MegaKozAK Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 Ech sorka za dublowanie wątku. Najpierw zrobiłem potem przeczytałem regulamin... Sorka. Więc jak juz pisałem jest to robal z okładki jakiejs fantastyki która widziałem gdzies w kiosku. Jeszcze in progress bo nie miałem czasu pstryknąć swojego tła ( o tej porze roku moze być cieżko :/ ) i texow na liscie. No i czekam na krytykę co zrobić zeby był full wypas :). http://home.autocom.pl/kf/poprawka7.jpg
Nimrod Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 A to nie powinno być w Gallery - Finiszed Works?
La R Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 pomysł mnię się podoba bo sam robie właśnie model do swojej animacji,przyczepił bym się do prostoty tego modelu nie wsensie wykonania modelu tylko ogólnego wyglądu,odnóza są beznadziejne, pracuj dalej;)
greg_jg Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 Model ciekawy. Szkoda, że zastosowałeś nisko-rozdzielczościowe mapy (patrz liście). Skrzydła też mogłeś zrobić mechaniczne :) Oczy trochę za proste- powinny być "siateczkowate". ps. współczuję modemowcom.
MareG Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 Pamiętaj, że przy tak dużym zbliżeniu pierwszy plan (liść) oraz liść za owadem już powinny być dość drastycznie rozmyte - nadasz większy realizm no i textury liścia w dość niskiej rozdziałce też nie będą tak kłóć po oczach. Polecam oglądnąć prace Grzegorza Jonkajtysa o owadach... Poza tym ładnie, rozumiem, że owad startuje za chwilę, skoro zostawiasz mu tyle miejsca z lewej - słusznie ale jakieś niedalekie listki mogłyby tam się pojawić to by bardziej równoważyło kadr. Pozdro
Piotr Dobosz Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 czemu ten obraz jest taki wielki? zmniejsz troche ten obrazek:) pozatym mi sie starsznie podoba. pozdrawiam serdecznie
Vorek Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 Kropelki są super ;) Tak poza tym to bardzo fajnie, można by dopracować materiał na owadzie i liściach, spróbuj użyć area shadow zamiast shadowmapy, końcówkami skrzydeł też by się można zająć bo w takiej rozdzielce rzuca się w oczy "skokowość". To tyle z mojej strony Pozdrawiam
MegaKozAK Napisano 11 Grudzień 2004 Autor Napisano 11 Grudzień 2004 wiecie panowie... robiłem to 2 godziny :|. Shock ze az tak sie podoba :). Błędów jest multum (nikt jeszcze nie zauwazył ze światło na tle pada z prawej a na model z lewej :D ) i skoro faktycznie jest o co walczyć to powalcze a co :). Co do światła to mam brazila ale w takiej scenie mnie zmiarzdzy wiec go nawet nie odpalam a poniewaz robie w maxie R3 to mam tylko shadow mapy i ray-traced shadows :). tak zle tak nie dobrze :D. No a co do tekstur to jak ktoś ma jakiś kilka liści byłbym bardzo wdzięczny sam mam cyfraka ale 3Mpx. to troche mało do robienia texów :/. Aha a co do ogniskowej kamery ( a propo tego zooma (zresztą świetne oko gratuluje :) )) to w celu minimalizacji czasu renderu po prostu rozmyłem bitmape tła a w pierwszym planie ten trik nie przejdzie :/. Bede musiał wybrać sie do kogoś kto ma maxa 5. z tego co wiem tam jest juz na etapie renderu ten efekt.
Salvator Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 dopsz, to teraz zmiększ ten cień pod robalem. Przy fotografii makroskopowej w trawie źródło światła jest praktycznie wszędzie, jakieś łądne kolorystycznie hdri i po sprawie :) dodaj troszkę detali, bo nawet teraz pozytywnie się prezentuje.
Batou Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 MegaKozAK : Polecam plugin X-dof. Jest szybki i daje bardzo dobre efekty. Popracował bym nad pozą owada. Nie jest zła ale można zrobić jeszcze bardziej dynamiczną i trochę czytelniejszą (głowa zlewa się z nogami). Skrzydła mi się najbardziej podobają. Fajny miękki kontrastowy element
MegaKozAK Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Napisano 12 Grudzień 2004 Sora ze tu z tym pytaniem ale pewnie najszybciej dostane odpowiedz. Zajmuje sie grafika juz dość długo jednak dost. do internetu uzyskałem dość niedawno. Tzn ze jestem raczej samoukiem i nowe techniki troche są mi obce. Ktoś zasugerował zebym posłuzył sie oświetleniem HdrI wiec odrazu zabrałem sie do lektury. Znalazłem kilka tutoriali no i jak zawsze sie potknołem. Rozumiem zasade działania tego rodzaju oświetlenia jednak moj problem jest zgoła innej natury :)... W mądrym tutorialu umieszczonym na max3d.pl autor pisze ze uzywając map *.HDR w 3d-studio z pluginem Brazil wczytujemy je z poziomu Material Editor->GetMaterial->Bitmap. No i kupa bo max nie obsługuje tego formatu o czym zresztą był łaskawy mnie poinformować. Co z tym fantem zrobić ???? Help :(
sCeleTon Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 jesli masz 3ds maxa 5 i wyzej to powinno to chodzic a jesli masz starszego wejdz na strone brazila http://www.splutterfish.com/sf/downloads/max/hdri/HDRI_v1.0.1.zip i pobierz plugin HDRI , rozpakuj i wrzuc do glownego folderu maxa:) pozdro
MegaKozAK Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Napisano 12 Grudzień 2004 Mam maxa 5.0 ale i tak pobrałem rozpakowałem i dalej kupa ....
MegaKozAK Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Napisano 12 Grudzień 2004 ciągle nie wiem jak wczytać .HDR w maxie 5.0 :( !!! HELP !!!
Ufol Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 fajne ja bym w 2 godziny nic sensownego nie zrobił
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się