Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Niebianka - wirtualna wokalistka AI "Niebo z Papieru"

Featured Replies

Napisano

Cześć,

Dawno mnie tu nie było, mam do zaprezentowania rezultat swojej pracy z narzędziami AI oraz garstki umiejętności jakie nabyłem pracując w gamedevie jako animator postaci. Perfecto nie jest, ale jest good enough 🙃 Osobiście jestem pod wrażeniem tego co można zrobić z AI. Projekt zamknąłem w ~2 tygodnie, oczywiście licząc łącznie poświęcone na to godziny. Człowiek czasami ma ochotę zrobić coś po swojemu, dlatego ten projekt został zrealizowany w czasie wolnym w ramach rozwijania swoich zainteresowań w odskoczni od codziennej pracy i tasków. Mam nadzieję, że ten kawałek przypadnie Wam do gustu ❣️

Tekst piosenki, głos, śpiew, muzyka, postać oraz animacja twarzy to w dużej mierze rezultat narzędzi AI - DeepSeek, Suno, MetaHuman Creator, Audio2Face, Nvidia Machinima Pose Tracker, Unreal Engine 5, Mixamo.

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 162
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Ujme to tak: tym teledyskiem ejaj nikomu pracy nie zabierze.

  • Dobrze, że wrzuciłeś demoreel. Może tego nie widzisz, ale wszystko co jest w teledysku, to jest jakiś totalny shit. To wygląda na klasyczny przykład ejaj slopizmu, wyłączyłeś przy tym mózg i wyszła to

  • No co wy, super wyglada! Plynne ruchy, swietna animacja. Ja bym slal do jakiegos duzego studia i robota murowana! Spoko ze jest AI, nareszcie mozna takie rzeczy robic! I Meta Human do tego! Rewelka. Z

Posted Images

Napisano
  • Autor
8 minutes ago, EthicallyChallenged said:

A masz jakieś swoje prace zrobione bez AI? Ciekawi mnie, jak się porównują.

Tak, mam demoreel

Napisano
  • Autor

Tak, większość animacji z demoreel przeszło przez sito i rundy feedbackowe, z wokalistką to tez trochę inne animacje niż te z reela. Całość animacji w tym utworze składa się z małych 2-3 sekundowych loopów oraz 1-2 sekundowych tranzycji pomiędzy stanami tak żeby nie trzeba było klepać jednej animacji długości ponad 4 minut, gdzieniegdzie można zapewne zauważyć blendy pomiędzy tymi animacjami, ale jest to coś co wynikało z moich założeń jak chcę to zrobić tak aby móc wykorzystać te animacje w innych utworach które planuję stworzyć. Generalnie sporo rzeczy wychodzi w trakcie pracy i zamiast poprawiać w nieskończoność wolę poprawiać sukcesywnie przy kolejnych iteracjach wykorzystania tych animacji. A pytasz z jakiegoś konkretnego powodu?

Napisano
3 minuty temu, mayamak napisał:

A pytasz z jakiegoś konkretnego powodu?

Chyba próbuję ustalić, czy z używania AI wynikły dla Ciebie i dla dzieła jakieś korzyści, bo moim zdaniem wygląda dużo gorzej niż to, co jest w demoreel'u.

Napisano

Mam podobne wrażenia. Demo jest fajne a ten teledysk sztywny i nienaturalny. Widać między nimi sporą przepaść.

Napisano

Zgadzam się. Demoreel jest świetny, a ta wokalistka... no nie wiem. Dla mnie słabo to wygląda. Ogólnie mam ostatnio wrażenie, że AI jest tak overhyped i upadnie jak gogle VR. Będzie nisza, wiadomo, ale żaden z tego gamechanger, jak zapowiadali/reklamują. Midjourney zostanie tylko do klejenia memów :D

Napisano

Dobrze, że wrzuciłeś demoreel. Może tego nie widzisz, ale wszystko co jest w teledysku, to jest jakiś totalny shit. To wygląda na klasyczny przykład ejaj slopizmu, wyłączyłeś przy tym mózg i wyszła totalna kupa. Wszystko co zyskałeś, przysypałeś górą gówna, więc nie widać pozytywów. Daj sobie spokój z ejajem a będzie dobrze. Szkoda na to czasu.

1 hour ago, mayamak said:

Tekst piosenki, głos, śpiew, muzyka, postać oraz animacja twarzy to w dużej mierze rezultat narzędzi AI - DeepSeek, Suno, MetaHuman Creator, Audio2Face, Nvidia Machinima Pose Tracker, Unreal Engine 5, Mixamo.

To jest właśnie ta góra gówna, która przykryła cokolwiek pozytywnego co mogłoby pod spodem być.

Napisano

No co wy, super wyglada! Plynne ruchy, swietna animacja. Ja bym slal do jakiegos duzego studia i robota murowana!

Spoko ze jest AI, nareszcie mozna takie rzeczy robic! I Meta Human do tego! Rewelka. Z charakterem, widac wlozona prace!

Zazdroscicie zajebistego efektu i stad ten hejt!

Edytowane przez Nezumi

Napisano
  • Autor

No tak może być takie wrażenie, animacje w demoreel pochodziły z profesjonalnych sesji mocap z profesjonalnymi aktorami/kaskaderami to zupełnie inna liga contentu i kosztów z tym związanych. Wszystko zapewne da radę wyprostować kwestia tego ile czasu się chce na to poświecić, jak wspominałem nie jest perfecto a good enough. Dobrze też jest skończyć na pewnym etapie i zebrać feedback, więc dzięki za uwagi. Generalnie generowanie contentu przy pomocy AI to pewien etap, który pomaga, przyspiesza pracę, ale całość tak czy inaczej trzeba poukładać w całość, światło kamery, render etc... to coś na czy m też się za bardzo nie znam więc czas spędzony przy animacjach został przycięty kosztem czasu douczenia się pewnych rzeczy, do tego dochodzi kwestia sprzętu, gdzie UE5 i sequencer rzęzi na kompie na kilkanaście fps, a chciałoby się mieć preview w realtime. Coś za coś niestety, zapewne przy kolejnych teledyskach będę to progresował, no ale od czegoś trzeba zacząć. Dzięki za uwagi!

Napisano

Nie poddawaj sie! Ja bym dorzucil jeszcze moze upscalera AI, tutaj chlopaki mieli taki rewelka inny od wszystkich. Troszke tam nie wyszedl Kickstarter, ale moze maja jeszcze buildy to mogloby jeszcze lepiej wygladac. Napieraj! AI to przyszlosc - niektorzy tego nie zauwazaja po prostu, ale za piec lat to Ty sie bedziesz z nich smial.

Napisano
  • Autor
7 minutes ago, kengi said:

Dobrze, że wrzuciłeś demoreel. Może tego nie widzisz, ale wszystko co jest w teledysku, to jest jakiś totalny shit. To wygląda na klasyczny przykład ejaj slopizmu, wyłączyłeś przy tym mózg i wyszła totalna kupa. Wszystko co zyskałeś, przysypałeś górą gówna, więc nie widać pozytywów. Daj sobie spokój z ejajem a będzie dobrze. Szkoda na to czasu.

To jest właśnie ta góra gówna, która przykryła cokolwiek pozytywnego co mogłoby pod spodem być.

No ja jestem trochę innego zdania, wiem, że ludzie mają problem z AI bo "zabiera pracę" tymczasem ja jestem trochę innego zdania - "daje możliwości", czego rezultatem jest ten teledysk. Nie znam się na wszystkim a wszystko trzeba było ogarnąć, udało się pomimo, że dla ciebie to gówno dla mnie coś wielkiego, no ale wiedzę, że nic na przestrzeni lat nie zmieniło się na tym forum :)

Napisano
5 minut temu, mayamak napisał:

good enough

skoro jak dla Ciebie taka jakość wystarczy, to spoko, bo zależy, do jakich celów, jakie są kryteria itp, natomiast jako argument za używaniem "AI" w moim przypadku teledysk nie spełnił zadania.

Napisano
  • Autor
Just now, EthicallyChallenged said:

skoro jak dla Ciebie taka jakość wystarczy, to spoko, bo zależy, do jakich celów, jakie są kryteria itp, natomiast jako argument za używaniem "AI" w moim przypadku teledysk nie spełnił zadania.

Wiesz to jest rezultat pewnego trybu nauki i poznawania narzędzi, jak widzisz demoreel do szukania pracy już mam, więc na ten moment nie planuję siedzieć po godzinach i szlifować każdego frejma animacji tylko poznać cały workflow, jego problemy oraz rozwiązania danych sprawy czy sytuacji które napotkam po drodze, po to aby potem móc robić to płynnie i nie robić błędów, wsadzić to w maszynę produkcyjną i czerpać satysfakcję z rezultatów, które potem będę mógł nazwać perfecto. Dobrze jest wiedzieć też gdzie good enough pokrywa się z czyimś wyobrażeniu o danej sprawie. Bynajmniej ja też widzę różne niedoróbki, ale rozpoczęcie z błędami i różnymi problemami technicznymi zaskutkowało tym, że trzeba było podjąć decyzję o dowiedzeniu tak jak jest, zamknąć to co jest i iść dalej. Ja zwyczajnie jestem tego podejścia, że nie ma co grzebać w bałaganie, który samemu się stworzyło i naprawiać go w nieskończoność tylko przeć do przodu i rozwijać to w trakcie, dlatego też błędy i problemy, które napotkałem wolę naprawić przy innym teledysku, zrealizować go z wnioskami które wyniosłem robiąc ten obecny, gdybym robił to dla kogoś za pieniądze zapewne nie mógłbym do tego tak podejść, no ale robię to dla siebie, więc mogę :) Tak więc, good enough is good enough :)

Napisano
3 minutes ago, mayamak said:

Bynajmniej ja też widzę różne niedoróbki

4c39564b69229c53681f133f226e7650-2241339990.jpg

Napisano
11 minut temu, mayamak napisał:

Ja zwyczajnie jestem tego podejścia, że nie ma co grzebać w bałaganie, który samemu się stworzyło i naprawiać go w nieskończoność tylko przeć do przodu i rozwijać to w trakcie, dlatego też błędy i problemy, które napotkałem wolę naprawić przy innym teledysku, zrealizować go z wnioskami które wyniosłem robiąc ten obecny

Ale po co? Przecież naprawiając błędy które już popełniłeś i zauważyłeś nauczysz się efektywniej, kiedy je naprawisz, odkrywając tym samym, jakie rozwiązania działają, zamiast robiąc sobie kolejną porcję błędnego materiału? Po co ten dodatkowy krok?

Napisano
  • Autor
6 minutes ago, EthicallyChallenged said:

Ale po co? Przecież naprawiając błędy które już popełniłeś i zauważyłeś nauczysz się efektywniej, kiedy je naprawisz, odkrywając tym samym, jakie rozwiązania działają, zamiast robiąc sobie kolejną porcję błędnego materiału? Po co ten dodatkowy krok?

Naprawa jednego błędu np. w rigu postaci ciągnie za sobą w konsekwencji wprowadzenie poprawek do całej serii animacji (bo są to pojedyncze klipy loopów i gestów w różnych pozach) ujęć, zrobienie kolejnych próbnych renderów, przesetupowanie wszystkiego na nowo, nie mam zamiaru siedzieć i dłubać coś co jest nieproduktywne. Np. naprawiłem jeden z problemów, który napotkałem po drodze był w pozach postaci, nie wszystkie zaczynały się z rootem w 000 świata, po naprawie problemu i updejcie tego w projekcie naprawiły mi się offsety matchujące root, natomiast rozjechała mi się animacja kontrolki oczu, gdzie poświęciłem na to też trochę czasu bo to było animowane ręcznie, pass animacyjny kontaktu oczu patrzenia w kamerę i musiałem zrobić ponownie, tak aby postać patrzyła bezpośrednio w kamerę, czas totalnie bezproduktywny bo robota zrobiona 2 razy, z czego 2 raz to tylko byłem totalnie wkurzony, że naprawiłem i zepsułem jednocześnie, zwyczajnie nie przewidziałem konsekwencji tego co się stanie potem. Animacje są przygotowane w taki sposób aby można było je użyć ponownie i zaprototypować ruch w dowolny sposób w dowolnej konfiguracji. Dlatego też część rzeczy trzeba zamknąć tak aby zmienić sobie środowisko, które przysporzyło Tobie różnych problemów i jak do niego wracasz mówisz sobie "znowu coś". Wyciągasz wnioski i robisz nową bazę już na założeniach, które powinny działać na start. Pracując nad czym dla siebie można sobie na to pozwolić i to de facto tyle w temacie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.