Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chciałbym przywiatać wszystkich i na wstępie powiedzieć, że jest to moja pierwsza BITWA w której biorę aktywny udział więc proszę delikatnie. Nie jestem zbytnio doświadczonym grafikiem (szczególnie przy modelowaniu) i jak popatrzyłem na już tworzone prace to poprostu łapie doła ale do odważnych świat należy. Wiem że na podium nie mam szans ale i nie to jest dla mnie najważniesze a doświadczenie i konstruktywne krytyki szczególnie z ust tak doświadczonych person jakie się znalazły w JURY. Z racji tego, iż mam mały zapieprz w Kwietniu moja praca sądze, że dopiero się rozwinie w Maju.

 

[Edited on 7-4-2003 by RadX]

 

[Edited on 9-4-2003 by Tesaurus]

 

  • Odpowiedzi 188
  • Wyświetleń 14,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Nie lubie gdy tak nic nie ma więc przedstawie po krótce mój pomysł. Otóż ma to być coś nie samowicie orginalnego czyli ponury żniwiarz[ż?] (śmierć{kościotrup} z kosą) :D Liczę bardziej na klimat i dynamizm grafiki niż model czy warsztat (jestem absolutym samouczkiem nawet książki do MAXa nie mam).

 

[Edited on 7-4-2003 by RadX]

Napisano
  • Autor

Inspiracją moją pókico są 2 rysy Avatar SID\'a i praca mojego kolegi Phantom\'a który wykonał to razem ze swoim kumplem R.Kopczyńskim.

DIGITAL_DEATH2.jpg

Napisano
  • Autor

No to mam 1 rendering niestety czaszka nie jest mojego wykonania to darmowy model z 3DCAFE o ile ją w ogóle wrzucę (jeszcze nie jestem pewien co do koncepcji) to oczywiście nie żywcem tylko będzie odpowiednio przeze mnie zmodyfikowana (już trochę jest) a materiał autorski mój w 100% napierw zrobiłem ten materiał a później się skapowałem że jest tutorial opisujący stworzenie takiego :->

 

[Edited on 9-4-2003 by Tesaurus]

Napisano
  • Autor

Wziołem się za kaptur to na dobry początek :-]

Napisano
  • Autor

Komentarz do odpowiedzi powyżej: zaczołem robić kaputr tak na dobry początek :-]

Napisano

[piwo]wiesz co- zrob wszystkosam-pomozemy Ci i nie przejmoj sie tym , ze czegos nie umiesz bo jednym z celow takiej\"bitwy\" jest min. to zeby sie czegos nauczyc-pozdr t[piwo]

 

[Edited on 10-4-2003 by Tomek Kosiorek]

Napisano
  • Autor

[piwo]2x dzięx a wiesz, że chodzi mi to po głowie chiałbym, żeby w tej bitwie było wszystko autorskie [hmmm] przeze mnie zrobione chyba zrobie twarz jak w tej grafice Phanthoma co będzię zarazem prostsze dla mnie do wykonania [soczek]

Napisano

hehe i znowu moje logo kogos zainspirowało hehe fajnie bardzo mi miło chlopaki ze o mnie myslicie hehe :D

 

a co do pracki jest gitarkowata czyli superandzka hehe

Napisano
  • Autor

Dzięki SID za obiektywną opinie [lol]Postanowiłem pójść za waszą radą i zrobić pracę samemu (+ - wasza pomoc) oraz postaniwiłem się bardzo wzorować na tej grafice mojego kumpla co uważam za łatwiejsze i orginalniejsze.

Napisano

zaraz zaraz, a to nie jest tak ze model ma byc calkowicie wlasny?!

Napisano

no fajnie....SID [spox] heh...co do pracy...to Tomek ma racje...lepiej robic gorzej ale za to samemu !!!..bedziesz wtedy ufakstycjonowany :)..pozdrofki

Napisano
  • Autor

Z tego co wyczytałem w regulaminie nie musi być ale trzeba to zaznaczyć w INFO i które to jest bo inaczej byłby to plagiat gdyby się ktoś chciał podpisać pod coś czyjegoś.

 

[Edited on 8-4-2003 by RadX]

Napisano

najlepiej jakbys dal teraz glowe to bysmy wiedzieli jakie sa proporcje tego kapytura do glowy:][soczek]

Napisano
  • Autor

Na postrzępienia przyjdzie czas. Pewnie zostanie jeszcze troszkę wydłużony a głowę (maskę) to najpierw muszę zrobić ale jeśli chodzi o proporcję to się dopasuje jak będzie i jedno i drugie. :)

Napisano
  • Autor

DUUUPA :( nie zapisałem ostatnich zmian kaptura ale spox dziś możę jeszczę poprawię. Wreszcie uzmysłowiłem sobie na czym się wzorowałem oczywiście prócz DD spójrzcie na mojego Avatara mam go z RS\'owego forum.

Napisano
  • Autor

POTRZEBNA POMOC ! Czy ktoś wie czy możliwe jest (ewentualnie jak) zwiększyć ilość punktów kontrolnych NURBSA ? Nie chodzi mi przy tworzeniu tylko po już deformacjach. Jak kaptur ma być taki jak na rysach to jeżeli się nie da dorzucić punktów to będę musiał przejść do edyscji meshów a wolabym na samym NURBSIE. ps. A może zostawić jak jest ? bez tego małego wygięcia ?

Napisano
  • Autor

Jak powiedziałem tak zrobiłem dziś 2 rendery z przodu (mała perspektywa) i zboku :> tym razem mniejsze by się stroną szybciej wczytywała.

Napisano
  • Autor

i mamy zboka chyba lepszy ten kaputur od poprzedniego [hmmm]

Napisano
  • Autor

Kolejne pytanie do ekspertów czy da się wytłoczyć (odkształcić) jeden obiekt drugim w MAXie bez używania dodatkowych pluginów ?

Napisano
  • Autor

Mamy siatkę maski oczywiście później będzie gęstsza.

Napisano

wydaje mi sie , ze nie. osobiscie uzywam sim cloth , jest naprawde nizly

Napisano

Wiesz Rad ten kaptur narazie przypomina mi Czopek [lol2] ale czekam na kolejne updaty [pokazal jezyk]...jak spiepszysz mojego kostuche to normalnie Cie w budzie [killer] na oczach Paplińskiej...co do wypowiesz uncla to Rad nie napisał że wykorzysta model SID\'a...:D

Napisano

nie udało sie załączyć orginału \"śmiarci\" :P szkoda...nie będe zagracał formum...bo padnie i co będzie...jak będziesz chciał to podeśle Ci orginał..tam masz ładnie przedstawiony ten kapturek [lol]...

 

[Edited on 11-4-2003 by Phantom]

Napisano

RadX mas zpodobne logo do mojego hehehe dobre to jest bardzo dobre hehe , spoko nie przejmuje sie bedzie dobrze narazie zrób cos konkretnego

Napisano
  • Autor
Originally posted by Tomek Kosiorek

nie pamietam ale mozesz dokladac przekroje poziome i pionowe-poproboj jak ci nie wyjdzie to sam sprawdze[piwo]

Pytanie jak ?
Napisano
  • Autor

Dzięki o przypomnienie o Sim Cloth\'cie. Do MAXa2 miałem a do tego przed chwilą ściągnołem ps. Jak macie jakieś inne fajne pluginy (najlepiej darmowe ;-) )to piszcie ich nazwy i do czego służą bo to git ułatwiająca (czasami nie tylko) sprawa :D

Napisano
  • Autor

przestałem się opiepszać i zaczołem edytować na meshach

Napisano
  • Autor

Oki sam doszedłem jak zwiększać punkty kontrolne w NURBSACH.

Napisano
  • Autor

Nawet nie wiecie ile piepszenia mi to zajeło głównie z powodu złego zaznaczania vertów.

Napisano

tu mash rad pare rad...jak to dokładnie powinno wyglądać...ale nawet tak jak jest teraz może być...pozdro 3m się...a mózg się odlasuje !! pifko se strzel i keep on moving :D

Napisano
  • Autor

[hmmm]Mogą być problemy szczególnie z potylicą i dlatego tego nie ruszę ale kaptur de facto troszkę za krótki u góry i to jeszcze porpawie i kaptur skończę.

 

[Edited on 13-4-2003 by RadX]

Napisano

no no kurde jestem pod wrażeniem siwietny kaptu, i wiem co czujesz modelując go bo sam nie jeden kaptur modelowalem:-)

Napisano
  • Autor

Dzięki SAYGON. Szczególnie jak się przestaje edytować z poziomu NURBSA :)

Napisano

pax? sorry jesli bylem nieprzjemny ale nie lubie rozmotego typu co sie u mnie \"zalegly\".....moze go naciagniesz tzn czubek z przodu-czy on ma byc taki okragly(nie chodzi mi o tyna koncowke)[papapa]

Napisano
  • Autor

SPOKO nie ma sprawy spróbuje to poprawić wraz z wyciągnięciem tego kapta

Napisano
  • Autor

No to teraz chyba wszyscy powinni być szczęśliwi !

Napisano

[spox][spox] ja jestem szczesliwy:))))..czekamy na reszte....

 

[piwo]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności