Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam to moja kolejna pracka-dla porównania tu jest stara wersja renderowana jakis czas temu na starym kompie a teraz gdy moge w koncu uzyc vraya eksperymentuje troche i powstalo cos podobnego - zapraszam do komentowania i wyrazania swoich opini - wiem ze jeszcze duzo pracy przede mna :) Pozdrawiam i zycze wszystkim SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

czesc spoko material zlota, w koncu Vray:)

modele proste choc interesujace.

Moglbys wrzucic ustawienia materialu tego zlota.THX:)

Do czego służa te nozyczki??

Wszystkiego najlepszego w nowym 2005 roku.

nara

Napisano
  • Autor

materiał to standard złoto z vraya(troche pozmieniane tylko glossines) z matlib'sów ale na diffuse dałem mix'a i dodałem tam mapę bmp patyny i to wymieszałem proceduralnym noisem :) tak jakos wyszło - pozdrawiam no i dodałem bumpa troszke z jednejgo bmp'ka:) a nozyczki nie do obcinania ale do odcinania tlenu tak jakby i swieczka gasnie ale knot zostaje caly :) Pozdrawiam:)

Napisano

wydaje mi się, że to coś wysokiego po prawej troszkę się unosi :D

ale bardzo mi się podoba

Napisano

Plus za material.

DOF za duzy. Wedlug mnie oczywiscie;)

Pozatym ja bym tego scena nie nazwal... ale i tak przyjemna robota.

pozdr

Napisano

Materiały pierwsza klasa, scena bardzo mi się podoba. Jedynie to po prawej rzeczywiście się unosi.

Napisano
  • Autor

Dzięki bardzo za komentarze - rzeczywiscie troszke sie unosi - to jest swiecznik:) Ps: Ciesze sie ze material sie wam podoba bo zwykle mowiono mi ze scenak ok ale kiepsko oswietlona i slabe materialy - ale to bylo dlatego ze komp byl stary i nei dalo sie za duzo zrobic - ale teraz jakos daje rade choc i tak dosc dlugo rtzeba na efekt czekac:) Ale to cala przyjemnosc:) - pozdrawiam - kamil

Napisano

hehe wreszcie ktoś z Opola :D

praca nosi w sobie znamię realizmu, po dopracowaniu mogłoby być naprawdę nieźle :)

Napisano

Jako test materialow to wyszło bardzo dobrze;) Szczególnie mi się podoba podstawa świecznika - bardzo ładnie się zestawiły rysy i refleksy. Oświetlenie po prostu jest - ani złe ani wybitne. Shader złota najsłabiej wygląda wewnątrz tego.. hmm... kieliszka (?) po lewej.

Napisano
  • Autor

wiem ze w środku jest kiepsko - mogłem ustawic lepiej parametry rendera to by nie było artefaktów niepotrzebnych - ale to mi robiło 10godzinek i jakbym dał lepsze parametry to bym się nie doczekał konca renderingu. Dzięki za głosy równiez krytyki - takie są także wskazane:) Pozdrawiam.

Napisano

no bardzo ładnie :) tlyko ujęcie mi się nie podoba, trochę ciaśniejszy kadr bym zrobił i może jakoś inaczej usatwił kamerę (żeby głębszego DoF'a zrobić i wydobyć pierwszy i drugi plan) ale materiały, światełko, bardzo fajnie. Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności