Napisano 28 Kwiecień28 Kwi Udało mi się dokończyć model pistoletu Jinx z drugiego sezonu Arcane, tak więc wrzucam do oddzielnego tematu, żeby w teczce nie zginęło. Rendery typowo studyjne, ale będę też potem robić jeszcze taką ciut większą scenkę z resztą jej broni z serialu (tylko na to pewnie jeszcze troszkę trzeba będzie poczekać). Z technicznych rzeczy to model robiony w 3ds Maxie, Zbrushu, Painterze. Render to Vray. A z nowości, które pojawiły się podczas prac, to pierwszy raz korzystałem z UDIMów - zarówno w Painterze jak i Vrayu. Na szybko też i Rizoma sprawdziłem w kontekście właśnie pakowania tekstur na określoną liczbę UDIMów (w przyszłych projektach może i całość unwrapa na nim zrobię, bo przy pakowaniu na prawdę fajnie program się sprawuje). Aha, i jeszcze okiełznałem używanie tego nowego systemu zarządzania kolorem, który teraz już nie opiera się na gammie 2.2 tylko korzysta z OCIO i Aces.
Napisano 28 Kwiecień28 Kwi Oglądałem od końca i przez chwilę myślałem, że to zdjęcie prawdziwego, fizycznego przedmiotu oO Niesamowite materiały, świetna robota!
Napisano 28 Kwiecień28 Kwi Autor Dzięki! Miło, że się Wam podoba. Daje to motywację do robienia kolejnych rzeczy ;) @EthicallyChallenged nie zakładałem limitu poly, bo bardziej traktuję to ilustracyjnie (chcę zrobić te renderki w enviro z resztą broni z serialu), ale też starałem się, żeby siatka była na quadach i żeby to nie było jakoś przesadnie mega duże. Wyszło mi 812k poly.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto