SansSerif Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 taki tam speedzik. lazienka w domu nad norweskim fjordem :> day night
buczer Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 0 konsekwencji, nic sie nie pokrywa, zadnej logicznej zasady, ... zupełnie nie wim dlaczego mi sie podoba ;/
Sypo Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 Mnie to wnętrze ujęło - stonowane, i...betonowe:)
Piotr Dobosz Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 mi sie tez podoba starsznie ale wedlog mnie tekstura tego jakby blatu pod zlewem wyglada na troche rozciagnieta:( choc pewnie ma tak byc ale ogolnie swietnie:)
Piotr Dobosz Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 pozatym po co palic lampke ta poprawej w dzien:)? szkoda energi:)
Marcin Y Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 mnie się podoba wzornictwo bo powiedzmy mam takie zapędy minimalne... ;) natomiast dzienny shoot nie przekonuje - ani oświetlenie [pionowa lampa a światło jakby to była jedna żarówka]. Nocny strzał lepszy aczkolwiek tu troszkę tło za oknami jest hmm.. Pozatym szczerze mówiąc jakbym miał taki widok za oknem to chciałbym w łazience okno mieć spore ;) zakładam że to dom gdzieś po prostu a nie blok ;) no ale to speed więc luzy ;) tylko też bym poprosił ile czasu to robiłesz szeryfie ;)
SansSerif Napisano 9 Grudzień 2004 Autor Napisano 9 Grudzień 2004 nie betonowe tylko marmurowo-trawertynowe. wizualka troche przeklamuje bo pomieszczenie jest dosc ciasne a kamewra umieszczona kilka pokoi dalej :). wiec oswietlenie dzienne jest chyba w miare naturalne, rozswietla je sciana z wc i bidetem. okna sa od sufitu do podlogi tylko je zaslaniam (sic! :D) by zaspokoich potrzebe klienta ktory chce miec wieka umywalke z blatem no i ten... design byl istotny ;) speed w mojej skali to 2-3 dni. render time sceny nocnej 2.56h na p4 3.0 2gb i 4.16h sceny dziennej na p4 2.8 512mb. tu istotny byl ram bo irmap miala rozmiar ponad 400mb. to i tak w miare szybko bo aa to tylko fixed 1. wszystko we vry oczywiscie.
buczer Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 hmm...no okna w nocy odbijaja wnetrze. skopałes :P podobno gigantyczne płyty trawertynu dałes. sa takie wielkie?
Sypo Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 hmmm właśnie to miałem na myśli...:P trawertynowo-marmurowe:):)
ma_ry Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 bardzo ladny render - ale nie pokazuje rzeczywistosci, łazienka (na renderach) wydaje się co najmniej salonem kapielowym, lub łazienkowym aneksem sypialni, natomiast według rzutu jest to tylko typowa lazienka- na oko 220x380cm. 61 cm przed miską ustępową - tylko 1 cm więcej niż wymaga norma - hmmm zabieg rodem z TBS, mało pasuje do luksusowej (w domyśle-bo w koncu ten trawertyn bedzie kosztowal, w takich ogramnych plytach, krocie) willi nad fiordem. szkoda, że zasłonileś te okna, ale skoro klient tak chciał. temat - swoją drogą - pozazdrościć.
SansSerif Napisano 9 Grudzień 2004 Autor Napisano 9 Grudzień 2004 ma-ry bo to jest maly salon kapielowy 420x330. na dole masz sypialnie a po lewej garderobe. ujecie nie jest realistyczne bo realistycznie nie ustawisz kamery w tak malym pomieszczeniu, no i glowna zasada to "sprzedajemy ludziom marzenia" :D 61cm od wanny do krawedzi kibla to nie jest malo, w kazdym badz raie wiecej niz 61cm od sciany ;). alternatywa bylo (tak zakladal architekt budynku) umieszcznie kabiny w gornym lewym rogu ale tam scianka ma tylko 75cm wiec wchodzi tylko cylindryczna kabina narozna zachodzaca na okno (okna -fixy) , umywalka (dozo mniejsza)natomiast musialaby byc podwieszona na scianie pomiedzy oknami. ale to i tak wszystko kupa bo klient sobie sam juz kupil inne sprzety, ktore nijak sie nie maja do tego konceptu :]
kuback Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 bardzo fajne ,świetny klimat.... i uważam że co niektórzy się czepiają dla zasady ...
ma_ry Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 330 szerokości - na rzucie jest 100 (szerokość blatu) + 132 (odl. od blatu do ściany w najszerszym miejscu), to mi wychodzi 232...pewnie 100cm się gdzies zgubiło ; )
SansSerif Napisano 9 Grudzień 2004 Autor Napisano 9 Grudzień 2004 to raz jeszcze. od okna do sciany za kiblem jest 214cm a od sciany z oknami do sciany prysznica 232cm. mowilem ze mala :D
ma_ry Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 przepraszam - bezsensu się czepiam - projekt b. ładny. temat - jak z bajki pozdrowienia
buczer Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 .... i uważam że co niektórzy się czepiają dla zasady ... eee...tam. na rzucie brakuje 2 kresek przy oknach. ;)
boba Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 eee tam... ta lampka po prawej jakoś tak dziwnie świeci - czy to przypadkiem nie jest przeskalowanie po jednej osi "omni" :> no i w tym dziennym renderze tak mocno odbija sie kiblelek w kamieniu ;) hehe, no poza tym to ladnie, ladnie :) sprytne z tym odsunieciem kamery ...acha 1. ta wnęka pod zlewem, taka ciemna jakaś 2. tak mi sie teraz o tym lustrze spostrzegło - nie wiem czy miales mozliwosc wyboru jego lokalizacji czy nie - bo niby przy umywalce, ale zeby sie w nim przeglądnąć przy goleniu to sie trzeba za tę lampke wychylać jakoś chyba... pozdrawiam, czepiajacy sie głupot miki
IronMacko Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 Co tu duzo pisac - robic samemu takie rendery w ciagu 3 dni - miec kase zeby moc je komus zlecac - kupic sobie dom przy fiordzie, zeby miec co zlecac To takie moje wlasne Bożo Narodzeniowe zyczenia Pozdrawiam, praca bardzo fajna.
biglebowsky Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 Wlasnie ten fiordzik za oknem jakos w calosci nie siedzi, robi za fototapete a poza tym - glanc, pikniusio.
buczer Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 no dziwne te fiordy... w nocy góra sie zmniejsza :)
Bill Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 Nasilone ruchy tektoniczne (dzien/noc) wskazuja na teren zagorozny trzesieniami ziemi. Proponuje osadzic lampke w jakims stojaku metalowym ;) Generalnie surowe i piekne!
Gość ma+ Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 no dziwne te fiordy... w nocy góra sie zmniejsza :) :D hehehe ... peter, za to cie chłopie lubię ... a co do pracy... to projekt bardzo fajnie przemyślany i wykonany. jedyne co mnie troche drażni to widoczek za oknem (w dzień) i lampa z lewej strony (a konkrentie jej mocowanie), no ale skoro właściciel już ją kupił ... ogólnie na poziomie.
LHT Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Fajne, realistyczne (mnie taki realizm już zadowala) fajne materiałki i klimacik. Daj wielkie lustro nad wanną będzie widać przeciwległą ścianę (tak dla zwiekszenia treści renderu, pomijając poprawność kompozycji) :-)
Maf Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 sanserif, zapodalbys mi ta scena? i czym renderowales? fajny efekt chce zobaczyc jak to osiagnac:)wiec jak?
Quadysz Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Serifie - sorki za maly ot ale moglbys krotkimi slowy opisac wyzszosc Vray nad Mray? co do pracy - wizualka super, projekt... jak dla mnie za surowy i lustro mi nie pasuje tam gdzie jest... w sumie to sama lazienka jest fajna - dla samuraja hehe greets
Marcin Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 sanserif, zapodalbys mi ta scena? i czym renderowales? ja tez bym ci dal wszystkie komercyjne prace ;) a czym renderowane mozna sie domyslic ...
fotoas Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Maf_ nie przeginasz ?rece mi opadaja jak widze takie propozycje....:( Quadysz_ nie tu takie dyskusje. Przywoluje do porzadku, to dzial Arch, filtruj mysli. Marcin_ tu sie nie trzeba domyslec, przeciez Sans napisal czym renderowal i mniej wiecej jak. Sans_..swietny koncept projekt.Szkoda ze speed, malo detalu. Ciagle surowo ale daje rade. Jesli chodzi o render, wydaje mi sie ze szadery kuleja i to z prostej zapewne przyczyny.Max nie ma szaderow, a te co wprowadzil Mental to jeszcze takie nie do konca dobrze polaczone. Material to co innego niz szader i to kuleje w wizce moim zdaniem.No i te nocne ujecie w oknach cos nie teges, powinno sie wsio odbijac w szkle.Bankowo:) Strasznie mala ta lazienka/WC..mieszkajac tam zrezygnowalbym z WC,..albo poprzesuwal sciany.Ciasno jak na taki luksusowy wystroj. Jak dla mnei gryzie sie to z zasadami, ale pewnie klijjjjjent mial racje:) Dam glowe ze w praktyce wlasciciel bedzie wchodzil stopami w ta wneke zeby sie umyc a ze wneka nie jest na poziomie ziemi bedzie to troszke nie wygodne. a tak poza tym to sweeeeeeet pozdrowka FotoAs
Quadysz Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Quadysz_ nie tu takie dyskusje. Przywoluje do porzadku, to dzial Arch, filtruj mysli. YES SIR!! sorki ale tak mnie jakos naszlo bo z tego co obserwowalem szeryfa to robil chyba w mentalu... greets z ta wneka to racja... kopiac 500 razy nie zwroci na to uwagi za 501-wszym sie wqrzy - chyba ze zrobisz tam takie fajne wyciecia na palce od nog hehe
SansSerif Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 przeciez napisalem ze vray. fotoas nie wiem jak nowy mental radzi sobie z gi dla wnetrz ale jak sobie przypomne przjescia z brazilem z przed kilku lat, jakies testy z finalrenderem i radiosty viz4 to dochodze do wniosku ze w ogole przy gi indoor shadery traca swoje wlasciwosci (jesli to co jest w maksiu mozna nazwac shaderami). czajnik na plane z directlightem zawsze dobrze wyjdzie, w indoor gi juz nie. co do projektu to juz wyladowal w szufladzie z calkiem prozaicznego wzgledu, gupi norweg kupil sobie sam sprzety o calkiem innych parametrach ktorych sie nie da uzyc w tym kocepcie. ale wneka na prysznic miala miec delikatny spadek z odplywem, bez brodzika. w koncu to domek na lato - patrz nizej :> no ale ciekawie bylo. fota z budowy dla podniesienia emocji, 600 km na polnoc od oslo, lodowce morze i te sprawy :D
Virk Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 oj rozmazala ci sie tekstura kamieni i przeskalowales troche drzewa, ale traktor wyszedl ci swietnie ..hehehe :)) powaznie mowiac, to mi sie lazieneczka podoba.. pozdrawiam
Batou Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Jak zawsze pierwsza klasa. Niema się do czego przyczepić.
Marcin Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 taki tam speedzik. haha b. smieszne ;) ci wszystko tak wychodzi ... jak bys klocek postawil na planie to tez by fajnie wygladal ... ;) ale projekt pierwsza klasa ... troche przeobraza na punkcie tej przestrzeni ...
buczer Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 bedzie mozna zobaczyc kolejna wersje projektu?
Falcrum Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Jestem pełen uznania :) Jak zawsze dobra robota ;) Pozdr
ChaoSMakeR Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 pracka wyglada fajnie ale lazienka mi sie niepodoba :) troche bym sie nieswojo czul kapiac sie przy oknie :)
Martin Day Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Witam, Ja sie troszke poczepiam zeby nie bylo za miodowo :p Rama prawego okna jest ciemniejsza od lewej (chyba nie bylo to zamierzone) Bardzo razi mnie to lustro. Stoi tam ni z gruch ni z piertuchy. Nad umywalka jest okno a w lustrze nie wygodnie sie przegladac. Jak ktos sie goli albo wyciska sobie pryszcze to lepiej mniec lustro nad umywalka. W sumie nie znam sie szczegolnie na projektowaniu ale to chyba standard. Moze lepiej bylo by zamienic wanne i umywalke miejscami i dac lustro na scianie na prawo od okna. Nawet kompozycyjnie bylo by to lepiej wywazone. Ale to znowu powoduje inne bezsensy. Poza tym projekt juz lezy w szufladzie i pewnie nie chce Cie sie do niego wracac ;) Poza tym technicznie i ogolnie jakosciowo swietne. Moze troszke pierdolek by sie przydalo. Podziwiam i pozdrawiam
buczer Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 no to ja z polemika ;) martin: własnie sposob postawienia lustra imo jest najbardziej intrygujacym momentem, reszta jest dosyc standardowa jezeli chodzi o "wypas kibel" i mozna podawac tysiace podobnych jezeli chodzi o dizajn wnetrza. wiem ze to pierdoły ale dla mnie to wnetrze ma swój bardzo indywidualny charakter w odroznieniu od tego tysiaca (oczywiscie nie tylko przez felerne lustro ;). a z praktycznych powodów dla ktorych wolałbym lustro z boku to : fiordy (chyba jednak bardziej wole niz pryszcze ;) ,poza tym to trzecie okno jak dobrze rozumiem i kompozycyjnie jest git. edit: przesadziłem. tysiaca bym nie znalazł, za ładne.
kuback Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 oby więcej takich prac i takich dyskusji :) ... zainspirowało mnie i postaram się też coś przedstawić... ale napewno nie będzie aż tak dobre ... pozdrawiam
Gość HUSKY Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 fajna pracka ciekawy render pomysł troche oklepany ale tego sie nie wolno czepiac. Przyczepiłbym sie umywalki taka nierealistyczna troszku ale ogólnie is GOOD VERY GOOD
Gość cs1x Napisano 27 Grudzień 2004 Napisano 27 Grudzień 2004 tak wlasnie powinna wygladac dobra wizualizacja... niski poklon
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się