kamil3d Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 Witam to moja kolejna pracka-dla porównania tu jest stara wersja renderowana jakis czas temu na starym kompie a teraz gdy moge w koncu uzyc vraya eksperymentuje troche i powstalo cos podobnego - zapraszam do komentowania i wyrazania swoich opini - wiem ze jeszcze duzo pracy przede mna :) Pozdrawiam i zycze wszystkim SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU!!!
hcpiter Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 czesc spoko material zlota, w koncu Vray:) modele proste choc interesujace. Moglbys wrzucic ustawienia materialu tego zlota.THX:) Do czego służa te nozyczki?? Wszystkiego najlepszego w nowym 2005 roku. nara
kamil3d Napisano 31 Grudzień 2004 Autor Napisano 31 Grudzień 2004 materiał to standard złoto z vraya(troche pozmieniane tylko glossines) z matlib'sów ale na diffuse dałem mix'a i dodałem tam mapę bmp patyny i to wymieszałem proceduralnym noisem :) tak jakos wyszło - pozdrawiam no i dodałem bumpa troszke z jednejgo bmp'ka:) a nozyczki nie do obcinania ale do odcinania tlenu tak jakby i swieczka gasnie ale knot zostaje caly :) Pozdrawiam:)
duck Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 wydaje mi się, że to coś wysokiego po prawej troszkę się unosi :D ale bardzo mi się podoba
Kulki Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 Plus za material. DOF za duzy. Wedlug mnie oczywiscie;) Pozatym ja bym tego scena nie nazwal... ale i tak przyjemna robota. pozdr
Gheed Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 Materiały pierwsza klasa, scena bardzo mi się podoba. Jedynie to po prawej rzeczywiście się unosi.
kamil3d Napisano 31 Grudzień 2004 Autor Napisano 31 Grudzień 2004 Dzięki bardzo za komentarze - rzeczywiscie troszke sie unosi - to jest swiecznik:) Ps: Ciesze sie ze material sie wam podoba bo zwykle mowiono mi ze scenak ok ale kiepsko oswietlona i slabe materialy - ale to bylo dlatego ze komp byl stary i nei dalo sie za duzo zrobic - ale teraz jakos daje rade choc i tak dosc dlugo rtzeba na efekt czekac:) Ale to cala przyjemnosc:) - pozdrawiam - kamil
Salvator Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 hehe wreszcie ktoś z Opola :D praca nosi w sobie znamię realizmu, po dopracowaniu mogłoby być naprawdę nieźle :)
kozioo Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 Jako test materialow to wyszło bardzo dobrze;) Szczególnie mi się podoba podstawa świecznika - bardzo ładnie się zestawiły rysy i refleksy. Oświetlenie po prostu jest - ani złe ani wybitne. Shader złota najsłabiej wygląda wewnątrz tego.. hmm... kieliszka (?) po lewej.
kamil3d Napisano 31 Grudzień 2004 Autor Napisano 31 Grudzień 2004 wiem ze w środku jest kiepsko - mogłem ustawic lepiej parametry rendera to by nie było artefaktów niepotrzebnych - ale to mi robiło 10godzinek i jakbym dał lepsze parametry to bym się nie doczekał konca renderingu. Dzięki za głosy równiez krytyki - takie są także wskazane:) Pozdrawiam.
Vorek Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 no bardzo ładnie :) tlyko ujęcie mi się nie podoba, trochę ciaśniejszy kadr bym zrobił i może jakoś inaczej usatwił kamerę (żeby głębszego DoF'a zrobić i wydobyć pierwszy i drugi plan) ale materiały, światełko, bardzo fajnie. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi