Nemrod Napisano 7 Grudzień 2004 Napisano 7 Grudzień 2004 Witam Chcialem zaprezentowac moja ostatnia animacje-wprawke, tym razem z "gry aktorskiej" ;) Otoz animacja jest robiona w calosci tlyko pod sciezke dzwiekowa - staralem sie zeby jakos sensownie oddac charakter wypowiadanego tekstu. Dla tych co nie za bardzo z jezykiem "lenguidż", w duzym skrocie o tresci: - koles opowiada jednym tchem caaala liste wykroczen drogowych, jedno po drugim. Sciezka dzwiekowa jest bodajze z filmu "Klamca Klamca" z J. Carreyem. http://www.nemrod3d.republika.pl/5800.mpg (~1,5 MB) No i tradycyjnie prosze o komentarze :)
asblaze Napisano 7 Grudzień 2004 Napisano 7 Grudzień 2004 Man.... jestem pod wrażeniem :))))) wiedziałem że skądś znam to "ciało" ??? Tutorial tez niesamowity... czeka w kolejce na realizacji ;) Wielkie ukłony i gratulacje ;)
Marcin Napisano 7 Grudzień 2004 Napisano 7 Grudzień 2004 niezle niezle ;) powiedz cos o tym ... ile to robiles ... itp ...
Nemrod Napisano 7 Grudzień 2004 Autor Napisano 7 Grudzień 2004 powiedz cos o tym ... ile to robiles ... itp ... Calosc jakies dwa dni (takie normalne, nie 24h przed kompem) - z czego render to 6,5 godziny. Sama animacja ciala zajela mi moze jakies 6-7 godzin, potem zabawa z tworzeniem i animacja morphow oraz animacja oczu czyli otwieranie, zamykanie, ruchy galek - a dodatkowo sciskanie i rozciaganie kazdej galki osobno - przy tej rozdzielczosci slabo widac, ale tak jest. Jako ze morph dzialal tylko na same usta, ekspresje i wyraz twarzy staralem sie uzyskac wlasnie za pomoca oczu. W koncu oczy to zwierciadlo duszy, nie? ;) P.S. Tak, cialo ludzika jest to samo co w moim tutorialu.
Reanimator Napisano 7 Grudzień 2004 Napisano 7 Grudzień 2004 Niedlugo napisze do Ciebie Atari ;) Fajnie, ale - jezeli mialbym sie czepic - calosc troche plywa, jest jeden wielki ruch, nawet w momentach, gdy 'przyciska'. Poza tym koles na poczatku 'rapuje' i opowiada z wielka pasja, jak najwspanialsza przygode zycia, a chyba o co innego chodzilo ;) Takze gra aktorska najmniej mi sie tutaj podoba :) Oczy dziwnie lataja w rozne strony i zamiast skokowo obracaja sie plynnie. A najwiekszym ZONKiem jest to, ze Twoja postac ANI RAZU nie mruga :) W pewnych momentach az boli... P.S. W jakim tutorialu, przepraszam bardzo?
Luke3D Napisano 7 Grudzień 2004 Napisano 7 Grudzień 2004 niezłe, ale mi sie zdaje że ma troszke za szybkie ruchy
asblaze Napisano 7 Grudzień 2004 Napisano 7 Grudzień 2004 Waśnie na tym polega dowcip z postacią animowaną ;) Nie musi mrugać... Nie musi sie wolno ruszać... Moim zdaniem charakter postaci został dokładnie oddany. Ale to tylko moje zdanie ;)
Reanimator Napisano 7 Grudzień 2004 Napisano 7 Grudzień 2004 Tak sobie mozna tlumaczyc, ale z pewnoscia nie dodaje to postaci wiarygodnosci, a juz w w tym przypadku nie widze zadnego uzasadnienia, dlaczego mialaby nie mrugac. Tym bardziej, ze autor sam pisze: "ekspresje i wyraz twarzy staralem sie uzyskac wlasnie za pomoca oczu". :) "Nie musi sie wolno ruszać..." Tego to juz nie rozumiem, bo niczego takiego nie sugerowalem. ;)
Reanimator Napisano 7 Grudzień 2004 Napisano 7 Grudzień 2004 Ups, I did it again. ;) edit: azblaze, Twoj avatar tak przyciaga moj wzrok, ze nie patrze na inne rzeczy;)
Nemrod Napisano 7 Grudzień 2004 Autor Napisano 7 Grudzień 2004 Niedlugo napisze do Ciebie Atari ;) Spoko, mam to juz za soba ;) Fajnie, ale - jezeli mialbym sie czepic - calosc troche plywa, jest jeden wielki ruch, nawet w momentach, gdy 'przyciska'. No przy takim monologu i w ciagu 10 sekund, ciezko mi bylo wcisnac gdzies miejsce na "wyciszenie". Poza tym koles na poczatku 'rapuje' i opowiada z wielka pasja, jak najwspanialsza przygode zycia, a chyba o co innego chodzilo ;) W tym wypadku moim celem bylo pokazanie jak gosc sie "rozkreca", na poczatku gada beztrosko, wrecz tylko wymienia i za kazdym nastepnym opisanym wykroczeniem coraz mocniej akcentuje i sie podpala. Oczy dziwnie lataja w rozne strony i zamiast skokowo obracaja sie plynnie. A najwiekszym ZONKiem jest to, ze Twoja postac ANI RAZU nie mruga :) Wiesz calosc trwa 10 sekund. TYLKO 10 sekund. I zwroc uwag ze koles czesto mruzy oczy prawie na maxa - to jak z czlowiekiem, jak czesto mruzysz oczy i nimi przewracasz, to rzadziej mrugasz (nie wysychaja). A mruga raz - na samym koncu, tuz po zajeciu pozycji koncowej :) A co do plywania wzroku - to tylko raz wywraca plynnie oczami (robiac taki ruch nad glowa) - a przy reszcie ruchow galek staralem sie oddac takie "patrzenie w proznie", jak to zazwyczaj jest przy rozmowie przez telefon, jak nie ma na czym zawiesic wzroku. P.S. W jakim tutorialu, przepraszam bardzo? http://www.animacja.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=16 I dzieki za uwagi! :)
ChaoSMakeR Napisano 7 Grudzień 2004 Napisano 7 Grudzień 2004 fajne fajne :) jak na moje to animka udana bo chyba wiecej pokazac tam zabardzo niemozna :)
Leru Napisano 7 Grudzień 2004 Napisano 7 Grudzień 2004 świetna animacja, jak również i szczegółowy tutorial super robota :)
Baldack Napisano 7 Grudzień 2004 Napisano 7 Grudzień 2004 ciekawe..jeszcze nie ogladalem .... no naprawde fajne(juz obejrzalem):D
Traitor Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 Animacja na wysokim poziomie, ale sam model slaby, malo ciekawy.
Webmaster Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 Jak jesteś początkującym : to dość dobrze Jak jesteś Najleprzy: TO b.słabo (Chodzi mi czy jesteś dobry czy słaby w 3ds max)
chveti Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 webmaster - no comment for you... praca po prostu jest ładna :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się