Jump to content
Sign in to follow this  
kowalski

Living dead: Pan Kostek (Mr. Bones)

Recommended Posts

Witam wszystkich!

To moja pierwsza Bitwa (tak naprawdę za modelowanie wziąłem się ze 3 tygodnie temu, więc nie spodziewajcie się nie wiadomo czego, ale mam nadzieję, że z odrobiną waszej pomocy zbyt tragicznie nie będzie i jakoś uda się skończyć).

Co do pracki to chciałbym wykonać szkieletowego wojownika. Niestety nie mam żadnych obrazków do dołączenia (na razie), ale ma być to postać podobna do szkieletowych piechociaży z filmu Armia Ciemności lub do członka Cursed Company (jeden z regimentów Dogs of War z figurkowej gry Warhammer Battle). Postaram się jak najszyciej dodać coś bardziej obrazowego, a na razie to tyle :).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, no myślałem o Khemri, ale chyba będę robił coś bardziej w klimacie europejskiego uzbrojenia (bo to wschodnie mi się nie podoba).

Jak na razie mam ogólny zarys czaszki. Trzeba ją jeszcze poprawić bo miejscami siatka jest strasznie chaotyczna, ale na początek powinno wystarczyć. Jak byście mogli rzucić trochę uwag, czego jej brakuje byłbym wdzięczny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow swietnie wymodelowana czacha bardzo \"apetycznie \" sie zapowiada twoja bitwa !

Share this post


Link to post
Share on other sites

oooo kurde balans , wow i normalnie w to nie wierze

jestem pod wielkim wrazeniem ale i tak sie nie poddsam nie znechęcicie mnie hehe ale zycze ci powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten schemat czaszki co masz jako plane\'y to jest czlowiek dzisiejszy czy jakies jego wcezsniejsze formy? bo mi sie wydaje ze troche jest za dluga ta czaszka

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki za uznanie (z tym, że z kręgosłupem już dużo gorzej mi idzie - więc może się okazać, że czaszka będzie najlepiej z całego modelu wykonana),

 

co do długości czaszki, to rzeczywiście proporcje są zmienione i prawdopodobnie jeszcze ją trochę później porozciągam, jak pisałęm w pierwszym poscie wzoruję się między innymi na szkieletowej piechocie z Curesed Company, a ten regiment składa się nie tylko ze szkieletów ludzi, ale i pozostałych ras (krasnoludów, orków, goblinów, elfów, etc), chciałbym zrobić finalny model bardziej podobny do orka niż do człowieka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pablo- to truposz przyszlosci-ma wiekszy mozg....a moze to kamera....ja wysiadam...rezygnoje z bitwy .....albo nie jak wszyscy robia takie rzeczy to ja tez sie postaram[piwo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, pierwsze 24 kręgi kręgosłupa gotowe. Mam nadzieję, że jutro będę mógł Wam pokazać już kompletny kręgosłup, wraz z żebrami. Co prawda nie tzrymałem się zbyt wiernie szczegółów anatomicznych (dotyczy kręgów poniżej szyjnych), bo planuję Pana Kostka jakos okryć (zetlałe ubranie, całun, może jakaś przerdzewiała zbroja). Napiszcie co myślicie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

podziwiam Cie za wytrwalosc i nerwy heh..mnie z tymi kosciami to by juz dawno zdrenerwowalo ( cenzore:D)...heh...[piwo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czacha naprawde sliczna, a w porownaniu z moja to juz zupelnie miodzio, co do kregow to wiem ile z tym roboty, jedynie co to wypustki boczne powinny byc troche mniej regularne, a kregi powinny troche na siebie zachodzic, bo jak wstawisz dyski to kregoslup by ci sie rozlecial.

 

[Edited on 10-4-2003 by felav]

 

[Edited on 10-4-2003 by felav]

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki za uznanie, mam nadzieje, ze uda się wszystko skończyć (na razie nie idzie mi za dobrze i tak naprawdę tylko czaszka jest w miarę dobrze zrobiona)

przez parę dni prawdopodobnie nie uda mi się dodać nowych screen\'ow - brak czasu i materiałów (wzorców do plain\'ow)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie no teraz to ten kregosłop mnie powala z nóg , wyglada jak by go ktos wyciągnoł sobie kurde ladne realia ma hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie, tylko ja na twoim miejscu zastanowiłbym się czy wszystkie elementy (widoczne i niewidoczne w scenie) powinny być tak samo dokładnie zrobione.

Oszczędzisz sobie mnóstwo czasu, który bedziesz mógł przeznaczyć na tworzenie klimatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

podziwiam cierpliwosc i dokladnosc !!! dla mnie pracka wymiata /jesli dlej bedziesz tak dokladny /

naprawde ... patrzec i podziwiac sczczegolnie czache !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładność nie jest zła, tylko trzeba uważać żeby nie doprowadzić do sytuacji, że szczegółami i szczególikami zasłania się pomysł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No zastanawiałem się nad tym (czy wszystkie elementy tak samo dokładnie odwzorowywać) i doszedłem do wniosku, że tak jak piszesz powinienem się skoncentrować na tym co jest ważne i widoczne w ostatecznie skomponowanej scenie - tego powinienem sie trzymać jeżeli chcę wygrać.

Ale tak naprawdę ja się dopiero uczę (szans nawet na wyróżnienie nie mam żadnych) i traktuję Bitwę jako sposób na nauczenie się obsługi 3d Studia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Więc postanowiłem zrobić dość wierny model układu kostnego człowieka, a jak jeszcze czasu starczy to użyć go do przedstawienia (może jakiejś animacji) kościanego wojownika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qrcze, anatomii jest tu chyba aż za dużo :D Pracuj tak dalej, tylko nie przesadź bo niechcący stworzysz żywą istotę :D:D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli tak to spox, i popieram.

Ja tęz się nie uważam za eksperta,

jest tylko jedna ciekawa rzecz, którą zauważyłem już w poprzedniej bitwie, że większość osób traktuje modelunek jako wyznacznik znajomości Maxa, a takie coś jak kompozycja, oświetlenie i nastrój jest dodatkiem, który można zrobić na dzień przed terminem.

Może troche uogólniam ale jak dla mnie znajomość modelunku to 40% znajomości Maxa a kompozycja, nastrój i oświetlenie to 60%.

Tak więc jeżeli mówisz że się dopiero uczysz, pamiętaj [killer] modelunek to nie wszystko (choć jest bardzo ważny bo bez niego nie może być reszty).

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiem, wiem, próbowałem już nadać jakiś własny materiał samej tylko czaszce i ją jakoś inaczej oświetlić, ale nie wyszło to najlepiej, pocieszam się więc, że zostało jeszcze ponad 30 dni do zakończenia tej Bitwy i może uda mi się podciągnąć trochę z innych niż modelowanie zagadnień

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam bo dłuższej przerwie (trzeba się było douczyć :) ), zamieszczam rendery łopatki, czekam na komentarze

Share this post


Link to post
Share on other sites

oto następna kostka - krzyżowa, z tym, że brakuje jeszcze dokładnie wymodelowanej kości guziczka, ale to po zakończeniu miednicy zrobię

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy