Napisano 29 Listopad 200420 l wip glownego bohatera. Luxology Modo watek http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=160610&posted=1#post160610
Napisano 29 Listopad 200420 l o! hyba jestem pierwszy! narazie to tylko gembe żeśzrobił i jakomś czapke, ja tu narazie nie widze nic do komentarza, może jakbyś powiedział mniej więcej co to ma być to by sie coś dało rozkminić...
Napisano 29 Listopad 200420 l UUFOL.... z księżyca spadłeś??? Masz watek wstawiony w poście H4sh.... :) Mi sie podoba system pracy.... sam nie wpadłbym na to zeby facetowi buźkę pomalować, żeby okreslić rysy twarzy.... dzięki... :) walcz dalej... Do wiosny coraz mniej czasu ;)
Napisano 29 Listopad 200420 l Autor no to wlasnie ta "gembe i jakomś czapke" daje narazie do komentarza. asblaze: rysowalem na zdjeciu nie zeby okreslic rysy, zeby okreslic jak najbardziej optymalna do animacji topologie...
Napisano 29 Listopad 200420 l Oj H4sh widze ze cierpisz na brak komentarzy ;) no wiec v7 bardzo mi sie podoba , pomijam topologie bo jest dobra ;) czek@m na wiecej
Napisano 1 Grudzień 200420 l Model jest swietny :) nic dodac nic ujac . Bedzie kolejna piekna pracka w towim wykonaniu. gratulacje.
Napisano 1 Grudzień 200420 l troche mi łuki brwiowe nie podchodzą - jakieś takie napompowane ale może to dlatego że nie ma jeszcze na nich włosów oprócz tego to fajnie
Napisano 1 Grudzień 200420 l Twarz wydaje sie lekko napuchnieta, brak tu troche ostrych rysow charakterystycznych dla starszych ludzi, nie ma tekstury - mysle ze po jej dodaniu calosc nabierze wyrazu a efekt bedzie naprawde dobry. Podoba mi sie Pracuj dalej
Napisano 1 Grudzień 200420 l Grrr... h4sh jak ty to robisz ? :P Model swietny :) Az nie chce mi sie myslec jak to bedzie wygladac jak skonczysz :D Apropo to w czym modelowales te pierwsze modele, umywalke, kibelek itp ?
Napisano 1 Grudzień 200420 l Autor wszystko modelowane w modo. ufol, rzuku thx, przyjrze sie lukowi briowemu, a to ze troche okragly...coz z taka iloscia polygonow cudow nie zrobie, zreszta facet nie ma byc docelowo za stary...moze kolo 50.
Napisano 1 Grudzień 200420 l hmm... eee.. no swietna "geba".. nic wiecej raczej nie jestem w stanie powiedziec bo raczkuje dopiero w swiecie 3d.. no ale nie wydaje mi sie zeby cos takiego bylo proste :P
Napisano 1 Grudzień 200420 l Tylko ta taka fałda :) nad brwiami to taka jakoś prostopadła do tej drugiej przec co to troche wygląda jagby mu ktoś głowe pocioł:].
Napisano 1 Grudzień 200420 l v 11 super czekam na cialko i stylizacje , trzymam kciuki bo styczen tuz tuz :)
Napisano 2 Grudzień 200420 l Autor tez myslalem o tej faldzie.. ale po pierwsze nie bezdie jej wiadc bo jest pod czapka..nie wiem po co aj robilem ;], po 2 , tak bylo na zdjeciu ;]
Napisano 2 Grudzień 200420 l nie ma się do czego przyczepić ale to jabłko adama chyba powinno być bardziej spiczaste (naciągnieta skóra na chrząstce krtani daje ostre uwypuklenie). po za tym naprawdę porządnie wykonany model. GRATULUJĘ!!! :D
Napisano 7 Grudzień 200420 l Model pierwsza klasa !!! Jak będziesz miał teksturkę to wrzucaj puki ciepła. Mam tylko pytanko JAK ZROBIC TAKIE CUDNE USZY ??!! :(((( Ja rzeźbie i rzeźbie i klops
Napisano 10 Grudzień 200420 l Autor ucho sklada sie praktycznie z 2 waznych czesci- helix na zewnatrz i antihelix w srodku. Helix to litera C, antihelix - Y ;] Jest dobry tutorial, chyba antropusa jak wyrzezbic ucho. Ja to robie tak ze rysuje plaski polygon, na nim rysuje heix i antihelix, potem daje extrude.. i to wszystko
Napisano 24 Grudzień 200420 l Autor Wigilijny update ;] http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=171376&posted=1#post171376 a tu daje sneak peak
Napisano 24 Grudzień 200420 l Na razie bardzo mi się podoba. Fajnie wymodelowana postać. Czekam na więcej.
Napisano 26 Grudzień 200420 l Chcesz isc w strone karykatury czy realnej postaci??? Wydaje mi sie ze nogi ma ciut za krotkie??
Napisano 3 Styczeń 200520 l Autor testowy render, 5 sekund maya software renderer narazie 0 tekstur, ale dodam jakies w miare subtelne (nadal ma byc stylizowane). Zalezy mi na szybkich renderach, wiec nie ma ani GI, ani raytracingu, ani wielokrotnych dmap, ani SSS.
Napisano 3 Styczeń 200520 l Swietne oczy. Cos mu sie z wasem stalo nie tak. Czekam na dalsze efekty. Ps. Duzo czasu to Ci chyba nie zostalo, powodzenia!
Napisano 3 Styczeń 200520 l Autor taaa, jak sie mozna bylo tego spodziewac, przedluzam czas przeznaczony na animacje. Do konca tego miesiaca chce skonczyc wszystko oprocz animacji. Modeling skonczylem na czas, teraz tekstury, swiatlo, rig. W lutym bede animowal. btw. wasik nie skonczony ;] w wasik bedzie teksturka
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto