MareG Napisano 12 Kwiecień 2003 Napisano 12 Kwiecień 2003 A wiec i ja postanowilem przystapic do bitwy, choc z wolnym czasem krucho, jednak bede sie staral doprowadzic do jako-takiego konca moja prace. Koncepcja męczennika - ukrzyzowanego i spetanego \"zywymi\" wiezami, ktore pochlaniaja jego cialo zrodzila sie kilka miesiecy temu, jednak dotad istniala jedynie w mojej glowie i czesciowo na papierze. Hmm temat chyba sie nadaje? Tak mniej wiecej sobie to wobrazam: (sorry za taki kiepski obrazek - liczy sie ogolna wizja...)
Conq Napisano 12 Kwiecień 2003 Napisano 12 Kwiecień 2003 Pomysł jest wypasisty. Kojarzy mi się trochę z A L I E N S: Przebudzenie :) czekam na pierwsze rendery życzę powodzenia [piwo]
AravaL Napisano 12 Kwiecień 2003 Napisano 12 Kwiecień 2003 Vitam. Widze ze goraczka Bitwy ogarnia coraz wiecej osob... to dobrze... Pomysl jest gut, obrazek tez jest gut (przynajmniej mi sie podoba)... Czekam z niecierpliwoscia na postepy pracy. Tak wiec : vitam na bitwie i zycze powodzenia! (oczywiscie koncowa pracka bedzie na finalRenderze, mam nadzieje ;)) Pozdrawiam.
MareG Napisano 12 Kwiecień 2003 Autor Napisano 12 Kwiecień 2003 No głowiszcze wstepnie juz gotowe, nie zamierzam bardziej brnac w detale bo nie bedzie zadnego bezposredniego zblizenia na glowe. to mesh: i render z probna teksturka, jego twarz bedzie taka, brudna poobijana, obsiniaczona - bedzie bardzo cierpial: ciag dalszy juz jutro... pozdr Marek P.S. koncowy render o ile zdaze, bedzie oczywiscie w fR :)
Phantom Napisano 12 Kwiecień 2003 Napisano 12 Kwiecień 2003 wypas...moze do nosa mógłbym sie czepnąć...ale tak to full wypas...troshke podobne do doktorka z Final Fantasy :D .:ReSpEcT:. czekam na reszte :D szkic tesh wypas jest...keep on moving :D
MareG Napisano 13 Kwiecień 2003 Autor Napisano 13 Kwiecień 2003 A wiec wiekszosc dnia spedzilem dzis przy kompie, w tle non-stop leci najnowszy album grupy Astral Projection, ktorego cudowne elektroniczne dzwieki wprawiaja mnnie we wspanialy nastroj i ochote do kontynuacji mojej bitwy... Dzisiaj kolejne postepy: wymienilem oczka na nowe i dodalem wlosy. Wlosy takie wlasnie beda - w fazie przemiany w \"zywe więzy\" ktorymi omotlany jest ten moj nieszczesnik ;) W teksturach twarzy chyba juz nie wiele sie nie zmieni - to jeszcze zalezy od koncowej kompozycji sceny i oswietlenia itd. Ponizej mesh z wloskami: i koncowy render glowki: No i czas rozpoczac prace nad reszta ciala, przyjalem ze bedzie on dosc dobrze zbudowny - na razie powstala \"klata\" :) i jeszcze w trybie NURMS: - hehe tam w tle to oczywiscie ja jestem :D c.d. n. pozdr Marek
dawid Napisano 13 Kwiecień 2003 Napisano 13 Kwiecień 2003 no klate to ma.... męską bardzo :D:D niezle
Dr. eA Napisano 13 Kwiecień 2003 Napisano 13 Kwiecień 2003 Pelen wypas. Twarz mi troche Thorgala przypomina jezeli wiecie kto to:) Astral Projection? sprawdze to;)
Tomek Kosiorek Napisano 13 Kwiecień 2003 Napisano 13 Kwiecień 2003 Twarz mi troche Thorgala przypomina jezeli wiecie kto to ja wiem-kultowa postac -ale mi sie podoba ta\"rzezba\" miesni ha!
Pablo Napisano 13 Kwiecień 2003 Napisano 13 Kwiecień 2003 hmm..czy te wlosy aby nie a za kanciate? oraz ta texturka...wedlug mnie troche nie pasuje..jakby widac troche pixelowze....bz urazy... pozdro[piwo]
Dr. eA Napisano 13 Kwiecień 2003 Napisano 13 Kwiecień 2003 Bueehe, Astral Projection, jak moglem nie wiedziec?:) Mam cala plyte na kompie tylko mam pourywane nazwy i nigdy nie wiedzialem co to za zespol:) Ja mam wrazenie ze render jest zrobiony bez meshsmootha. Tekstura dobrze dopasowana.
MareG Napisano 14 Kwiecień 2003 Autor Napisano 14 Kwiecień 2003 W chwili przerwy w pracy nad cialem mojego meczennika, zrobilem tylna czesc krzyza z wiezow, bylo z tym troche zabawy dlatego prace tocza sie na trzech niezaleznych scenach, a ta z wiezami zajmuje na razie 62 mega, siatek nie zamiescilem bo wlasciwie poza platanina \"galazek\" nic tam konkretnego nie widac:) Wiec zamieszczam probny render z dodanym tłem (wiem wiem - regulamin)... Ale moze daloby sie jakos przewalczyc symboliczne tlo wlasnie w podobnym klimacie? I tu pytanie do Moderatorow bitwy! ? c.d. n. pozdr Marek
SiD Napisano 14 Kwiecień 2003 Napisano 14 Kwiecień 2003 Niom ja to odpadam teraz , dla mnie to :( Ale hmm walcze i nie daje za wygrana hehe :)
RadX Napisano 14 Kwiecień 2003 Napisano 14 Kwiecień 2003 aaaaaaa jak żeś tak szybko i bez kolidowania między sobą zrobił tyle tych więzów ???!!!
Gotham Napisano 14 Kwiecień 2003 Napisano 14 Kwiecień 2003 Odpowiadając na pytanie. Wszystkie modele mają spójny charakter więc jest ok. A tło może być obrazem 2D o prostej budowie... Tu też jest OK. Więc o co chodzi? A co do pracy to roślinka-krzyż mi się podoba w całości. A w reszcie modele są bardzo fajne. A tekstury Feeeee..... Szczególnie skóra z amputowaną łojowością... Czy jak to nazwać... Wiesz no wygląda jak kamień :\\. Ale to może być jeszcze bardzo ok., zważywszy scenę... Ale oczy zupełnie mi się nie podobają... W takiej postaci możesz sobie zupełnie z nimi zaszaleć!!! Ja osobiście widzę tu bardzo mocne odniesienie do religii katolickiej.
MareG Napisano 15 Kwiecień 2003 Autor Napisano 15 Kwiecień 2003 Originally posted by Gotham Odpowiadając na pytanie. Wszystkie modele mają spójny charakter więc jest ok. A tło może być obrazem 2D o prostej budowie... Tu też jest OK. Więc o co chodzi? Dzieki Gotham! wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo - skoro moze byc to swietnie! :) Tekstury twarzy i wlosow napewno poprawie, wiecie tak to juz jest w mojej naturze - jak mam dzien do modelowania to nie powinienem sie zabierac za teksturowanie :) Najlepsze tekstury powstaja, gdy zaczynam je robic od poczatku dnia (ok. 7 rano) wtedy zasiadam do kompa z czystym umyslem... c.d.n. pozdr P.S. a to rozmycie tekstur to dodany DOF :)
MareG Napisano 16 Kwiecień 2003 Autor Napisano 16 Kwiecień 2003 Zamieszczam poprawiona wersje tekstur twarzy i wlosow - ujecie takie wykrecone, bo bedzie patrzyl w tamta strone, a kamera najedzie wlasnie od dolu...
MareG Napisano 16 Kwiecień 2003 Autor Napisano 16 Kwiecień 2003 Aktualnie kontynuuje prace nad reszta ciala mojego meczennika... c.d.n. pozdr
Pablo Napisano 16 Kwiecień 2003 Napisano 16 Kwiecień 2003 no juz lepiej..ale to jescze nie to...oczy sa troche za bardzo blekitne ( jasne) oraz te wlosy...bardziej mi przypominaja dredy.... pozdro
Phantom Napisano 16 Kwiecień 2003 Napisano 16 Kwiecień 2003 Piękny model klaty...prawie wygląda jak moja własna...troszke biceps jest nie naturalny...za dużo tam wgłębień...a i mięśni nóg można się czpnąć...nieźnego zaokrąglenia przy kolanie...ale klata to majster psztyk :D .:ReSpEcT:. :D pozdrawiam...o włosach na klacie nie zapomnij :P
boowa Napisano 16 Kwiecień 2003 Napisano 16 Kwiecień 2003 Nieźle napakowany ten męczennik :) - przypomina mi to scenę z Conan\'a Barbarzyńcy jak go do drzewa przykuli :D ale Pablo ma rację co do oczu - popatrz na stronę WildEyes albo EvilEyes tam są szkła kontaktowe koloryzujące i stanowią doskonały materiał na teksturę lub do jej budowania.... natomiast skóra i włosy - popieram Gothama - pracuj nad teksturą... powodzenia [piwo]
filuh Napisano 16 Kwiecień 2003 Napisano 16 Kwiecień 2003 czyżby gościu brał sterydy!? zwiększ mu tą fujare żeby wyglądał jak prawdziwy męczennik!!!!!!!
Conq Napisano 17 Kwiecień 2003 Napisano 17 Kwiecień 2003 Mnie się taki paker man podoba. Jest w tym coś dzikiego, lekka dawka erotyzmu i zarazem klimat jakby z pola bitwy, tzn ciało wojownika z prawdziwego zdarzenia. Jedyne do czego mógłbym się doczepić to troszkę za krótkie ręce i penis jest zablisko pępka, on musi mieć trochę miejsca na majtki :D
MareG Napisano 1 Maj 2003 Autor Napisano 1 Maj 2003 Pierwszo-majowy update! No nareszcie cos ruszylo, bo ostatno sie opiepszalem przy pracach nad moja bitwa :D Przedstawiam ostatni render zblizenia glowy juz z reszta ciala! Jeszcze dzis zamieszcze render calego ciala - w docelowym (mam nadzieje) kadrze (a teraz spadam na rowerek...) pozdr Marek
dawid Napisano 1 Maj 2003 Napisano 1 Maj 2003 no twaz super, ale cialo wyglada jak ociosane z drewna, chyba ze jeszcze nad cialem nie pracowales :) , ale w sumie to bardzo pozytywne wrazenie :D
SiD Napisano 1 Maj 2003 Napisano 1 Maj 2003 Wyglada jak namalowane hehehe ale powarznie super sie prezentuje :) [piwo] [piwo]
MareG Napisano 1 Maj 2003 Autor Napisano 1 Maj 2003 David: tak, textura ciala nie ma tak wyraznego detalu, poniewaz calosc bedzie pokazana z pewnej odleglosci, nawet wiekszej niz ponizszy render. A tak prezentuje sie cale cialo - zrezygnowalem z pokazania kompletnych konczyn, poniewaz zostaly one czesciowo pochloniete przez wiezy, ktore beda calkowicie opasaly cialo i pochlanialy je powoli. Potworny bol jaki temu towarzyszy powoduje maksymalne napiecie miesni... Grymas na twarzy jasno mowi ze jego los jest juz przesadzony, mimo iz cialo jeszcze probuje walczyc, jego dusza juz sie poddala i czeka na...... Przeswietlilem troche scene, zeby podkreslic budowe sylwetki, moze nawet za bardzo, ale do koncowego oswietlenia jeszcze daleko... Mam nadzieje ze w najblizszych wolnych dniach, uda mi sie zrobic fragment podloza + krzyz z wiezow, w ktore skrepowane jest cale cialo. I jakos to zaczac skladac do kupy :) c.d.n. P.S. sorry ze nie ocenzurowalem, wcale nie mialem takiego zamiaru... :P
