w!e8 Napisano 9 Grudzień 2004 Share Napisano 9 Grudzień 2004 Witam! Postanowiłem pokazać szerszej publiczności głowe postaci...tworzonej specjalnie pod nasze demo. Obiekt to tylko 5k poly. Zapraszam do wypowiedzi http://www.icpnet.pl/~komputerowy/officialscreen.jpg [screeny w pierszym rzędzie wydają sie nie naturalne ponieważ dałem za mocny specular. następne są odpowiednio skorygowane...] Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 9 Grudzień 2004 Share Napisano 9 Grudzień 2004 hmm no to jesli to bedzie do gry to fajnie wyglada :) na glowe zuzyles tyle poly co ja normalnie sie uzywam na 2-3 postacie no ale pewnie taka jest specyfikacja :) ladna glowka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano 9 Grudzień 2004 Share Napisano 9 Grudzień 2004 Ilości poli komentować nie będę, bo większość służy tylko do lepszego rozłożenia cieniowania, co można zastąpić mapą normalnych. Nad uchem to trzeba jeszcze popracować, nad geometrią jak i nad teksturą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal Napisano 10 Grudzień 2004 Share Napisano 10 Grudzień 2004 jeśli mowisz że głowa ma TYLKO 5k to ile będzie miała poastać - na moje to pomyliłeś działy :) bo trgo low poly nie mozna nazwać pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 10 Grudzień 2004 Share Napisano 10 Grudzień 2004 Przesadzacie. To nie jest dział low-poly, tylko game art. A gry z postaciami 15 - 25k są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w!e8 Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 10 Grudzień 2004 Dział nazwywa sie gameart-więc myśle że nadaje sie to tutaj, nikt nie zaznaczał że musi być low poly . Sceny budowane pod nasz engine będą miały 130-190k poly+efekty. Duża optytmalizacja powinna zrobić swoje. Niebawem wypuścimy jakieś małe techdemko enginu(czyli: dynamics shadows, spherical envirmoment mapping, multitexturing, particle system na voxelu, no i może pixel shader). Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 10 Grudzień 2004 Share Napisano 10 Grudzień 2004 No... hm... nie wiem czy to celowe jest, ale dziwnępołączenia siatki są na czole i ucho wygląda jak aliena ;) Jesli to zgodne z założeniami... to oki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neverwhere Napisano 10 Grudzień 2004 Share Napisano 10 Grudzień 2004 Hehe... nochal mu zrobiliscie kolego taki, ze o malo co nie pomylilem go z "Panem Kartoflem" :]... Poza tym, przy tej ilosci poly no to przynajmniej ucho da sie lepiej wymodelowac. Tym niemnej zapowiada sie obiecujaco... powiedz cos wiecej na temat tej pracy. Czy to bedzie tylko demo, jakas wolna impresja pt "ALLien SENSES", czy robisz(cie) to pod jakis wiekszy projekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 10 Grudzień 2004 Share Napisano 10 Grudzień 2004 no wlasnie bo tez jestem ciekaw :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w!e8 Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 10 Grudzień 2004 !!! EDIT !!! ALLien Senses jest to nazwa naszej grupy. Aha, owszem przyznam iż model zawiera kilka bugów. Co do textury to poprawie te widoczne przejscie koloru między uchem a brwią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke3D Napisano 10 Grudzień 2004 Share Napisano 10 Grudzień 2004 Jeżeli to jest do gry to powinieneś się POWAŻNIE zastanowić nad ilością POLY. Przecież takim czymś można wykarmić 1/4 armii klonów. Powodzenia w ucinaniu wierzchołków. PS. W paru miejscach siatka jest troszke..... nieprzyjemna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w!e8 Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 10 Grudzień 2004 heh, myśle iż niekoniecznie, ponieważ specyfika enginu na to pozwala:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się