Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 156
  • Wyświetleń 20,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

modyfikator normal, albo z poziomu editpoly - zaznaczasz wszystkie scianki i flip.

 

edit

tak przy okazji - siateczka Bzyka najładniejsza moim skromnym zdaniem ;)

Napisano

dzieki zaraz bede lukalco z tego wyjdzie:)

 

edit

tak przy okazji - siateczka Bzyka najładniejsza moim skromnym zdaniem ;)

 

bo mojej nie widziales;);)

Napisano

ja w siatke Bzyka wpatrywałem się dobre 15 minut jak ją pierwszy raz zobaczyłem, ona jest wręcz perfekcyjna :) idealny kompromis pomiędzy gęstością siatki a szczegułowością, coś pięknego :D

Napisano

Fakt- bzyczący brumbrumek zdecydowanie najlepszy :). (konkurenci brać się do roboty ;) )

Napisano
  • Autor

wow TNX:) troche musialem meshow sobie poogladac zeby sie dotego wogole zabrac ale mysle ze nie jest zle :) choc to pierwszy tego typu hihi.

dobra odchylek czesc dalsza. ze odchudzilem troszke(czyli jakies 250tri) nadwozie bze utraty chyba jakosci to wzamian bedzie klamka wymodelowana w low chyba :D jak na renderach sie bedzie dobrze spisywac to ja zostawie. i tam jeszcze pare pierdul jeszcze podwozie do zrobienia takie na szybko nad lampami sie zastanawiam czy beda czy uda mi sie takstura to napedzic no zobaczymy choc jeszcze mam jakies 2000 wolnych

capture3.jpg

Napisano

witam!! kolejne poprawki

karoseria (sama bez opon i felg) ma 3800face

karoseria+kola=12000facow:(

Napisano

Nielot007, na twoim miejscu więcej poly zainwestowałbym w poprawę karoserii a z kół troche odjął...

 

pozdrawiam

 

P.S. swojej siatki już nie poprawiam bo to by było trochę nie fair w stosunku do Bzyka, co najwyżej zmęcze jeszcze jakieś rendery :)

Napisano
  • Autor

poprawiaj dlaczego nie czy to zabronoine przeciez to nie konkurs. tylko zabawa i sprawdzenie siebie samego czy da sie ograniczyc :).

Napisano

sikham, gdzie ja tam bede takim specjalista dupe na gg zawracal, no weno pomsyl chlopie ;). moze sobie strzele taki samochodzik w ferie:)

Napisano
  • Autor

hehe specjalistia :D.

a ja sie zastanawiam jak...

1.to zamapowac ale to najmniejszy problem.

2.zrobic texture czyli co trzeba namalowac a co nie :D

3.i jak to zaimportowac/ wyexportowac do jakiejkolwiek gry.

 

narazie mam a dokladniej udalo mi sie go przeniesc do maxa z hardedegesami i quadami to juz cos teraz dalej. I takie tepe pytanko odemnie czy ktos juz exportowal taki model do jakiejkolwiek gry hihi. wiec poprostu mam problem banalny czy lepiej go zrobic jako pojedynczy obiekt i teksturowac zataczowac wszystko i teksturowac czy tylko wystarczy jeden material znaczy tekstura i kazdy element osobno unwarpnac ??

Napisano
  • Autor

no TNX Klicek problem w tym ze niemam GTA a ja wogole niemam zadnej gry z autkami :D jedynie starcraft gdzies sie tam wala po dysku o i wczozraj sciagnolem jakas free Racer nic nadzwyczajnego no ale bede cos mieszal moze sie uda.

Napisano

hmm nie wiem czy dobry pomysl ale mozesz zrobic tak export do 3ds > import w milkshape>convert na smb

Potem sciagasz hl2 modelel viewer i wlaczasz swoj model wyglada podobnie jak w enginie , ale glowy nie daje sobie sciac bo to taki wymysl na szybko :)))

Napisano
  • Autor

no zobacvzymy narazie dirtem musze jakos wypalic texturki i to pokolorowac moze cos z tego wyjdzie i ze texturka 1024x1024 tez starczy miejsca :) na wszystko...

Napisano

Ale fajny post (a w zasadzie "psot")

 

Bzyku - robisz w końcu te klosze lamp? ;>

Napisano

W sumie dobry pomysl zebyscie dali screeny z tego jak to wyglada w grze:). Albo dac pliczek i jak ktos chce to sobie wrzuci do gta3 tak jak mowi Klicek.

Napisano
  • Autor

nic nie zrobilem narazie wnetrznosci lam ni bedzie bo zblizyl bym sie chyba wtedy do 15.000 a teraz mam niecale 13.000 i wsumie jeszcze niewiem ile to bedzie mialo bozawsze znajdzie sie cos co mozna poprawic :) ale dzisiaj mysle ze cos zrobie i pokaze jak wyglada teraz siatka okrojona :).zarz ktos napisze ze i tak duzo :D.

 

ps.mialem problemik gdzie po zaimportowaniu do maxa wychodzil bug na poczatku mysalem ze to tylko blad exportu/importu a wyszlo na dobrm koncu ze to za sie zknozilem siatke i byl tam taki malutki point tyle ze w XSIu nie bylo tego colerstwa widac max byl bardziej czuly na punkcie takiego czegos :) no ale znalazlem i naprawilem.

a wygladalo to tak.

 

hondabr2.jpg

Napisano
  • Autor

sikham bo na rendzerze to tego tak bardzo nie bylo widac jak w viewporcie(cla okolica wygladal jak jedna wielka czarna plama) i tak szukalem powodu az znalazlem blad.

 

dobra poprawione i o inne wszystko zaimpotrowane co tylko bylo mozliwe. teraz tylko teksturka kolor chyba czerwony i decal'e.narazie tylko do wersji do rendringu zrobie a potem bedzie trzeba dodac cieniowanie hymmm chyba jakos tak :D

br3.jpg

Napisano
  • Autor

no i poczatki tekstury he ciekawe przezycie :D.tego tribala z maski wywale bo jako nie pasuje i strasznie wyglada

 

hondacol.jpg

hondacol2.jpg

Napisano

wow, no to chyba mnie jednak zainspirowałeś do zabawy teksturkami, moze być fajny efekt :D

Napisano
  • Autor

bede rewolucyjny przypadkiem sciagnolem sprawdzilem i mi sie spodobalo. moja hondka w pelnym 3d wymagany tylko plugin dla quickime'a

FBX plugin

 

a potem moja honda

 

skroty pod 'h' jakby ktos nigdy nie odpalil pdfa :D

Napisano

"moja honda" nie działa, cos sciaga sie zle ;/

czy to ma tylko 8 KB?

Napisano
  • Autor

o dziala ale nie mam pojecia czemu nie przez przegladarke :( hym flashget ciagnie ladnie no ale cuz cos mieszaja z lycosem

to mirrorek:http://bzyku.netrulon.com/hondzia_3d.zip

Napisano

Dobry Boże cóż za paskudne auto ;)

 

Niestety dopiero teraz zauważyłem ten temat. Dobrze wam idzie szczególnie Bzykowi... tylko ta „kalkomania”...

Kolor lakieru też mi średnio podchodzi ale nawet jak by karoseria była ze szczerego złota auto wyglądało by fatalnie (taki już jego urok)

No cóż... to by było na tyle póki co.

Napisano

Botou -auto nie jest paskudne -ono jest obrzydliwe.Heheheh.

Ale Oni to modeluja ,ze mi szczena opada.

Napisano

Jak to mowia wszystko da sie luic i w kazdym brzydkim kaczatku jest cos pieknego :) , mi osobiscie ten model samochodu sie absolutnie nie podoba :) ale modeliki wyszly bombowe , gratulacje.

Napisano
  • Autor

cos mnie pokusilo i jednak zrobilem przednie lampy. miala byc tekstura no ale z powodu wyboru przez loozacka fury ;) do ktorej znalez zdjecia w wiekszej rozdzialce niz 640x480 i to juz by byl cud hihi to tak szukalem ze nie znalazlem nic oprosz paru zdjec tej hondziny ale fajnych pare tuningow sie trafilo :D i dlatego zainspirowalo mnieto do zrobienia lampek soczewkowych mysle ze jeszcze dzisiaj jakis teksturki na to zkompletuje.

 

lampki.jpg

 

ps. tak sie smiejecie z tego ale jak znalazlem te zdjecia to nabralem respektu do beata bo jest to wielkosci smarta I napewno mniejsze niz minicooper a maluch to ciezarowka do niej :D.

 

today.jpg

todayb.jpg

Napisano

respekt... qrczaki auto akurat dla Japończyków i ich zatłoczonych ulic :)

a światelka wypass :D

Napisano
  • Autor

no i ja juz koncze ile mozna jeszcze tylko poprawie teksture kierunków bo wiac co sie dzieje i to bedzie moj final...

 

3kolory_honda.jpg

3kolory_honda2.jpg

Napisano

brawa dla tego pana :D nie spodziewałem się takiego efektu przy tak niskiej ilości face'ów, teraz czekam tylko na jakiś ładniejszy renderek i jakieś ciekawe odbicia w lakierze :)

 

pozdrawiam

 

P.S. zobacz czy nie lepiej by wyglądało gdybyś kolor felg dopasował do koloru tribala na boku auta (np. niebieski tribal = niebieskie felgi)

Napisano

Eeee szkoda slow, co ja tu wogole robie, ? teraz musze poprawic swiatla(przod, tyl) poprawic rowki tu i owdzie, dorobic jakies naklejki, o teksturowac "to i tamto" :/ szlag by to

23.jpg

Napisano

uuu widzę, że chyba tylko ja nie będe miał wnętrza :)

 

pozdrawiam

 

P.S. jakby nie patrzeć to chyba pierwsza mini-bitwa doprowadzona do końca...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności