h4sh Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 wip glownego bohatera. Luxology Modo watek http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=160610&posted=1#post160610
Ufol Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 o! hyba jestem pierwszy! narazie to tylko gembe żeśzrobił i jakomś czapke, ja tu narazie nie widze nic do komentarza, może jakbyś powiedział mniej więcej co to ma być to by sie coś dało rozkminić...
asblaze Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 UUFOL.... z księżyca spadłeś??? Masz watek wstawiony w poście H4sh.... :) Mi sie podoba system pracy.... sam nie wpadłbym na to zeby facetowi buźkę pomalować, żeby okreslić rysy twarzy.... dzięki... :) walcz dalej... Do wiosny coraz mniej czasu ;)
h4sh Napisano 29 Listopad 2004 Autor Napisano 29 Listopad 2004 no to wlasnie ta "gembe i jakomś czapke" daje narazie do komentarza. asblaze: rysowalem na zdjeciu nie zeby okreslic rysy, zeby okreslic jak najbardziej optymalna do animacji topologie...
KLICEK Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 Oj H4sh widze ze cierpisz na brak komentarzy ;) no wiec v7 bardzo mi sie podoba , pomijam topologie bo jest dobra ;) czek@m na wiecej
Predator Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 Model jest swietny :) nic dodac nic ujac . Bedzie kolejna piekna pracka w towim wykonaniu. gratulacje.
Ufol Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 troche mi łuki brwiowe nie podchodzą - jakieś takie napompowane ale może to dlatego że nie ma jeszcze na nich włosów oprócz tego to fajnie
rzuq Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 Twarz wydaje sie lekko napuchnieta, brak tu troche ostrych rysow charakterystycznych dla starszych ludzi, nie ma tekstury - mysle ze po jej dodaniu calosc nabierze wyrazu a efekt bedzie naprawde dobry. Podoba mi sie Pracuj dalej
Baton Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 Grrr... h4sh jak ty to robisz ? :P Model swietny :) Az nie chce mi sie myslec jak to bedzie wygladac jak skonczysz :D Apropo to w czym modelowales te pierwsze modele, umywalke, kibelek itp ?
h4sh Napisano 1 Grudzień 2004 Autor Napisano 1 Grudzień 2004 wszystko modelowane w modo. ufol, rzuku thx, przyjrze sie lukowi briowemu, a to ze troche okragly...coz z taka iloscia polygonow cudow nie zrobie, zreszta facet nie ma byc docelowo za stary...moze kolo 50.
krem Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 hmm... eee.. no swietna "geba".. nic wiecej raczej nie jestem w stanie powiedziec bo raczkuje dopiero w swiecie 3d.. no ale nie wydaje mi sie zeby cos takiego bylo proste :P
Dracools Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 Tylko ta taka fałda :) nad brwiami to taka jakoś prostopadła do tej drugiej przec co to troche wygląda jagby mu ktoś głowe pocioł:].
KLICEK Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 v 11 super czekam na cialko i stylizacje , trzymam kciuki bo styczen tuz tuz :)
h4sh Napisano 2 Grudzień 2004 Autor Napisano 2 Grudzień 2004 tez myslalem o tej faldzie.. ale po pierwsze nie bezdie jej wiadc bo jest pod czapka..nie wiem po co aj robilem ;], po 2 , tak bylo na zdjeciu ;]
tweety Napisano 2 Grudzień 2004 Napisano 2 Grudzień 2004 nie ma się do czego przyczepić ale to jabłko adama chyba powinno być bardziej spiczaste (naciągnieta skóra na chrząstce krtani daje ostre uwypuklenie). po za tym naprawdę porządnie wykonany model. GRATULUJĘ!!! :D
Pepe99 Napisano 7 Grudzień 2004 Napisano 7 Grudzień 2004 Model pierwsza klasa !!! Jak będziesz miał teksturkę to wrzucaj puki ciepła. Mam tylko pytanko JAK ZROBIC TAKIE CUDNE USZY ??!! :(((( Ja rzeźbie i rzeźbie i klops
h4sh Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 ucho sklada sie praktycznie z 2 waznych czesci- helix na zewnatrz i antihelix w srodku. Helix to litera C, antihelix - Y ;] Jest dobry tutorial, chyba antropusa jak wyrzezbic ucho. Ja to robie tak ze rysuje plaski polygon, na nim rysuje heix i antihelix, potem daje extrude.. i to wszystko
h4sh Napisano 24 Grudzień 2004 Autor Napisano 24 Grudzień 2004 Wigilijny update ;] http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=171376&posted=1#post171376 a tu daje sneak peak
Pionier Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 fajnie wyglada:) ubranie robiles symulatorem czy recznie?
krajat0r Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 praca super... nie moge doczekać się efektu końcowego...
Knysha Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 Hehe. Ostatni render w pyte hehe :). Pzdr. Wesolych Swiat :).
Batou Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 Na razie bardzo mi się podoba. Fajnie wymodelowana postać. Czekam na więcej.
olej Napisano 26 Grudzień 2004 Napisano 26 Grudzień 2004 Chcesz isc w strone karykatury czy realnej postaci??? Wydaje mi sie ze nogi ma ciut za krotkie??
h4sh Napisano 26 Grudzień 2004 Autor Napisano 26 Grudzień 2004 to am byc karykatura. nogi sa raczej za dlugie ;] ;]
h4sh Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 testowy render, 5 sekund maya software renderer narazie 0 tekstur, ale dodam jakies w miare subtelne (nadal ma byc stylizowane). Zalezy mi na szybkich renderach, wiec nie ma ani GI, ani raytracingu, ani wielokrotnych dmap, ani SSS.
olej Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 Swietne oczy. Cos mu sie z wasem stalo nie tak. Czekam na dalsze efekty. Ps. Duzo czasu to Ci chyba nie zostalo, powodzenia!
h4sh Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 taaa, jak sie mozna bylo tego spodziewac, przedluzam czas przeznaczony na animacje. Do konca tego miesiaca chce skonczyc wszystko oprocz animacji. Modeling skonczylem na czas, teraz tekstury, swiatlo, rig. W lutym bede animowal. btw. wasik nie skonczony ;] w wasik bedzie teksturka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się