w!e8 Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 Witam! Postanowiłem pokazać szerszej publiczności głowe postaci...tworzonej specjalnie pod nasze demo. Obiekt to tylko 5k poly. Zapraszam do wypowiedzi http://www.icpnet.pl/~komputerowy/officialscreen.jpg [screeny w pierszym rzędzie wydają sie nie naturalne ponieważ dałem za mocny specular. następne są odpowiednio skorygowane...] Pozdrawiam.
Hatred Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 hmm no to jesli to bedzie do gry to fajnie wyglada :) na glowe zuzyles tyle poly co ja normalnie sie uzywam na 2-3 postacie no ale pewnie taka jest specyfikacja :) ladna glowka :)
Raven Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 Ilości poli komentować nie będę, bo większość służy tylko do lepszego rozłożenia cieniowania, co można zastąpić mapą normalnych. Nad uchem to trzeba jeszcze popracować, nad geometrią jak i nad teksturą.
Rafal Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 jeśli mowisz że głowa ma TYLKO 5k to ile będzie miała poastać - na moje to pomyliłeś działy :) bo trgo low poly nie mozna nazwać pozdro
_michal Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Przesadzacie. To nie jest dział low-poly, tylko game art. A gry z postaciami 15 - 25k są.
w!e8 Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 Dział nazwywa sie gameart-więc myśle że nadaje sie to tutaj, nikt nie zaznaczał że musi być low poly . Sceny budowane pod nasz engine będą miały 130-190k poly+efekty. Duża optytmalizacja powinna zrobić swoje. Niebawem wypuścimy jakieś małe techdemko enginu(czyli: dynamics shadows, spherical envirmoment mapping, multitexturing, particle system na voxelu, no i może pixel shader). Pozdrawiam.
asblaze Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 No... hm... nie wiem czy to celowe jest, ale dziwnępołączenia siatki są na czole i ucho wygląda jak aliena ;) Jesli to zgodne z założeniami... to oki ;)
Neverwhere Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Hehe... nochal mu zrobiliscie kolego taki, ze o malo co nie pomylilem go z "Panem Kartoflem" :]... Poza tym, przy tej ilosci poly no to przynajmniej ucho da sie lepiej wymodelowac. Tym niemnej zapowiada sie obiecujaco... powiedz cos wiecej na temat tej pracy. Czy to bedzie tylko demo, jakas wolna impresja pt "ALLien SENSES", czy robisz(cie) to pod jakis wiekszy projekt?
w!e8 Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 !!! EDIT !!! ALLien Senses jest to nazwa naszej grupy. Aha, owszem przyznam iż model zawiera kilka bugów. Co do textury to poprawie te widoczne przejscie koloru między uchem a brwią
Luke3D Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Jeżeli to jest do gry to powinieneś się POWAŻNIE zastanowić nad ilością POLY. Przecież takim czymś można wykarmić 1/4 armii klonów. Powodzenia w ucinaniu wierzchołków. PS. W paru miejscach siatka jest troszke..... nieprzyjemna
w!e8 Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 heh, myśle iż niekoniecznie, ponieważ specyfika enginu na to pozwala:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się