Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 29
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

o! hyba jestem pierwszy!

 

narazie to tylko gembe żeśzrobił i jakomś czapke, ja tu narazie nie widze nic do komentarza, może jakbyś powiedział mniej więcej co to ma być to by sie coś dało rozkminić...

Napisano

UUFOL.... z księżyca spadłeś??? Masz watek wstawiony w poście H4sh.... :)

Mi sie podoba system pracy.... sam nie wpadłbym na to zeby facetowi buźkę pomalować, żeby okreslić rysy twarzy.... dzięki... :) walcz dalej... Do wiosny coraz mniej czasu ;)

Napisano
  • Autor

no to wlasnie ta "gembe i jakomś czapke" daje narazie do komentarza.

asblaze: rysowalem na zdjeciu nie zeby okreslic rysy, zeby okreslic jak najbardziej optymalna do animacji topologie...

Napisano

Model jest swietny :) nic dodac nic ujac . Bedzie kolejna piekna pracka w towim wykonaniu. gratulacje.

Napisano

troche mi łuki brwiowe nie podchodzą - jakieś takie napompowane ale może to dlatego że nie ma jeszcze na nich włosów oprócz tego to fajnie

Napisano

Twarz wydaje sie lekko napuchnieta, brak tu troche ostrych rysow charakterystycznych dla starszych ludzi, nie ma tekstury - mysle ze po jej dodaniu calosc nabierze wyrazu a efekt bedzie naprawde dobry.

 

Podoba mi sie

Pracuj dalej

Napisano

Grrr... h4sh jak ty to robisz ? :P Model swietny :)

Az nie chce mi sie myslec jak to bedzie wygladac jak skonczysz :D

Apropo to w czym modelowales te pierwsze modele, umywalke, kibelek itp ?

Napisano
  • Autor

wszystko modelowane w modo.

ufol, rzuku thx, przyjrze sie lukowi briowemu, a to ze troche okragly...coz z taka iloscia polygonow cudow nie zrobie, zreszta facet nie ma byc docelowo za stary...moze kolo 50.

Napisano

hmm... eee.. no swietna "geba".. nic wiecej raczej nie jestem w stanie powiedziec bo raczkuje dopiero w swiecie 3d.. no ale nie wydaje mi sie zeby cos takiego bylo proste :P

Napisano

Tylko ta taka fałda :) nad brwiami to taka jakoś prostopadła do tej drugiej przec co to troche wygląda jagby mu ktoś głowe pocioł:].

Napisano
  • Autor

tez myslalem o tej faldzie.. ale po pierwsze nie bezdie jej wiadc bo jest pod czapka..nie wiem po co aj robilem ;], po 2 , tak bylo na zdjeciu ;]

Napisano

nie ma się do czego przyczepić ale to jabłko adama chyba powinno być bardziej spiczaste (naciągnieta skóra na chrząstce krtani daje ostre uwypuklenie). po za tym naprawdę porządnie wykonany model.

GRATULUJĘ!!!

:D

Napisano

Model pierwsza klasa !!! Jak będziesz miał teksturkę to wrzucaj puki ciepła.

Mam tylko pytanko JAK ZROBIC TAKIE CUDNE USZY ??!! :(((( Ja rzeźbie i rzeźbie i klops

Napisano
  • Autor

ucho sklada sie praktycznie z 2 waznych czesci- helix na zewnatrz i antihelix w srodku. Helix to litera C, antihelix - Y ;]

 

Jest dobry tutorial, chyba antropusa jak wyrzezbic ucho.

Ja to robie tak ze rysuje plaski polygon, na nim rysuje heix i antihelix, potem daje extrude.. i to wszystko

Napisano

Na razie bardzo mi się podoba. Fajnie wymodelowana postać. Czekam na więcej.

Napisano

Chcesz isc w strone karykatury czy realnej postaci??? Wydaje mi sie ze nogi ma ciut za krotkie??

Napisano
  • Autor

to am byc karykatura. nogi sa raczej za dlugie ;] ;]

Napisano
  • Autor

testowy render, 5 sekund

maya software renderer

 

 

narazie 0 tekstur, ale dodam jakies w miare subtelne (nadal ma byc stylizowane). Zalezy mi na szybkich renderach, wiec nie ma ani GI, ani raytracingu, ani wielokrotnych dmap, ani SSS.

Napisano

Swietne oczy. Cos mu sie z wasem stalo nie tak. Czekam na dalsze efekty.

Ps. Duzo czasu to Ci chyba nie zostalo, powodzenia!

Napisano
  • Autor

taaa, jak sie mozna bylo tego spodziewac, przedluzam czas przeznaczony na animacje. Do konca tego miesiaca chce skonczyc wszystko oprocz animacji. Modeling skonczylem na czas, teraz tekstury, swiatlo, rig. W lutym bede animowal.

 

btw. wasik nie skonczony ;] w wasik bedzie teksturka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności