Wielka_Siostra Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 Witam po dłuższej przerwie:-) Tematem jest sypialnia mojej koleżanki. Miałam dobrać kolorystykę ścian i tkanin do istniejącego wnętrza. Rendering VRay, czas renderingu 26 min. Chyba coś skopałam z ustawieniami AA i GI, bo krawędzie szaf wyglądają jakoś dziwnie;-) Zapraszam do komentowania
Selph Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 Mi sie bardzo podoba (zdanie noob'ka :D) ,ile jest swiatel w scenie?
chveti Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 fajne teksturki ;) oświetlenie fajne , materiały łóżka takie plaskitowe trochę jeszcze się z ciebie Girffe zrobi :D 4/6
Wielka_Siostra Napisano 2 Styczeń 2005 Autor Napisano 2 Styczeń 2005 Swiatła w scenie: VRayowskie 1 sztuka omni 1 sztuka + 1 omni oświetlające tylko dolną czesc ramy łóżka, ale teraz widzę ze niepotrzebne, bo za jasno wyszło:-/ direct 1 sztuka
Touch Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 Mmmm...sypialnie... to co tygryski lubią najbardziej ;)p ...a wracając do pracki;] Bardzo przyjemnie, ładne oświetlenie- buduje ciepłą atmosferę, jednak kolorystyka jest dla mnie zbyt "jałowa", jeżeli można to tak określić. Mnie podobają się wnętrza z odrobiną mocniejszech "przypraw". Wszystko oczywiście z dobrym smakiem. Więcej intymności, troszkę ciemniej... Pozdrawiam!
DonKichot Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 wszystko wygląda bardzo dobrze kompozycja i ujęcie jest ok texturowanie też ok ale oświetlenie można by ciut poprawić :P jeżeli używasz gi to chyba za dużo tych świateł, wydaje mi się że są zbyt małe kontrasty, wszystko teraz jest lepiej widoczne ale mniej realne za bardzo równomierne, co sprawia że grafika jest zbyt jednolita.
Simple_man Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 Wydaje mi się (i niedźwiadki też), że coś nie namęczyłeś się przy mofelowaniu. Same proste formy i tak tam czysto, że aż wstyd. No i światło jakoś nie robi nastroju (nastroje=> ich troje) :)
Marcin Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 nie uzywaj omini w vrayu ;] szit i krowie placki ... a scenka fajna ... ciasno troche , no i ta rozowa zaslonka ;] ... i ten grzejnik ... ale to tylko takie zboczenie jak sie widzi ten grzejnik w prackach inych ;] ogolnie fajnie ... moze przydalo by sie wiecej dark multiplier ... i jakiegos tła
Gheed Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 W każdym razie jak dla mnie jest to jedna z lepszych wizualizacji pomieszczeń przez ostatnie kilka stron w dziale "Galeria 3D" :)
MareG Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 Firanki jak w niemieckim katalogu bleeh :\ Żadnego z tego pożytku - niepotrzebny zbiornik kurzu! Niestety wnętrze zupełnie nie zachęca, bo kto by chciał spać przywalony z dwóch stron takimi szafiskami? MZ - zdecydowanie do przearanżowania. Poza tym małokontrastowe to wszystko, a kolorystyka ścian? Przecież one są białe! Sypialnia bez wyrazu - zupełnie mi się nie podoba. Ale wizualizacja na przyzwoitym poziomie. Pozdro
Wielka_Siostra Napisano 2 Styczeń 2005 Autor Napisano 2 Styczeń 2005 Firanki jak w niemieckim katalogu bleeh :\ Żadnego z tego pożytku - niepotrzebny zbiornik kurzu! Niestety wnętrze zupełnie nie zachęca, bo kto by chciał spać przywalony z dwóch stron takimi szafiskami? MZ - zdecydowanie do przearanżowania. Poza tym małokontrastowe to wszystko, a kolorystyka ścian? Przecież one są białe! Sypialnia bez wyrazu - zupełnie mi się nie podoba. Ale wizualizacja na przyzwoitym poziomie. Pozdro MareG:-) Żadnego pożytku z zasłon? A jesli chcemy pobaraszkować wieczorem przy zapalonym świetle?;-) No, chyba że mamy skłonności eksibisjonistyczne;-) Meble, szafy, układ był niestety nie do ruszenia. Ściany mają kolor niebieskoszary, ale możliwe, że tego nie widać. Dałam chyba za duży mulit w color mapping:-/
Ania Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 sciana z oknem zdaje sie nie zucac zadnego cienia. kolory sa troche zbyt blade jak na moj gust, i poduszka zbyt sztywna. a co do zaslon, zgadzam sie ze zaslony musza byc, tak pusto wygladaja pokoje bez zaslon.
martez Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 chyba bardzo zależało ci na szybkim renderingu, ja bym jednak zwiększył próbkowanie GI bo cienie są słabem, mało szczegułowe ;), ale ogólnie bardzo pozytwna pracka...
Wielka_Siostra Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 chyba bardzo zależało ci na szybkim renderingu, ja bym jednak zwiększył próbkowanie GI bo cienie są słabem, mało szczegułowe ;), ale ogólnie bardzo pozytwna pracka... Martez, a możesz mi wyjaśnić szczegółowiej o co chodzi z tym próbkowaniem i o który parametr dokładnie chodzi? To moja 4 praca we VRayu i jeszcze nie wiem za bardzo o co chodzi...
buczer Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 siostro, zostaw falreja i odpal ps`a i bedzie fajnie ;) na razie szaro i blado. pozd.
Wielka_Siostra Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 Peter_muler a jak zrobić taką fajną sztuczkę w PS?:-) Znam tylko funkcję czendż kontrast/jasność, ewętualnie balans kolorów no i ewętualnie ostrość - czy to wystarczy?
Wielka_Siostra Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 oka, dałam większy kontrast, bo kolory mają być właśnie takie jakie są:-/
Ania Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 ty za tym oknem masz jakis spot albo omni? bo slonce robi swiatlo rownolegle, i takie cienie jak u ciebie nie bylyby mozliwe.
Wielka_Siostra Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 Aniu, uważam, że natura jest niedoskonała i lepiej byłoby, gdyby słońce nie dawało równoległych cieni, więc pozwoliłam sobie na małą ingerencję w naturalny bieg rzeczy;-)))
Ania Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 to jest moim zdaniem raczej duza ingerencja. przeciez ty chyba masz jakies puntowe slonce tuz przed oknem, a byc moze nawet w srodku pomieszczenia. no ale niech ci bedzie, nie bede sie klucic. edit: pozwolilam sobie zlokalizowac twoje slonce. znajduje sie w polowie miedzy lozkiem a oknem, na wysokosci jakichs dwoch metrow. w tej sytuacji chyba kaloryfer jest zbedny.
zbuffer Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 Aniu, tak według mnie to tam nie ma punktowego światła tylko vray'owski area light (plane)!
DonKichot Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 takie rozproszenie światła było by możliwe przy zachmurzonym niebie, faktem jest że kontrasty światło cienia symulujące ładną pogode dają dobre rezultaty wizualne aczkolwiek takie trudniej zrealizować, wtedy wchodzi w gre tylko jedno źrudło biorąc pod uwage że używamy GI.
Wielka_Siostra Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 No sie uczepili tego biednego omni;-) Tak Wysoki Sądzie, zastosowałam obrzydliwe omni w tej scenie, na dodatek ordynarnie dałam go dokładnie obok okna, cienie przez to są rozłożone promieniście jak szanowny prokurator raczył zauważyć. Zdaję sobie sprawę z cieżaru tego przestępstwa, ale na swoją obronę pragnę zauważyć, że tak naprawdę to właścicielka tej sypialni mieszka na obcej planecie i tam akurat każdy ma swoje osobiste słońce w mieszkaniu;-))) Oczywiście pragnęłam ukryć fakt, iż dałam omni 20 cm od okna we wnętrzu wizualizowanego mieszkania, dlatego też umieściłam wizualizację na publicznym forum o tematyce graficznej;-) Jednakowoż wobec tak świetnego wywodu prokuratora popartego profesjonalnie wykonanym dowodem, jestem zmuszona przyznać się do tego, iż dałam to omni we wnętrzu mieszkania. Proszę o łagodny wyrok;-) Acha, Oprócz tego jeszcze palę papierosy, nadużywam alkoholu i zawsze naginam stany faktyczne do oczekiwanych efektów;-)
Luke3D Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 Jaki byk........ no ja nie moge kto umieszcza słońce w pokoju ????
DonKichot Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 kiedy światełko umieszcza się w pomieszczeniu to parametry GI są dużo łatwiejsze do ustawienia nie trzeba się męczyć z przepaleniami i artefaktami, kiedy używa się 1 światełka i jest ono poza pomieszczniem to trzeba mieć pewną znajomość renderera bo inaczej klapa :P
Gość HUSKY Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 firanka dziwna mi sie wydaje łozko jakby za krótkie chyba ze kolezanka jest niska kolorystyka taka jakby to powiedziec nie intymna jak na sypialnie i mało przestrzenna ale to juz kwestia gustu i warunków mieszkalnych. Ogólnie pracka spoko!!!
HighwayMan Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 No firanka chyba ręcznie wygięta? a nie jakimś cloth'em. Podobają mi sie materiały nawet, na pierwszy zut oka pracka ciekawa, potem ciut gorzj, zaproste modele jak już ktoś wspomiał. Spróbuj dodać detali i pomiętol pościel :> A liście kwiatko to bumpmapingiem jakimś potraktuj bo są ble ;)
Marcin Y Napisano 8 Styczeń 2005 Napisano 8 Styczeń 2005 mnie się modele podobają, ale firanka kolorkiem i wyglądem raczej bardziej razi niż cieszy ;) w sumie visual przyzwoity - i nic więcej ;) udanego mieszkania hehe ;)
Rekomendowane odpowiedzi