Fr3d3k Napisano 1 Maj 2003 Napisano 1 Maj 2003 No no niezle to wyglada !! Zwlaszcza podobaja mi sie te przejscia konczyn na te galezie [piwo] Nie pasuje mi to \"cierpienie\" na jego twarzy, wyglada jakby byl zdzowiony tym wszystkim co mu sie przytrafilo:P Domyslam sie ze jeszcze nie pracowales nad mimika twarzy :D
Barkor Napisano 1 Maj 2003 Napisano 1 Maj 2003 hehe, styl ala katedrea, a jednak to moze byc najlepsza pracka, bardzo mnie sie podoba
ronin Napisano 1 Maj 2003 Napisano 1 Maj 2003 Wg mnie głowa do poprawy. Nie pasuje do tak posągowego ciała(nie pochwalileś się kto był wzorem główki:)pamiętam ze starych postów). A reszta super.
saygon Napisano 1 Maj 2003 Napisano 1 Maj 2003 skóra na klacie sprawia wrażenie jakby koles byl z papieru, co do tej na twarzy to juz sie inni wypowiadali. zgadzam sie z gothamem co do doniesienia do religii chrześcijańskie- mam takie samo wrażenie. co do modeliku to mże niecgh glowa zwiska- taka faza juz pół martwa, kiedy koleś za kilka minum wyzionie ducha, albo juz wyzionął.
boms Napisano 2 Maj 2003 Napisano 2 Maj 2003 a ja powiem tak: nie chce sie czepiac ani byc zlosliwym, ale jakis czas temu (miesiac, moze 2 temu) widzialem taki model na WIP\'ie, tylko bez tekstur i bez glowy... dokladnie ta sama idea... nawet wykonanie baaaardzo zblizone... i chyba nawet autor ten sam :D MareG, to byla Twoja praca? (pytam tylko z ciekawosci...) pozdroofki
Gość etam Napisano 2 Maj 2003 Napisano 2 Maj 2003 Uuuooo... Wygrasz Mareg... Bardzo dobra praca. Popraw tylko wyraz twarzy.
MareG Napisano 3 Maj 2003 Autor Napisano 3 Maj 2003 Wczoraj glownie meczylem i poprawialem material tylnych wiezow - jesli na waszych monitorach tak samo malo widac, to dobrze - tak mam zamiar pokazac wlasnie ten krzyz, wtapiajacy sie w delikatny baczek. [render po kliknieciu na link, bo to dosc duzy pic] http://mareg.adns.pl/bitwa3/4_wiezy-final.jpg Nastepnie zabralem sie za oplatanie ciala glownymi wiezami. Dzis brnalem glownie w detale, bo ogolny zarys prowadzenia wiezow mialem juz przygotowany wczesniej. Tak to wyglada w viewportach oraz w probnym renderze bez tekstur. c.d.n.
SiD Napisano 3 Maj 2003 Napisano 3 Maj 2003 No ładnie , bardzo ładnie ,podoba mis ie pomysł i wykonanie :) textura tez jest super :)
Pabloos_ Napisano 3 Maj 2003 Napisano 3 Maj 2003 świntuszku, chowaj tego penisa zaraz !!! :D btw. rewelacja ci to wychodzi [piwo][piwo][piwo]
ThreeD Napisano 3 Maj 2003 Napisano 3 Maj 2003 pięknie, pięknie.. inspirujące. Dwie uwagi: 1. łącznia mięśni są trochę zbyt kanciaste (szczególnie na nogach), wygląda jakby był mocno odwodniony. Jeśli taki miał być, to fajnie by było gdybyś nie zapomniał o żyłach na mięśniach charakterystycznych dla odwodnionych typów 2. może byś dodał kilka pnączy/lian swobodnie zwisających, szczególnie z ramion, zdaje się że w naturze coś takiego ma miejsce, nie wszystkie się okręcają. Tak czy inaczej rewelka.
MareG Napisano 3 Maj 2003 Autor Napisano 3 Maj 2003 dzieki chlopaki staram sie! :) hehe penis niech sobie bedzie - przynajmniej jest troche szokujaco - ponad utarte kanony ten tego... :P ThreeD: zylki postaram sie bardziej uwydatnic, ewentualnie zalagodze te miesnie... A pomysl ze zwisajacymi lianami bardzo mi sie podoba!!! Moze nie beda to liany tylko cos jak slina/wydzielina z tych oplatajacych wiezow! SuperB - jutro moze cos nowego pokaze... boms: tak to byl moj bardzo wczesny WIP, niestety przerwalem prace nad tamta kompozycja. To co widac w bitwie, jest w pewnym sensie kontynuacja tamtej pracy, owszem zapozyczylem pare rzeczy aby je przerobic na cele nowego projektu, stad pewne podobienstwo :) a teraz juz koncze bo szykuje mi sie (niespodziewana) imprezka wieczorna hehe [piwo] pozdr Marek
motyll Napisano 5 Maj 2003 Napisano 5 Maj 2003 Niestety nie czytałem wszystkisch postów więc może się powtarzam ale: nie czuję przestrzeni, mam wrażenie jakby kto¶ postawił tablicę z tłem, pstrykn±ł fotkę i sobie poszedł. Kto¶ to już chyba pisał, twarz nie pasuje (mi) do reszty ciała. Wpierw na moim monitorze zobaczyłem twarz ([lol] fajny mam monitor, co nie), potem t± napakowan± klatę z \"odnóżami\" i poczułem, że mój stereotypowy umysł nie jest w stanie poł±czyć takiej \"wrażliwej\" twarzy z mię¶niami poniżej (które powszechnie kojarz± się z nieco innymi panami). Ta twarz budzi jak±¶ lito¶ć i żal a ta klata (klata, bary i ręce szczególnie, a tak szczególnie ręce i bary :) ) co¶ przeciwnego (mówię tu znaczeniu społecznym- co oczywi¶nie nie znaczy, że każdy kto ma mię¶nie jak u \"twojego człowieka\" musi być łobuzem, bić niewinnych ludzi i jechać na sterydach-w to ostatnie najtrudniej mi uwierzyć). Chodzi mi o to, że nie wiem co mam my¶leć, czy: dobrze kto¶ mu wkopał (a jednak sprawiedliwo¶ć istnieje), czy może powinno być mi go żal. Wydaje mi się, że takie pomieszanie tego i tego szkodzi \"czysto¶ci\" i wyrazowi artystycznemu pracy. Je¶li chodzi o moje sugestie to pokazałbym Go na skraju wyczerpania, napięte mię¶nie (tzn. takie jak s± teraz), twarz wygięta w grymasie, otwarte usta, pusty wzrok (po prostu jak go zaraz nie dobij± to mu mię¶nie pękn±) albo inaczej: mięsnie s± już zmęczone utrzymywaniem ciała, wzrok skierowany do w niebo (takie co¶, że żyje choć już nie ma siły, chciałby już umrzeć ale z jakiego¶ powodu, co¶ mu nie pozwala umrzeć, to drzewo dostarcza mu energi nie zbędnej do życia. Na tym kończę, zrobisz jak chcesz, to Twoje życie [soczek][dresik]
MareG Napisano 5 Maj 2003 Autor Napisano 5 Maj 2003 tak wyglada moj \"regulaminowy\" fragment podloza :) Nie wiem czy jasnosc i nasycenie barw jest odpowiednia bo tak mi teraz wali slonce przez okno ze nawet zaluzje niewiele oslabiaja :( Ma byc dosc kontrastowo i ponuro. Render byl przez Region stad ta pozioma kreska :P tyle na dzisiaj c.d.n.
Eden-3d Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 masz talent bracie widze nietegi ....super to wyglada
dawid Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 podoba mi sie niezmiernie, lecz dziwnie wchodza te szare gałęzie, tak sie nagle ucinają :)
Szymeq Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 Widze ze jest wygrana:D gratulacje talentu nie powiem stary ta praca juz wyglada super a ty ja jeszcze ulepszasz za jest nie do pobicia:D:D powodzenia zycze ci wygranej bo masz najlepsza prace [piwo][piwo][boje się]:o:o[boje się]
MeG Napisano 9 Maj 2003 Napisano 9 Maj 2003 piekna praca inna od wszystkich i pieknie wymodelowany meczennik ze wszystkimi sczegolami ;) piekna praca ma klimat bolu .. no nie pisz wiecej bo jescze wiersz stworze i mnie kto opieprzy ... piekne
Nimrod Napisano 9 Maj 2003 Napisano 9 Maj 2003 Trochę mi to przypomina \"Katedrę\" :) Wykonanie świetne. Trzymaj tak dalej.
MareG Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 Dziekuje za komentarze, staram sie jak moge, czasem pol dnia nic nie wychodzi, wiec wqur... wypadam na pare godzin na rowerek \"poszalec\" - jak wracam z nowymi silami to zaraz wszystko udaje sie tak jak planowalem:) A co dzisiaj: Powoli trzeba zaczac sklejac calosc do kupy. Dzis zakonczylem ostatni etap edycji na niezaleznej scenie (trzeciej). Tak wygladaja wiezy glownego krzyza wraz z podlozem. Calosc pewnie ulegnie jeszcze jakims zmiana \"detalicznym\" podczas finalowej kompozycji... Tlo jest symboliczne, zamierzam sie wybrac z aparatem na poszukiwania odpowiedniego ukladu wzburzonych chmur, ktore pozniej wstawie jako baczek po uprzedniej przerobce w szopie. Scenka ma nieco ponad 1.500.000 scianek, akceleracja MSP z finala pozera juz ponad 500 mega aby przeliczyc subdividy dla raytracingu i GI :) ale i tak mam nieco wolnego ramu pod reka :P Ze zwgledu na wielkosc pliku prosze klikac na link (sam mam aktualnie dostep przez modem, wiec bez przesady) http://mareg.adns.pl/bitwa3/3_crossrend.jpg c.d.n pozdr
MareG Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 Eee poprawilem czytelnosc tekstury podloza, bo ta jest zbyt \"pstrokata\". A poza tym wybralem sie na dach :D w celu zrobienia fotek nieba. Tak mniej wiecej bedzie wygladalo mroczne niebo widoczne za krzyzem - sprawdzilem to juz, ale na razie nie zamieszcze renderka bo chce wszystkie sceny poskladac do kupy. to chyba tyle na dzisiaj. c.d.n.
adek Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 No Marek! Jestem pod wrażeniem. Widze tutaj godziny dłubania w maxie no i te tła. Fajnie to zrobiłeś.Czekam na kolejne updaty bitwy ... Duże plusy również za zwracanie uwagi na szczegóły ...
MareG Napisano 12 Maj 2003 Autor Napisano 12 Maj 2003 Wczorajszy dzien minal glownie na przyciskaniu klawisza F10 (render scene) - polaczylem obie sceny (wiezy + krzyz) i wstepnie okreslilem koncowe oswietlenie, musze jeszcze doswietlic tylne wiezy, glownie te z prawej strony bo widac ciemnosc na jasniejszym tle, chyba ze przyciemnie tam tlo. A ponizej efekt (prawie)koncowy bez ciala meczennika. c.d.n. pozdr
Rekomendowane odpowiedzi