od końca i przez chwilę myślałem, że to zdjęcie prawdziwego, fizycznego przedmiotu oO Niesamowite materiały, świetna robota!

  • Author

Dzięki! Miło, że się Wam podoba. Daje to motywację do robienia kolejnych rzeczy ;)

@EthicallyChallenged nie zakładałem limitu poly, bo bardziej traktuję to ilustracyjnie (chcę zrobić te renderki w enviro z resztą broni z serialu), ale też starałem się, żeby siatka była na quadach i żeby to nie było jakoś przesadnie mega duże. Wyszło mi 812k poly.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy