kozioo Napisano 20 Styczeń 2005 Napisano 20 Styczeń 2005 Skoro nie ma chodzic to po co tak rozbudowane "podpórki" (bo nie "nogi")? Zawsze wydawało mi się, że mechy są z założenia robotami kroczącymi.
Hindus Napisano 20 Styczeń 2005 Autor Napisano 20 Styczeń 2005 buahahaha....jakby miało być tak że to co sie wymodeluje to ma zawsze działać jak to napisałes to wszystkie samochoy powinny być robione z największą precyzją łącznie z wszystkimi elementami silnika(bo wiadomo ze nic nie jest niepotrzebne) , paskami itd :/
Gacu666 Napisano 20 Styczeń 2005 Napisano 20 Styczeń 2005 Nie o to chodzi. Nie musisz robic kazdego elementu ktorego i tak nie widac. Trzeba po prostu popatrzec czy jakby w rzeczywistosci taki pojazd istniał to czy by sie wogóle utrzymał na nogach. Muszą byc proporcje. Jakbysmy sie rodzili z głowami wielkości dużej, dmuchanej piłki plażowej to byśmy musieli się wozić taczkami. Tu masz przykład mojego Mecha (wzorowany na Mechwarriorze przyznaje ;) ), którego WIP był kiedyś na tym forum, ale już dawno temu obrazki zniknęły. Hmm może jak znajde czas to kiedyś go wreszcie dokończe?
kozioo Napisano 20 Styczeń 2005 Napisano 20 Styczeń 2005 ojojoj - zdolność zwana "czytaniem ze zrozumieniem" chyba powoli zanika... Nic nie pisałem o modelowaniu łożsyk czy innych pierdoł - chodzi o to, ze jest kilka rzeczy o których trzeba pamietac przy tworzeniu wszelkiego rodzaju obiektow. Ty o nich nie pamietales i ten robocik wyglada kichowato. Konkretnie: Punkt podparcia wylądował na "piętach", a nie calych stopach, Brak czegoś co by działało jak miednica - nie ma jak przeniesc srodka masy, a co za tym idzie poruszenia się w jakimkolwiek kierunku.
Hindus Napisano 20 Styczeń 2005 Autor Napisano 20 Styczeń 2005 dobra looz teraz to chociaż konkretnie napisałes co masz na myśli ;) pomyśle o tym .. a tym czasem jak możesz to napisz co by można poprawić i w jaki sposób, krótszy kadłub tak ?? przesunąc jakoś nogi tj stopy do przodu i co jeszcze ?
Gacu666 Napisano 20 Styczeń 2005 Napisano 20 Styczeń 2005 Po pierwsze to radze tak. -Wywalić nogi -Korpus dać wyzej -wywalic rakiety pod korpusem -dorobic "miednice" -i dorobic pasujace, masywne i opancerzone nogi (niekoniecznie z palcami) To powinno pomóc :) Jesli nie... to wrócić do postaci czołgu ;).
Dracools Napisano 22 Styczeń 2005 Napisano 22 Styczeń 2005 Albo porostu dodaj mu jeszcze dwie nogi z tyłu żeby coś w rodzaju pająka powstało :].
misiold Napisano 13 Luty 2005 Napisano 13 Luty 2005 kurcze to ja sie chowam ze swoimi "ciemnymi renderami, chyle głowe, pan i władca dla mnie (potocznie oczywiście)
zipper Napisano 13 Luty 2005 Napisano 13 Luty 2005 te lapki sa troche smieszne ... :) ale ogolnie fajnie to wyglada ... zwlasza w Vrayu :) pozdrawiam i zycze powodzenia ;)
Tores Napisano 21 Maj 2005 Napisano 21 Maj 2005 dodaj mu trzecią nogę pośrodku (tam gdzie wychodzi środek ciężkości) z możliwością obrotu w każdą stronę a będzie łaził gdzie chce i jak chce. hehe to był żart.
Blaster Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 Ukhm... Chyle czoła. Ale z tym obracaniem sie, to racja. Albo zrobisz 4 (lub wiecej) nogi, albo doładujesz miednice z dwoma zgrabniutkimi nóżkami i wyrównasz do środka ciężkości, coby sie mech nie glebnął, bo by juz raczej klocek nie wstał :) Pozdr!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się